AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Alle podcast med "alfa"menn. Anonymkode: af14a...cce 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Alle podcast med "alfa"menn. Anonymkode: af14a...cce Som for eksempel? Anonymkode: 4e59c...fc6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Den med Janka og hun andre. Hørte på den en gang og da gikk det i følgende: Du er kul! NEI, du er kulere. Du er pen. Nei det er det du som er. Anonymkode: e93de...7d7 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 dersom jeg ser bort ifra innholdet av podcasten/radioprogrammet et øyeblikk, så er stemmen for meg et viktig kriterium. Derfor har jeg et meget ambivalent forhold til podcasten Finansredaksjonen. Jeg abonnerer den, men det føles hver gang like ubehagelig å lytte til den pga stemmen til Thor Chr. Jensen. Hvis noen har et tipps til en annen god daglig oppsummering av stoda på markedet - tas det imot med takk. Anonymkode: 4fd41...894
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Jeg syns mannen som er med på skrekkpodden er grusom. Han er veldig uprofesjonell med rare lyder og lignende. Det er en podkast jeg kunne likt, men han gjør det umulig. Anonymkode: 02966...42b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): dersom jeg ser bort ifra innholdet av podcasten/radioprogrammet et øyeblikk, så er stemmen for meg et viktig kriterium. Derfor har jeg et meget ambivalent forhold til podcasten Finansredaksjonen. Jeg abonnerer den, men det føles hver gang like ubehagelig å lytte til den pga stemmen til Thor Chr. Jensen. Hvis noen har et tipps til en annen god daglig oppsummering av stoda på markedet - tas det imot med takk. Anonymkode: 4fd41...894 Stemmen er veldig viktig. Også for mye latter er turn off. Anonymkode: 4e59c...fc6 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 TS her. Dynga & Med all respekt. Hvem hører på sånt? Mange "kule" dudes skal snakke skitt og le (samtidig!) i tide og utide i over en time. Lørdagsrådet. Er det noen som virkelig hører på disse "ekspertene"? Hvordan er deres "råd" er bedre enn fra dine venner eller folk her på kg? Anonymkode: 4e59c...fc6 1
Hattivatti Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Jeg synes Tussvik og Tønnes podcast er fryktelig irriterende. De lager mye lyd, avbryter hverandre og har generelt stemmer som er veldig lite tiltalende for meg. Jeg hører på skrekkpodden, men irriterer meg grønn over måten de oversetter engelske historier på. De oversetter ofte så direkte at setningene ikke flyter godt på norsk. Svenske Creepypodden er veldig mye bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Den med Janka og hun andre. Hørte på den en gang og da gikk det i følgende: Du er kul! NEI, du er kulere. Du er pen. Nei det er det du som er. Anonymkode: e93de...7d7 Marte Bratberg. Men hva kan man vel forvente av en podkast med så supermegahypermaxikuuuuuuuuuule personer som er så fancy og superfantastiske at godt voksne kvinner oppfører seg som om de var i midten av tenårene. Anonymkode: b835f...6af 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 Ryuk skrev (7 timer siden): Jeg synes Tussvik og Tønnes podcast er fryktelig irriterende. De lager mye lyd, avbryter hverandre og har generelt stemmer som er veldig lite tiltalende for meg. Tønne kan jo unnskyldes litt, i og med at hun har hatt slag. Anonymkode: 5b88b...644
Anonymbruker*** Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 Jeg synes Are og Odin er helt ufattelig irriterende å høre på. Jeg trodde det ville falle i smak siden jeg har hatt sansen for humoren og fremtoningen til disse karene i andre settinger. Første gangen jeg skulle høre episode tenkte jeg den fæle, slitsomme stemmen Sonstad brukte bare var til en enkelsketsj som ikke traff meg helt. Nei, viser seg at han bruker denne stemmen hele programmet, i alle episoder! Orker ikke ha det i bakgrunnen på radion en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med all respekt. Hvem hører på sånt? Mange "kule" dudes skal snakke skitt og le (samtidig!) i tide og utide i over en time. Enig. Klarte en halv pod av de syyyykt kule gutta som roper i munnen på hverandre. Anonymkode: 76bfb...f47
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her. Dynga & Med all respekt. Hvem hører på sånt? Mange "kule" dudes skal snakke skitt og le (samtidig!) i tide og utide i over en time. Lørdagsrådet. Er det noen som virkelig hører på disse "ekspertene"? Hvordan er deres "råd" er bedre enn fra dine venner eller folk her på kg? Anonymkode: 4e59c...fc6 Med all respekt er kjempemorsom😁😁love it🥰 Galvan er best🥰 Anonymkode: d7594...8c5 1
Kinder Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 Ryuk skrev (7 timer siden): Jeg synes Tussvik og Tønnes podcast er fryktelig irriterende. De lager mye lyd, avbryter hverandre og har generelt stemmer som er veldig lite tiltalende for meg. Jeg hører på skrekkpodden, men irriterer meg grønn over måten de oversetter engelske historier på. De oversetter ofte så direkte at setningene ikke flyter godt på norsk. Svenske Creepypodden er veldig mye bedre. Helt enig. Og jeg syns de bare har blitt verre og verre med oversetting fra engelsk, nå er de på det stadiet at det har blitt latterlig dårlig. Oversettingen er jo nesten dårlige enn om man bruker google translate. Synd egentlig, for det er en podcast med så mye potensial.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #18 Skrevet 9. april 2022 Ida med hjertet i hånden, Friminutt Med all respekt, G-punktet, Nuvel, osv osv. Alt som liksom skal være sååå morsomt, men som ikke er underholdende i det hele tatt 🙃 Anonymkode: a6684...1bd
Hattivatti Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 Kinder skrev (59 minutter siden): Helt enig. Og jeg syns de bare har blitt verre og verre med oversetting fra engelsk, nå er de på det stadiet at det har blitt latterlig dårlig. Oversettingen er jo nesten dårlige enn om man bruker google translate. Synd egentlig, for det er en podcast med så mye potensial. Jeg har lurt på om det er jeg som er tullete siden de ikke gjør noe med det, så det er godt å se at andre tenker det samme. Historiene er jo som oftest gode, så det er kjedelig at de ikke tar seg bryet med å lese over en ekstra gang for å få flyten bedre. De må jo høre selv at det blir rart? 1
MarianneE Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med all respekt er kjempemorsom😁😁love it🥰 Galvan er best🥰 Anonymkode: d7594...8c5 Jeg elsker MAR og har blitt en stolt morrapuler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå