AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Var på intervju på mandag og de skulle bestemme seg på slutten av uka, men ikke hørt noe. Kan det være jeg hører noe til uka eller har rektor også ferie? Anonymkode: 7b55a...7f1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Varierer i forhold til bruk av feriedager som hos folk flest. Tenker det finnes flere skoledere som er på jobb mandag-onsdag avhengig av vær, familie og hyttekultur. Anonymkode: 5f823...309 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Dersom de sa slutten av uka, så har de nok gitt tilbud til noen andre. Men hvis vedkommende har bedt om betenkningstid, så får du jo ikke vite noe før vedkommende takker ja eller nei, sikkert over helga. De fleste lederne hos oss avspasserer. Men jeg er temmelig sikker på at de likevel gjør uavklarte jobbintervju-ting. (På samme måte som vi lærere svarer elever på viktige ting) Anonymkode: 0a5c9...dfd 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Vi har en stilling ute og har hatt intervjuer denne uken. Svar skulle komme i dag, men den som er ansvarlig ble syk. Dermed kommer svar over påske. Nå er set ferie Anonymkode: dd67b...ebe 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom de sa slutten av uka, så har de nok gitt tilbud til noen andre. Men hvis vedkommende har bedt om betenkningstid, så får du jo ikke vite noe før vedkommende takker ja eller nei, sikkert over helga. De fleste lederne hos oss avspasserer. Men jeg er temmelig sikker på at de likevel gjør uavklarte jobbintervju-ting. (På samme måte som vi lærere svarer elever på viktige ting) Anonymkode: 0a5c9...dfd Ååh. Nå ble jeg så skuffet 🙄 de ringte referansene mine igår så trodde faktisk det skulle gå min vei.. Anonymkode: 7b55a...7f1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ååh. Nå ble jeg så skuffet 🙄 de ringte referansene mine igår så trodde faktisk det skulle gå min vei.. Anonymkode: 7b55a...7f1 Du må jo ikke bli skuffet av anonyme innlegg på nett! Jeg mente ikke å ta fra deg håpet. Det er jo en viktig detalj det at de har ringt referansene dine! Da har det jo skjedd noe.. Da ville jeg definitivt ikke gitt opp håpet. Anonymkode: 0a5c9...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må jo ikke bli skuffet av anonyme innlegg på nett! Jeg mente ikke å ta fra deg håpet. Det er jo en viktig detalj det at de har ringt referansene dine! Da har det jo skjedd noe.. Da ville jeg definitivt ikke gitt opp håpet. Anonymkode: 0a5c9...dfd Ikke? Burde de ikke ha ringt meg idag med et eventuelt tilbud om jeg fikk jobben? Når referansene ble kontaktet igår? Anonymkode: 7b55a...7f1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke? Burde de ikke ha ringt meg idag med et eventuelt tilbud om jeg fikk jobben? Når referansene ble kontaktet igår? Anonymkode: 7b55a...7f1 Jeg vet ikke. Kanskje. Men så oppstår ting som sykdom osv, også blant ledelsen 😊 Anonymkode: 0a5c9...dfd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 Det er jo to og en halv arbeidsdag igjen før påskeferien. Anonymkode: 17c87...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo to og en halv arbeidsdag igjen før påskeferien. Anonymkode: 17c87...bbc Ikke for lærere og mange andre ansatte på skolen. Vi jobber 43-44 timer pr uke, men færre uker, slik at det blir et fortettet arbeidsår. Påskeferien til elevene er også arbeidsfri for de ansatte. Totalt antall timer arbeidet i øret er likevel det samme som for de fleste andre yrker. Anonymkode: dd67b...ebe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke for lærere og mange andre ansatte på skolen. Vi jobber 43-44 timer pr uke, men færre uker, slik at det blir et fortettet arbeidsår. Påskeferien til elevene er også arbeidsfri for de ansatte. Totalt antall timer arbeidet i øret er likevel det samme som for de fleste andre yrker. Anonymkode: dd67b...ebe Nettopp. Og det er det jeg da lurer på. De skulle ta en avgjørelse på slutten av uka og referansene mine ble ringt torsdag. Tenker jo at om jeg fikk jobben så hadde jeg hørt noe igår i og med at det er påskeferie nå... Anonymkode: 7b55a...7f1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nettopp. Og det er det jeg da lurer på. De skulle ta en avgjørelse på slutten av uka og referansene mine ble ringt torsdag. Tenker jo at om jeg fikk jobben så hadde jeg hørt noe igår i og med at det er påskeferie nå... Anonymkode: 7b55a...7f1 Mulig den som har ansvaret er syk eller at det skjedde noe ila. skoledagen som gjorde at de ikke kunne ringe deg. Jeg hadde ikke gitt opp håpet. Lykke til! Anonymkode: dd67b...ebe 1
celmarith Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 På skolen jeg jobber har nesten alle fri/ferie, det er kun renholdere på plass de tre dagene før påske.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Mulig den som har ansvaret er syk eller at det skjedde noe ila. skoledagen som gjorde at de ikke kunne ringe deg. Jeg hadde ikke gitt opp håpet. Lykke til! Anonymkode: dd67b...ebe Prøver så godt jeg kan. Men jeg tenker jo at om de hadde valgt meg så hadde de nok ringt i går, med tanke på at det er ferie for dem nå.. Sukk. Følte det gikk bra på intervjuet og referansene ble grundig spurt ut... Anonymkode: 7b55a...7f1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 celmarith skrev (51 minutter siden): På skolen jeg jobber har nesten alle fri/ferie, det er kun renholdere på plass de tre dagene før påske. Det er sånn jeg trodde da, og da burde de jo ha ringt meg igår om jeg var aktuell. Anonymkode: 7b55a...7f1
Example Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 Det tror jeg varierer veldig. I utgangspunktet jobber nok en del skoleledere mandag til onsdag neste uke, men det er godt mulig det ikke gjøres overalt. Jeg vet at det på min arbeidsplass vil være aktivitet til uka, da de også driver med ansettelser om dagen. Jeg vil tro en del ønsker å få unna en del av dette før påske.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 celmarith skrev (1 time siden): På skolen jeg jobber har nesten alle fri/ferie, det er kun renholdere på plass de tre dagene før påske. Jeg er renholder på skolen og gleder meg til de 3 dagene på jobb. Stille og rolig og ingen som roter 😅 Anonymkode: 2227d...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #18 Skrevet 9. april 2022 Example skrev (5 minutter siden): Det tror jeg varierer veldig. I utgangspunktet jobber nok en del skoleledere mandag til onsdag neste uke, men det er godt mulig det ikke gjøres overalt. Jeg vet at det på min arbeidsplass vil være aktivitet til uka, da de også driver med ansettelser om dagen. Jeg vil tro en del ønsker å få unna en del av dette før påske. Altså før skjærtorsdag? De sa de skulle bestemme seg i løpet av uka som var og referansene mine ble ringt og grundig spurt ut på torsdag, men fredag hørte jeg ingenting.. kjipt når jeg virkelig vil ha jobben Anonymkode: 7b55a...7f1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du må jo ikke bli skuffet av anonyme innlegg på nett! Jeg mente ikke å ta fra deg håpet. Det er jo en viktig detalj det at de har ringt referansene dine! Da har det jo skjedd noe.. Da ville jeg definitivt ikke gitt opp håpet. Anonymkode: 0a5c9...dfd Det er vanlig at de ringer opp referanser til potensielle. Uansett ts, så kan det jo hende at de er litt forsinket i prosessen. Det varierer veldig hvorvidt de har ferie neste uke da, så du får bare smøre deg med tålmodighet. Anonymkode: ee878...640 1
Example Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså før skjærtorsdag? De sa de skulle bestemme seg i løpet av uka som var og referansene mine ble ringt og grundig spurt ut på torsdag, men fredag hørte jeg ingenting.. kjipt når jeg virkelig vil ha jobben Anonymkode: 7b55a...7f1 Jeg ville ikke gravd meg ned av den grunn. De sitter antagelig å vurderer kandidatene. Det er en voldsom kabal som skal legges opp, og fagkombinasjonen til lærerne som er der fra før, de som går av og de nye er viktige her. De må få dekket opp alle fag i alle klasser, og dette er et komplisert regnestykke både rundt budsjett, stillingsprosent og andre forhold. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå