AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Er over snittet introvert og litt sjenert. Trenger alltid litt tid til å bli kjent med damer, slik at de får se hvem jeg er. Ellers har jeg mye positivt å by på. Jeg tjener allerede 1 million nå, selvom jeg kun er 26, er godt høyere enn normalen, ikke direkte stygg, over snittet pen, lang utdannelse og hyggelig. Jeg er for tiden interessert i to damer fra to forskjellige hobbyer, de er begge mer utadvendte enn meg, men jeg har god kjemi med begge, men har ennå ikke bedt dem ut på en kaffe eller en middag. Har hatt to forhold før, der var også begge damer noe mer utadvendt enn meg. Men så ble det slutt. Er begynt å tvile på om det har noen hensikt for meg å gå etter damer som er mere utadvendt enn meg, likevel opplever jeg at de fleste jenter er mere utadvendte enn oss menn. Anonymkode: e38d2...64f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er begynt å tvile på om det har noen hensikt for meg å gå etter damer som er mere utadvendt enn meg, likevel opplever jeg at de fleste jenter er mere utadvendte enn oss menn. Ikke bruk uttrykkene jente og mann sammen. Menn går etter kvinner. Du legger mest merke til kvinnene, for det er dem du er interessert i. Utadvendt er ikke helt det motsatte av introvert, men uansett vil mange fungere godt sammen i parforhold, fordi de utfyller og balanserer hverandre. Har du grunn til å tro at dette var årsaken til at det ble slutt med de forrige? Anonymkode: b7287...785 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Har flere par i omgangskretsens der den ene er introvert og den andre ekstrovert og ikke noe problem for dem. De visste jo dette før de slo seg sammen. Syns du skal prøve deg på kvinner du liker. Så tar de ansvar for å gå for det de liker. Anonymkode: d2275...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Du får lytte igjennom Katie Meluas Shy Boy en gang eller tre og tenke over om det egentlig er et spørsmål du trenger å stille. Anonymkode: fc914...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå