AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Jeg liker ikke å dømme og føler meg nesten prippen når jeg lager denne tråden. Men jeg har jobbet i nåværende jobb i 2 mnd. Fra dag 1 har en kollega bare virket sur. Jeg har vært deprimert og vet hvor vanskelig det kan være å leve med, bare å smile kan være slitsomt. Men jeg tar meg alltid sammen blandt folk og særlig på jobb. Forventer ikke at alle skal være sprudlende og kjempe glade, men er det ikke litt vel uforskammet å ikke ofre et eneste hei eller et smil? En av de første dagene jeg var under opplæring, 2.dagen eller noe så så gikk kollegaen jeg hadde opplæring med nedover i avdelingen, mens jeg tok et glass vann og hun her stod ved siden av meg og bare sa «men så gå etter henne og lær da». Etter dette har jeg ikke giddet å hilse til henne mer. Fremdeles når jeg kommer på jobb og hun er der ser hun ikke på meg eller sier hei. Hun smiler ikke til noen andre heller. Vet det nok ikke er noe personlig mot meg, men er jeg rar om jeg faktisk reagerer litt på dette? Anonymkode: 7f9d7...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå