AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Jeg orker ikke å gå med linser hver dag, blir tørr i øynene uansett hvilket merke jeg bruker, og synes briller er så utrolig mye mer behagelig. Problemet er at jeg føler brillene drar ned antrekkene mine... og føler jeg ser "voksen" ut på en måte jeg kanskje ikke vil. Hvis dere skjønner? En sommerkjole, for eksempel, blir mye "stivere" med briller, føler jeg. Kanskje bare en tilvenningssak. Har prøvd litt forskjellig, og holder meg til brune eller sorte innfatninger. Har dere noen briller dere bruker som er litt sånn lette og kule, som passer til "alt"? Anonymkode: 5661c...c74
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Jeg bruker disse til alt. Føler de ikke er for "voksen" men ser ikke barnslig ut heller. Man liker jo forskjellig, men jeg syntes tynn innfatning i metall er veldig fint! Anonymkode: 7c876...c01
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Briller skal jo passe til ansiktet ditt og dine farger. Så det er ikke så lett å gi tips tenker jeg. Må prøves i butikk. De ansatte er ofte flink til å hjelpe med dette. Min mening. Anonymkode: 690b4...8fd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg bruker disse til alt. Føler de ikke er for "voksen" men ser ikke barnslig ut heller. Man liker jo forskjellig, men jeg syntes tynn innfatning i metall er veldig fint! Anonymkode: 7c876...c01 Hvor har du kjøpt disse? Anonymkode: 21ade...401
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg bruker disse til alt. Føler de ikke er for "voksen" men ser ikke barnslig ut heller. Man liker jo forskjellig, men jeg syntes tynn innfatning i metall er veldig fint! Anonymkode: 7c876...c01 Disse brillene var fine. Jeg synes sort innfatning er finest, kanskje spesielt på kvinner. Briller med sort innfatning kan med fordel også brukes når du har sex, det er opphissende. Blir litt sånn kåt sekretær-look. Snill pike som kan være "slem". Anonymkode: eb1dc...5d6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Disse brillene var fine. Jeg synes sort innfatning er finest, kanskje spesielt på kvinner. Briller med sort innfatning kan med fordel også brukes når du har sex, det er opphissende. Blir litt sånn kåt sekretær-look. Snill pike som kan være "slem". Anonymkode: eb1dc...5d6 Javel… Anonymkode: 690b4...8fd 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor har du kjøpt disse? Anonymkode: 21ade...401 Eye factory, det er ray-ban Anonymkode: 7c876...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå