Gå til innhold

Jeg har det vondt med alt i livet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år, bor på gutterommet i Molde, er uten arbeid og singel. Har fullført vgs, studerte et par år på ntnu men uten å fullføre noe, hadde ingen interesse for studiene, hadde bare hørt at jeg ville svømme i pussy på sykepleierstudiet, men ble skuffa. 

Har et par søstre, både yngre og eldre som begge bor i Oslo og tjener godt, har lang utdannelse og fått seg mann og en av dem har barn på vei. Foreldrene våre roser søstrene mine hele tiden på fb, sosiale settinger, hvor flinke de er, men nevner aldri meg med et ord til noen. Det er som om jeg ikke finnes. 

har planer om å få forandring og har alltid drømt om å satse på musikken, men aldri slått til der heller. Er villig til å flytte for musikken og. Jeg tar masse insj overfor damer, spør damer på treningssenter, fruktdisken på rema, men får aldri til å leve playerlivet, driter i forhold egt, masse tid til d senere en gang. Men opplever bare nei fra damer. Jeg har flere hobbyer, liker å se film, spille og høre på musikk mv, uten at d går heim hos damer. 

jeg har d tøft nå om dagen, og savner skikkelig et normalt liv, med alt av goder som dette livet har å by på. Drømmer om å være suksessfull, vise at jeg har fått d til. 

Anonymkode: 4d7f1...d66

Videoannonse
Annonse
Gjest Jon Are
Skrevet

Det er attituden din du må gjøre noe med. Du må h aambisjoner som er realistiske. Dropp musikken. de aller færreste slår igjennom. få deg et studie der du vet du får jobb og tjener bra. ikek omtale damer på den måten du gjør. med en sånn innstilling  blir du på rommet ditt i 10 år til . og for all del flytt ut!!!!!!!!! dette er faktisk første bud

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg et studie, evt. finn deg en jobb og kom deg ut av gutterommet, så ordner det seg nok. Er ikke sikkert du kommer til å vasse i damer, men kan hende du treffer ei fin ei. Men da håper jeg du endrer holdningen din først. 

Anonymkode: cefa7...908

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje playerlivet ikke er realistisk for deg? 

Anonymkode: c08f2...f27

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager å måtte evt. sprekke den bobla du lever i, men; INGEN damer ønsker å være med noen som ønsker å "svømme i fitter" så jeg skjønner at du ikke oppnår noenting.

Det eneste du får et lite klapp på skuldra for er at du tør å ta initiativ.

Hvis du tenker deg om så er det helt logisk at alle sier nei til deg, for ingen ønsker seg en guttunge som bor på gutterommet ... ikke for sex engang, du kan jo ikke ha med deg noen hjem for ONS engang. 

Sier det jeg også, sånn i tilfelle du ikke fikk det med deg i posten til @Jon Are: Flytt ut av gutterommet! 

Anonymkode: c9da0...4dd

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ta et årsstudium i musikk f. eks. på Høgskolen i Volda, og se om det er noe for deg. Da får du utviklet deg som musiker og samtidig får du studiepoeng. Gi deg selv et slikt år. 

Anonymkode: 7a157...909

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Meg over. Og ro ned de damegreiene litt. 

Anonymkode: 7a157...909

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som flere sier: Flytt hjemmefra. Få ting er så avtennende som en voksen mann som bor fremdeles på gutterommet hos a mor. Valgte du et studie basert på hvor mye ligg du regnet med å få? Og hva er greia med å ta masse insj ovenfor damer men ikke være intr i forhold? Så du for deg et liv der du bare kunne gå i butikken (eller alle andre offentlige steder) og håndplukke damer? 

Mine råd er å finne et studie du faktisk interesserer deg for. Du har enda tid til å lese deg litt opp og søke. Så flytter du ut. Dropp "drømmen" om playerlivet. Det ligger nok ikke for deg (er nok svært få som får til det også). Hvis du kun er intr i tilfeldig sex, så søk etter likesinnede på feks nettet istedenfor å jakte på folk i fruktdisken. 

Anonymkode: 097cc...417

• Liker 5
Skrevet

"Svømme i pussy"... Altså nei, du må bli voksen og stå på egne bein, altså flytte hjemmefra og får deg en jobb. Så må du innse realitetene, du er ikke 18 du er snart 30. Det er som en over nevner ytterst få menn som svømmer i "pussy" og de er som regel langt over gjennomsnittet kjekk, utadvendt og sjarmerende. Hvis du er så "på" å invitere damer på dates så er noe noe som skurrer når du aldri får napp, enten så lukter de desperasjonen eller så går du etter feil jenter. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Apropos musikken. Du kunne jo prøvd deg på the Voice? Musikere har ofte også skuespillertalent. Kunne Teaterhøyskolen vært noe for deg? Trangt nåløye på audition. Men du har ingenting å tape på å prøve. Mange som har havnet utenfor i livet har funnet denne veien. Tror du har mer talent for noe kreativt. 
Forøvrig rart at du som har musikalsk talent ikke svømmer i pussy. Damer  er jo svake for musikere. 

Anonymkode: 189ba...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig å bruke uttrykk som pussy vil hjelpe deg??? Huff.. Få deg eget bosted, et ærlig arbeid og vanlig folkeskikk. 

Anonymkode: 45e23...623

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner du synes det er sårt at foreldrene dine skryter av søstrene dine og ikke deg. Men hva er det å skryte av? Du nærmer deg 30, uten utdannelse og bor på gutterommet. Hadde jeg hatt et barn i den situasjonen så hadde jeg ikke skrytt av det barnet, hva er det å skryte av? Hva har du oppnådd?

Anonymkode: 6641f...89c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber du med nå? Hvor lenge har du hatt den jobben? Trives du med arbeidsoppgavene? Er det noe du kan videreutvikle? 

Anonymkode: 9d93d...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du er attraktivt med en «gutt» som bor hjemme med ingen animasjoner ? 
En dame vil ikke være forsørgeren din mens du leker musikk.

flytt ut, skaff deg en jobb. Da blir det lettere på dame fronten ;) 

Anonymkode: 40018...b54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro du er deprimert. Få en henvisning av lege.

Anonymkode: be411...c23

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje playerlivet ikke er realistisk for deg? 

Anonymkode: c08f2...f27

⬆️

AnonymBruker
Skrevet

Ok, ok. Da har vi hetset fyren nok. Er heller ikke så imponert over holdningen i Hi men har han ikke fått nok pepper nå ? 

Anonymkode: 34476...419

• Liker 3
Gjest Muffin man
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok, ok. Da har vi hetset fyren nok. Er heller ikke så imponert over holdningen i Hi men har han ikke fått nok pepper nå ? 

Anonymkode: 34476...419

Amen.

Poeng, Poeng

AnonymBruker
Skrevet

Playere er uattraktive, og samme med menn som sjekker opp damer på treningssenter og butikker. Er en grunn for at jeg trener på kvinnesenter. 

Jeg ser etter en mann som har kommet seg ut av gutterommet hos mor og far, har utdanning og en fast jobb. K25.

Anonymkode: e85ca...53f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 14.54):

Jeg skjønner du synes det er sårt at foreldrene dine skryter av søstrene dine og ikke deg. Men hva er det å skryte av? Du nærmer deg 30, uten utdannelse og bor på gutterommet. Hadde jeg hatt et barn i den situasjonen så hadde jeg ikke skrytt av det barnet, hva er det å skryte av? Hva har du oppnådd?

Anonymkode: 6641f...89c

Så kvalmt tankegang. Ikke rart folk begår så mye selvmord i dette landet når alt man blir målt etter er hva man har oppnådd. Foreldre bør skryte, støtte og elske barna sine uavhengig av hva de har oppnådd og ikke minst behandle sine barn likt!

Er mange folk som aldri vil klare å oppnå materialistiske goder, men de er fortsatt mennesker og bør behandles med verdighet og respekt, så lenge de er anstendige mennesker som ikke skader andre på noe som helst måte.

Dårlig menneskesyn har blitt så vanlig, det er trist å være vitne til. Alle bør være gode nok som de er! Om man vil oppnå noe i livet så er det bare bonus, ikke et must! Jeg er glad for at du ikke er min mor eller far med slik dårlig menneskesyn!

Anonymkode: 64ab3...160

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...