AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Tenker du at dette er et massivt rødt flagg og arkiverer ham? For meg er det slik. Anonymkode: 38ad9...119
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Omgås ikke gubber Anonymkode: 5f988...126 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Driver du å snoker i hva folk har på badet? Anonymkode: ae77c...fb5 9 1
visp Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Ville aldri lett etter det. Hadde lagt merke til om det var skittent. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 Jeg har tanntråd i kjøkkenskuffa og veska🤷♀️ ikke badet Anonymkode: 47d9d...e63 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 Helt klart. Samme hvis han bruker sånne multipurpose dusjsåper 😂 Anonymkode: 75d7e...bc1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Kanskje han bruker sånne der pinner med tråd? Eller waterfloss.. Herregud hvis dere skal være så sykt kresne er det ikke rart folk er evig single.. Lykke til med å finne den perfekte mannen da.. Min mann bruker aldri tanntråd og har fine tenner, pusser og spiser sunn mat. Er en veldig flott fyr som folk liker veldig godt. Tenker at de fremdeles hadde likt han like godt selv om han ikke bruker tanntråd mer enn 2 ganger i året.. Anonymkode: c9cef...6ec 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 Da går jeg ut i fra at han har den i skapet, akkurat som meg. Men jeg har såpass respekt for andre mennesker at jeg ikke snoker i skapene deres. Anonymkode: f232e...cc6 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #10 Skrevet 8. april 2022 Jeg bruker ikke tanntråd, må man det? 🤷♀️ Pusser bare tenna morgen og kveld. Er passert 40 og aldri hatt hull.. kanskje han også har sterk tannhelse?? Anonymkode: 7f867...7a3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 Bruker ikke tanntråd, men mellomromsbørster. De ligger skjult, ikke åpent på badet. Så nei, ikke rødt flagg for min del. Manglende tannpuss derimot. Anonymkode: 5183e...4c2 4
Gjest rains of castamere Skrevet 8. april 2022 #12 Skrevet 8. april 2022 Har løst dette problemet ved å gi alle potensielle gubber et skjema for utfylling på første date. Jeg retter det mot fasiten mens de sitter og ser på for å etablere dominans, og gir dem så en detaljert vurdering på hvorfor de aldri vil få stikke pikken i meg. Noen får et klistremerke som trøst. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker du at dette er et massivt rødt flagg og arkiverer ham? For meg er det slik. Anonymkode: 38ad9...119 Om det er det verste høres det ut som en oppskrift på langstidssingel. Anonymkode: ffd35...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #14 Skrevet 8. april 2022 Det ville ikke falle meg inn å betegne dette som et «massivt rødt flagg», og jeg er tannlege. Jeg er ikke koko, og ville heller ikke raide noens bopel for å kartlegge hva slags tannhygieneprodukter de besitter. Dessuten er det svært mange som har tanntråd, men som aldri bruker den, eller bruker den uhensiktsmessig. Hva sier du til det? Anonymkode: 5a907...ea6 11
Gjest AprilRyan Skrevet 8. april 2022 #16 Skrevet 8. april 2022 Jeg driver ikke og kikker i skapene til folk når jeg er på badet deres så han kunne vel ha hatt det i skapet. Jeg er mer opptatt av at han har det rent på badet. Det er et større rødt flagg at han ikke klarer å vaske dassen enn å ikke bruke tanntråd. Generelt sett er det at han har det noenlunde rent hjemme viktig.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 rains of castamere skrev (26 minutter siden): Har løst dette problemet ved å gi alle potensielle gubber et skjema for utfylling på første date. Jeg retter det mot fasiten mens de sitter og ser på for å etablere dominans, og gir dem så en detaljert vurdering på hvorfor de aldri vil få stikke pikken i meg. Noen får et klistremerke som trøst. Anbefales! Kan de velge mellom klistremerke og feks en sprettball? Synes de bør få velge når de tross alt fyller ut et skjema. Ekstra stas å velge trøstepremien seøv, da føler man seg litt som en vinner uansett Anonymkode: 78fd7...943 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 Jeg har faktisk aldri brukt tanntråd noen gang. Aldri har jeg hatt hull i tennene heller... Anonymkode: 1ca9c...b34
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #19 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det ville ikke falle meg inn å betegne dette som et «massivt rødt flagg», og jeg er tannlege. Jeg er ikke koko, og ville heller ikke raide noens bopel for å kartlegge hva slags tannhygieneprodukter de besitter. Dessuten er det svært mange som har tanntråd, men som aldri bruker den, eller bruker den uhensiktsmessig. Hva sier du til det? Anonymkode: 5a907...ea6 Ja jeg har tanntråd men har ikke brukt det på flere mnd 😂 Anonymkode: 4cf50...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 jaaaa rødt rødt flagg ( skriver det så du skygger banene og lar den stakkars gubben være i fred for slik fordømmelse og snoking) Har mine uber kule tannstikkergreier i nattbordskuffen fordi slik er min vane. Har ikke du det sånn sier du ? Nei ææææsj du er jo helt feil. Ut med deg Anonymkode: 6b3d1...079 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå