Gå til innhold

Hvorfor ta på seg pent undertøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid undret meg over hvorfor jenter i forhold tar på seg sexy undertøy når de skal ut på byen, når klærne over skjuler undertøyet fullt og helt. 

Jeg har naturligvis gjort meg opp noen tanker, og jeg har fått svar fra enkelte, men jeg vil gjerne høre fra dere også. 

Tar dere på dere sexy undertøy for å føle dere vel?
Tar dere på dere sexy undertøy i tilfelle noen får se det? Jeg skjønner at planen ikke nødvendigvis er å være utro, men kanskje bare pirre noen?

Uansett hvilken grunn dere har, hvorfor tar dere på dere sexy undertøy når klærne over skjuler det?

Anonymkode: a6157...a50

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi:

Det er behagelig å ha på

Det former kroppen

Det former klærne som er utenpå undertøyet 

Det er fint å føle seg fin, man blir i godt humør 

Kvinners undertøy fungerer helt anderledes enn menns truser og boxere, men kanskje ikke helt på de måtene dere tror, med sjekking og sånt. 

Jeg har feks ALLTID på det fineste undertøyet mitt på jobbintervju, og det er ikke fordi jeg tror den potensielt nye sjefen skal se bh-stroppen min, men for å være profesjonell og pen. Som et innvendig slips. 

Anonymkode: 6eb8d...83d

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå går jeg ikke spesielt ofte på byen, men fordi JEG føler meg sexy i sexy undertøy. Det skal ikke vises frem til noen andre enn min kjære samboer og jeg liker å tenke på at han noen timer senere skal rive det av meg. Han driter i hvilket undertøy jeg har på meg, men han synes at jeg er enda mer sexy når jeg selv føler meg sexy. 

Anonymkode: 1bc30...219

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi:

Det er behagelig å ha på

Det former kroppen

Det former klærne som er utenpå undertøyet 

Det er fint å føle seg fin, man blir i godt humør 

Kvinners undertøy fungerer helt anderledes enn menns truser og boxere, men kanskje ikke helt på de måtene dere tror, med sjekking og sånt. 

Jeg har feks ALLTID på det fineste undertøyet mitt på jobbintervju, og det er ikke fordi jeg tror den potensielt nye sjefen skal se bh-stroppen min, men for å være profesjonell og pen. Som et innvendig slips. 

Sexy undertøy er IKKE behagelig å ha på. Ikke i det hele tatt.

Hilsen en med bestemorstruser og en solid bh.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er digg å ta på meg sexy undertøy og sørge for at samboer ser det, så han kan gå og glede seg til vi kommer hjem igjen og han kan rive det av. 

Anonymkode: e5536...589

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Sexy undertøy er IKKE behagelig å ha på. Ikke i det hele tatt.

Hilsen en med bestemorstruser og en solid bh.

Vet ikke helt hva du legger i sexy undertøy. Det jeg mener med det, er dyre bher jeg har kjøpt i egen undertøysbutikk, med tilhørende truse. Det er kvalitet, så det er veldig, veldig behagelig, selv for mine store pupper. 

Jeg har også i skapet mer slaskete bher til 200 kr stk, amme-bher som jeg bruker når jeg har ømme menspupper, og truser til 50 kr fra Kiwi. Det er det jeg tenker på som usexy undertøy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne lurer jeg også litt på fokuset på sexy undertøy. Jeg føler meg like pen og presentabel dersom jeg er fint kledd og sminket uavhengig av hvilket undertøy jeg har på meg. Så lenge det har en grei passform og ikke synes godt på utsiden av klærne. Det nyeste matchende settet fra Change eller en eldre hullete truse og en utvasket bh. Spiller vitterlig ingen rolle så lenge klærne ikke skal av.

Jeg er heller ikke opptatt av å kjøpe inn sexy undertøy for å vise frem til en partner. Så lenge det ser greit ut er jeg fornøyd. Opplever at de fleste menn er mest opptatt av å få undertøyet av uansett. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi at vi kvinner føler oss bra når vi pynter oss. Det er ikke mer komplisert enn det.

Anonymkode: f3dc1...e73

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke helt hva du legger i sexy undertøy. Det jeg mener med det, er dyre bher jeg har kjøpt i egen undertøysbutikk, med tilhørende truse. Det er kvalitet, så det er veldig, veldig behagelig, selv for mine store pupper. 

Jeg har også i skapet mer slaskete bher til 200 kr stk, amme-bher som jeg bruker når jeg har ømme menspupper, og truser til 50 kr fra Kiwi. Det er det jeg tenker på som usexy undertøy. 

Jeg bruker bh'er og truser fra Lindex og Kappahl. De sitter bra og holder pølsepuppene mine på plass. Jeg ser ikke vitsen med dyrt undertøy. Jeg kjøper heller aldri sett bestående av truse og bh. Jeg vil ha det behagelig og har ingen lyst til å gå med bh'er som er ubehagelige og truser som går opp i rumpesprekken. 

Jeg bruker insulinpumpe og den har jeg hengende i bh'en og da er t-skjorte bh'ene perfekte til dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva er sexy undertøy?

Som tynn og med faste pupper, er helt vanlig pent undertøy behagelig å gå med. Fine blonde g streng og hipsters, og fine push up blonde og pynte bher fra New Yorker er billig og behagelig på.

Anonymkode: 8e64d...0bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler meg bedre når jeg synes jeg er fin fra innerst til ytterst 😊

Anonymkode: f7bb4...654

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror nok det går litt på det at kvinnen selv vet hva hun har underst, og da føler seg sexy. Når man føler seg sexy, får man en egen glød og selvsikker sexy holdning. Det liker jo alle.

Anonymkode: 2517a...148

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hva er sexy undertøy?

Som tynn og med faste pupper, er helt vanlig pent undertøy behagelig å gå med. Fine blonde g streng og hipsters, og fine push up blonde og pynte bher fra New Yorker er billig og behagelig på.

Her har du helt rett. Det er kroppen som dikterer om undertøyet er pent. Digg kropp - mesteparten av undertøy ser bra ut. Dvask og slapp kropp - inget undertøy kan redde deg. 

New Yorker dog er en ganske harry butikk.  Man handler vel bare der om man er fra distriktet? 😎

Anonymkode: 40f07...c05

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Synes det er digg å ta på meg sexy undertøy og sørge for at samboer ser det, så han kan gå og glede seg til vi kommer hjem igjen og han kan rive det av. 

Anonymkode: e5536...589

"Rive det av"? Yeah right.

Har man bodd sammen lenge nok, er det pretty much null interesse for hverandre. Get real! 

Anonymkode: bce8e...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har det bare på når det en sjanse for at noen kan se det. Litt sånn flaut om jeg våkner med en fyr dagen etter så ligger der bestemor truse og treningsbh på gulvet. 

Anonymkode: 9ce7a...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Rive det av"? Yeah right.

Har man bodd sammen lenge nok, er det pretty much null interesse for hverandre. Get real! 

Lol, er du sjalu på henne eller ? Mange som har interesse for hverandre selv etter 20 år. Get real selv. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her har du helt rett. Det er kroppen som dikterer om undertøyet er pent. Digg kropp - mesteparten av undertøy ser bra ut. Dvask og slapp kropp - inget undertøy kan redde deg. 

New Yorker dog er en ganske harry butikk.  Man handler vel bare der om man er fra distriktet? 😎

Anonymkode: 40f07...c05

Butikken er harry, men undertøyet er billig og passer bra. Harry undertøy er jo sexy ;)

Menn ser ikke forskjell på dyre og billige blonder heller 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol, er du sjalu på henne eller ? Mange som har interesse for hverandre selv etter 20 år. Get real selv. 

Etter 20 år? 🤣 ønsketenkning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og her sitter jeg som aldri har eid noe sexy undertøy, men allikevel følt meg vel i normale underbukser kjøpt på Coop obs. Sex har jeg hatt til tross for dette undertøyet også.

Sikkert bare flaks for min del 💪

Anonymkode: 7c5a5...f64

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gidder ikke sitte på jentedoen og andre (jenter) skal se mitt lurvete ihjelvaska slitte truser

Jeg er hetro. Men jeg kan også ta på meg de hviteste sokkene under sko hvor sokke kanten ikke syntes, selv om jeg ikke skal på besøk til noen. Men du hadde vell tenkt jeg var utro? At jeg planla å besøke noen?😂

Anonymkode: a3992...93d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...