AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hva skal man gjøre om det oppstår støy som pågår kontinuerlig på dagtid helt til ett om natta, og når man varsler til styrer er det null hjelp på å løse problemet? Har bedt om vedkommende (styrer) kan kontakte de det gjelder (som muligens har en varmepumpe eller lignende som ikke er helt i vater så det er som å ha tungtransport-bil utenfor på tomgang fra tidlig morgen til sen kveld. ) Er det ikke styrers oppgave å sørge for at sånt ikke skal foregå når det varsles om det? De har egen inngang og ikke vet jeg hvor inngangen deres er eller hva de heter, for isåfall hadde jeg kontaktet de for lenge siden… Vi holdes våkne om natta (til halv ett, ett, noen ganger til klokka to) og vekkes om morgenen av bråket, og må ut av leiligheten for å få til å slappe av… Anonymkode: f1128...61c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Huff!! Har dere prøvd å lokalisere bråket og å banke på hos den det gjelder? 😨 Anonymkode: 4a183...a66
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Helt jævlig når man blir plaget av naboer, uansett hva som er årsaken. Anonymkode: 6208d...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Jeg forstår ikke. Hvordan vet du ikke hvor inngangen er? Hvis du kan høre lyden,må det være i nærheten av dere? Er det andre naboer som også plages av lyden og som vet hvem det er? Styret vil nok ikke gjøre noe,hvis ikke denne personen bryter ordensregler eller vedtekter. Men de kan evnt gi generell informasjon om å påse at varmepumper fungerer slik de skal og ha jevnlig tilsyn. Anonymkode: a3fca...b78
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Prøv å se hvor ledningene fra utedelen går inn i veggen for å lokalisere hvor de bor. Samme problem her jeg bor. Heldigvis slår de den av på kvelden men ofte glemmer de det sånn at jeg må sove på sofaen da varmepumpen er på veggen utenfor mitt soverom..... Anonymkode: 7e8ca...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå