AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 https://www.kvik.no/p/cima-light-oak-kjoekken-p-2495 Liker utrykket og tror det ville passet veldig godt til huset vårt, men vil det bare samle seg støv fett og skit i disse rillene? Jeg har bare erfaring med slette fronter... Anonymkode: db4d2...67b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Det vil jeg tro.... Har selv fronter med en "firkant i firkanten" liksom, og det blir skitt der ja. Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis alt var riller.... Anonymkode: 06b27...71c 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Når de er buet, er det superenkelt å tørke vekk støvet. Anonymkode: 53f50...b03
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når de er buet, er det superenkelt å tørke vekk støvet. Anonymkode: 53f50...b03 takk for tips! ts Anonymkode: db4d2...67b
Million Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Det første jeg tenkte da jeg så en slik kjøkkenfront/skapdør første gangen, var hvor mye jobb det ville vært å drive og vaske vekk fettete støv fra alle rillekantene.... Jeg ville aldri hatt noe sånt på kjøkkenet. Selv om man har bra avtrekk. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): https://www.kvik.no/p/cima-light-oak-kjoekken-p-2495 Liker utrykket og tror det ville passet veldig godt til huset vårt, men vil det bare samle seg støv fett og skit i disse rillene? Jeg har bare erfaring med slette fronter... Anonymkode: db4d2...67b Oi. Jeg synes det er kjempelekkert, men tenker at disse dørene er helt eksepsjonelle støv- og kjøkkenfettsamlere. Hver minste profil og relieff på kjøkkenskap betyr en profil eller relieff til som krever et ekstra drag med kluten for å bli ren. Og her består hele kjøkkenet av smale riller ... Det er ni riller pr. skapdør. Hver eneste rille må tørkes over for seg, med noe som kommer til helt inn i rillen. Disse rillene er i tillegg på døra under vasken og ved siden av komfyren, som er de stedene der det blir aller mest søl og sprut ved helt normal bruk av kjøkkenet. Ikke gjør det. Anonymkode: 2872c...878 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Vi har kjøkken à la dette, og det legger seg støv og skitt oppå den nederste kanten, men jeg synes det går raskt å vaske for det er ikke noe problem å komme til. Tror det er mer jobb med sånne trange riller, ser for meg at det er vanskelig å komme ordentlig til med kluten. Anonymkode: 86916...58c 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 Vi har tenkt å bestille sånne, men kombinerer med glatte fronter inne på selve kjøkkenet der det er mest skittent. Det tar ett minutt å tørke over Anonymkode: ea6c0...70d 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har kjøkken à la dette, og det legger seg støv og skitt oppå den nederste kanten, men jeg synes det går raskt å vaske for det er ikke noe problem å komme til. Tror det er mer jobb med sånne trange riller, ser for meg at det er vanskelig å komme ordentlig til med kluten. Anonymkode: 86916...58c Jeg tror ikke det er vanskelig å komme til, for rillene skal jo brukes som håndtak, men ja, det er jo mange fler av dem. ts Anonymkode: db4d2...67b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Jeg har dette kjøkkenet. Det er ikke noe problem å rengjøre. Veldig fornøyd Anonymkode: e827b...4d6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Skrevet 10. april 2022 Vi byttet kjøkken i fjor. Var blant annet på Kvik og så frontene med riller. For oss var det uaktuelt. Vårt gamle kjøkken hadde profileringer, og nå har vi helt glatte skuffer og dører. Angrer ikke et øyeblikk på det. Jeg har skrubbet nok på kjøkkenfronter 😅 Anonymkode: c8e55...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå