Gå til innhold

Hvilken bil tror du brukeren over deg kjører?

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
lurven skrev (6 minutter siden):

Jeg husker det fra et bilde du la ut. Stalker deg ikke har bare god hukommelse på enkelte ting

Hehe, tenkte det var på grunn av det bildet du visste det, ikke at du stalket meg 😅

Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

Oi det visste jeg ikke, jeg kjører Auris. Men tror kanskje corolla er forløperen til auris 

Man kan jo ikke vite alt heller :)  Jeg så det ganske tilfeldig i en Olsenbanden-film. Var reklame for den utenfor en Toyota-forhandler. Var visst veldig populær i Norge og den ble produsert i andre land frem til 2000, leste jeg. Ja, tror Auris tok over etter Corolla. 

Gjest lurven
Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Man kan jo ikke vite alt heller :)  Jeg så det ganske tilfeldig i en Olsenbanden-film. Var reklame for den utenfor en Toyota-forhandler. Var visst veldig populær i Norge og den ble produsert i andre land frem til 2000, leste jeg. Ja, tror Auris tok over etter Corolla. 

Tror ikke corona hadde solgt så godt i dag

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Tror ikke corona hadde solgt så godt i dag

Hehehe, nei, neppe :fnise: men de burde jo egentlig prøvd å relansere den da pandemien brøt ut :skratte: 

Gjest lurven
Skrevet
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hehehe, nei, neppe :fnise: men de burde jo egentlig prøvd å relansere den da pandemien brøt ut :skratte: 

Ja corona betyr jo egentlig krone

Skrevet

Volvo

Skrevet

Ford

Skrevet
lurven skrev (18 timer siden):

T-ford

Det hadde vært litt spennende, i grunnen.

@lurven kjører Trabant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...