Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2022 #21 Skrevet 8. april 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Jeg husker det fra et bilde du la ut. Stalker deg ikke har bare god hukommelse på enkelte ting Hehe, tenkte det var på grunn av det bildet du visste det, ikke at du stalket meg 😅
jukkapalme Skrevet 8. april 2022 #22 Skrevet 8. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Oi det visste jeg ikke, jeg kjører Auris. Men tror kanskje corolla er forløperen til auris Man kan jo ikke vite alt heller Jeg så det ganske tilfeldig i en Olsenbanden-film. Var reklame for den utenfor en Toyota-forhandler. Var visst veldig populær i Norge og den ble produsert i andre land frem til 2000, leste jeg. Ja, tror Auris tok over etter Corolla.
Gjest lurven Skrevet 8. april 2022 #23 Skrevet 8. april 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Man kan jo ikke vite alt heller Jeg så det ganske tilfeldig i en Olsenbanden-film. Var reklame for den utenfor en Toyota-forhandler. Var visst veldig populær i Norge og den ble produsert i andre land frem til 2000, leste jeg. Ja, tror Auris tok over etter Corolla. Tror ikke corona hadde solgt så godt i dag
jukkapalme Skrevet 8. april 2022 #24 Skrevet 8. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Tror ikke corona hadde solgt så godt i dag Hehehe, nei, neppe men de burde jo egentlig prøvd å relansere den da pandemien brøt ut
Gjest lurven Skrevet 8. april 2022 #25 Skrevet 8. april 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehehe, nei, neppe men de burde jo egentlig prøvd å relansere den da pandemien brøt ut Ja corona betyr jo egentlig krone
AliceNextDoor Skrevet 9. april 2022 #29 Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (18 timer siden): T-ford Det hadde vært litt spennende, i grunnen. @lurven kjører Trabant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå