Nesly Skrevet 8. april 2022 #1 Del Skrevet 8. april 2022 Lurer på om noen av dere har prøvd lumispa eller produkter fra nuskin? Er dette verdt pengene? Gjorde den noe for huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 8. april 2022 #2 Del Skrevet 8. april 2022 Nesly skrev (1 time siden): Lurer på om noen av dere har prøvd lumispa eller produkter fra nuskin? Er dette verdt pengene? Gjorde den noe for huden? Jeg har prøvd dette. Jeg kasta hele greia i søpla etter å ha prøvd den ut en god stund, produktene som kom med denne greia tørka ut huden min og gav meg tidenes utbrudd av sorte hudormer, hvite hudormer og kviser, selv etter langvarig bruk "fordi jeg måtte jo gi den sjanse...." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 8. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2022 Bålkaffe skrev (4 minutter siden): Jeg har prøvd dette. Jeg kasta hele greia i søpla etter å ha prøvd den ut en god stund, produktene som kom med denne greia tørka ut huden min og gav meg tidenes utbrudd av sorte hudormer, hvite hudormer og kviser, selv etter langvarig bruk "fordi jeg måtte jo gi den sjanse...." Takk for svar. Tror jeg styrer unna😅 Koster jo flesk og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 8. april 2022 #4 Del Skrevet 8. april 2022 Nesly skrev (11 minutter siden): Takk for svar. Tror jeg styrer unna😅 Koster jo flesk og! Ja, det er helt vilt de prisene på de greiene der. Om det er så vanvittig revolusjonerende hudpleie, hadde det vært lettere tilgjengelig enn å måtte kjøpe via en MLM-konsulent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. september 2022 #5 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Tråden er ryddet for reklame, spam og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 16. september 2022 av Perelandra La til spam som årsak for rydding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 16. september 2022 #6 Del Skrevet 16. september 2022 Det der er bare rusk. Pyramidebusiness til de grader. Har en venninne som driver med det. Styr unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 16. september 2022 #7 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg har Lumi og elsker den! Ikke er jeg Nuskin selger heller🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå