AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 På grunn av sykdom, smerterog operasjon, har jeg knapt fått i meg mat siste året. Det er nok derfor jeg merker at jeg mister mer hår enn normalt. Smerter gjør at jeg får intense spenninger i kroppen. Noen som har erfaring med sink eller magnesium i så måte? Altså, om det hjelper å innta dette? Hvor lenge skal jeg evt ta dette? Anonymkode: 84166...7a0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Anbefaler å få tatt en grundig sjekk av vitamin og mineraler hos legen. Flere mineraler krever en viss balanse for å fungere optimalt, for eksempel om du tar sink og du ligger høyt på dette, kan det gå ut over kobber. Anonymkode: 69002...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Takk for svar, jeg burde kanskje legge til at jeg utenom i år spiser både sunt og mye, og trener mye. Jeg klarer nå å tvinge i meg litt grønnsaker. Så målet er å komme opp på normalt nivå, sakte men sikkert. Men dette tærer på. Anonymkode: 84166...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Jeg ville tatt det som heter «multivitamin og mineraler». Da får du dekka det essensielle uten du tar overdose av noe. Jeg har tatt dette ifm sykdom over tid, har da scora «innenfor normalverdier» på alt på en legetest. Kan dog ikke si noe om det vil hjelpe mot smerter, men det vil nok hjelpe mot hårtap på sikt. Du må nok være tålmodig uansett, det vil kunne ta lang tid før resultatene blir synlige. Norske tabletter er fornuftig balansert, vær mer obs på å kjøpe fra utlandet, de kan ha svært høye doser av én ting. Bra du spiser sunt og prøver å trene deg opp igjen ❤️ Anonymkode: 74a41...93e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå