Rainbow91 Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Jeg har dilla. Men har ingen venner som jeg kan besøke der 😅 Tenkte dette kunne bli en tråd hvor vi diskuterer spill og kanskje får noen nye venner 😁 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 åååååh, det spillet er elsk. Har ikke spilt på lenge 😍 Var ganske ensom og isolert i ungdomsårene, men hadde alltid mange trofaste venner i animal crossing..... ❤️ Anonymkode: 2b9e5...f81
Rainbow91 Skrevet 8. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): åååååh, det spillet er elsk. Har ikke spilt på lenge 😍 Var ganske ensom og isolert i ungdomsårene, men hadde alltid mange trofaste venner i animal crossing..... ❤️ Anonymkode: 2b9e5...f81 Jeg kjøpte nintendo switch i fjor, å gikk på den smellen at jeg kjøpte new horizons 🙉 aner ikke hvor mange timer jeg har der nå
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Rainbow91 skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte nintendo switch i fjor, å gikk på den smellen at jeg kjøpte new horizons 🙉 aner ikke hvor mange timer jeg har der nå Har sett noen klipp av gamere som spiller det på YT, nå med jobb og forpliktelser er det litt vanskeligere å skulle prirotiert det, enn når jeg var ungdom. Men gode tider, absolutt. Og musikken! Og mr Nook! Anonymkode: 2b9e5...f81
Rainbow91 Skrevet 8. april 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har sett noen klipp av gamere som spiller det på YT, nå med jobb og forpliktelser er det litt vanskeligere å skulle prirotiert det, enn når jeg var ungdom. Men gode tider, absolutt. Og musikken! Og mr Nook! Anonymkode: 2b9e5...f81 Enn så lenge er jeg student uten barn osv, så jeg har friheten til å sløse bort så mye tid jeg vil 😂
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Kan anbefale forumet The Bell Tree ❤️👍 Anonymkode: 533a7...3fd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Har såå lyst å spille dette igjen. Husker alle minnene fra før. Såå koselig 😍 Anonymkode: 2b9e5...f81
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Joda, jeg spiller forsatt. Er innom som regel en liten tur daglig. Har forsatt mye igjen å smale før katalogen er komplett 😅 Anonymkode: 533a7...3fd
Smurfii Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Har ikke mer å gjøre av oppgaver(får heller ikke utvidet huset med flere rom eller etasjer) håper det kommer en skikkelig stor oppdatering snart med flere oppgaver🙉✨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå