Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dilla. Men har ingen venner som jeg kan besøke der 😅 Tenkte dette kunne bli en tråd hvor vi diskuterer spill og kanskje får noen nye venner 😁

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

åååååh, det spillet er elsk. Har ikke spilt på lenge 😍

Var ganske ensom og isolert i ungdomsårene, men hadde alltid mange trofaste venner i animal crossing..... ❤️

Anonymkode: 2b9e5...f81

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

åååååh, det spillet er elsk. Har ikke spilt på lenge 😍

Var ganske ensom og isolert i ungdomsårene, men hadde alltid mange trofaste venner i animal crossing..... ❤️

Jeg kjøpte nintendo switch i fjor, å gikk på den smellen at jeg kjøpte new horizons 🙉 aner ikke hvor mange timer jeg har der nå 

AnonymBruker
Skrevet
Rainbow91 skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte nintendo switch i fjor, å gikk på den smellen at jeg kjøpte new horizons 🙉 aner ikke hvor mange timer jeg har der nå 

Har sett noen klipp av gamere som spiller det på YT, nå med jobb og forpliktelser er det litt vanskeligere å skulle prirotiert det, enn når jeg var ungdom. Men gode tider, absolutt. Og musikken! Og mr Nook!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har sett noen klipp av gamere som spiller det på YT, nå med jobb og forpliktelser er det litt vanskeligere å skulle prirotiert det, enn når jeg var ungdom. Men gode tider, absolutt. Og musikken! Og mr Nook!

Enn så lenge er jeg student uten barn osv, så jeg har friheten til å sløse bort så mye tid jeg vil 😂 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale forumet The Bell Tree ❤️👍

Anonymkode: 533a7...3fd

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har såå lyst å spille dette igjen. Husker alle minnene fra før. Såå koselig 😍

• 2 måneder senere...
Gjest Ghostface
Skrevet

Ingen som spiller det lenger?

AnonymBruker
Skrevet

Joda, jeg spiller forsatt. Er innom som regel en liten tur daglig. Har forsatt mye igjen å smale før katalogen er komplett 😅

Anonymkode: 533a7...3fd

• 1 år senere...
Skrevet

Har ikke mer å gjøre av oppgaver(får heller ikke utvidet huset med flere rom eller etasjer) håper det kommer en skikkelig stor oppdatering snart med flere oppgaver🙉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...