AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Gutten spiller spillet shredders på en gaming laptop. Bruker gaming skjerm. Når han koblet på ps4 spaken med Bluetooth kom det en rød sirkel midt på skjermen. Ikke på laptop skjermen, men på gaming skjerm. Hvordan fjerne den? Anonymkode: 6ed0a...7fc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Du må gå inn i menyen på selve skjermen for å skru av det der, på min skjerm som er fra Asus så ligger det under Game Plus og heter Crosshair. Anonymkode: 509f9...0aa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må gå inn i menyen på selve skjermen for å skru av det der, på min skjerm som er fra Asus så ligger det under Game Plus og heter Crosshair. Anonymkode: 509f9...0aa Takk. Han har en AOC buet gaming skjerm. Skal se om jeg får ordnet det Anonymkode: 6ed0a...7fc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du må gå inn i menyen på selve skjermen for å skru av det der, på min skjerm som er fra Asus så ligger det under Game Plus og heter Crosshair. Anonymkode: 509f9...0aa Vi fikk bort sirkel. Var kun en knapp å trykke på under skjermen 🙃 Anonymkode: 6ed0a...7fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå