AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hun er alt for trang og vi sliter med samleie grunnet dette, vi har prøvd glidemiddel og alt, det er klin umulig å ha samleie. Bør jeg gå videre? Anonymkode: ca925...33d
Gjest Chroma Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Alle skjønner at du kopierer tråden om mikropenis.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Chroma skrev (5 minutter siden): Alle skjønner at du kopierer tråden om mikropenis. Ja og hva så? Jeg er ikke ts, men jeg er så lei av alt gnålet om små peniser, enten det kommer fra kvinner eller menn. Noen av oss er faktisk interessert i mannen og ikke cm. meterne de har mellom bena. Anonymkode: 497c9...9ab 4 1
Antiviruset Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hun er alt for trang og vi sliter med samleie grunnet dette, vi har prøvd glidemiddel og alt, det er klin umulig å ha samleie. Bør jeg gå videre? Anonymkode: ca925...33d Bør du gå videre? Er du 15 år gammel og må ha råd fra andre på hva du skal gjøre? Helt meningsløs diskusjon! Er ikke dette viktig for deg og henne så går du videre, om det er viktig for deg og henne? Da vil ikke dette her fungere, og da må du ta dine avgjørelser på ditt grunnlag. Uten at vi kan mene en dritt om noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hun er alt for trang og vi sliter med samleie grunnet dette, vi har prøvd glidemiddel og alt, det er klin umulig å ha samleie. Bør jeg gå videre? Anonymkode: ca925...33d Er du ikke mer oppfinnsomm enn dette? Hvis du virkelig skulle laget en tråd for å vise din forakt for kvinner så ville jeg heller ha tatt opp reelle problemer som lukt og smak. Enkelte kvinner smaker vondt og lukter ufyselig. Andre derimot lukter blomst og smaker champagne. Anonymkode: b623f...6d7 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du ikke mer oppfinnsomm enn dette? Hvis du virkelig skulle laget en tråd for å vise din forakt for kvinner så ville jeg heller ha tatt opp reelle problemer som lukt og smak. Enkelte kvinner smaker vondt og lukter ufyselig. Andre derimot lukter blomst og smaker champagne. Anonymkode: b623f...6d7 I tillegg til at de er som å knulle en bøtte lunket vann, ikke at de er for trange. Særlig kvinner som har født. Anonymkode: 126c1...67d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I tillegg til at de er som å knulle en bøtte lunket vann, ikke at de er for trange. Særlig kvinner som har født. Anonymkode: 126c1...67d Har jeg aldri opplevd. Tenker heller at du har liten penis og at kvinnen ikke vet hvordan hun skal knipe. Lukt og smak derimot er 100 prosent kvinnens ansvar. Anonymkode: b623f...6d7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 Er hu så trang må du bare presse deg hardere inn så klarer du å bunne henne skal du se. Anonymkode: 4ccfd...1d1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #10 Skrevet 8. april 2022 Vagina er tøyelig, hvis den er for trang så er det faktisk en sykdom eller noe som sitter psykisk hos kvinnen. Kan ikke på noen måte sammenlignes med liten penis. Penisen kan man ikke gjøre noe med, men trang vagina kan man få hjelp med. Google vaginisme. Anonymkode: 7f6c0...35b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 Sikker på at du stapper den i rett hull ? Anonymkode: 8d7cf...afc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #12 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sikker på at du stapper den i rett hull ? Anonymkode: 8d7cf...afc Nekter å tro det går an å ta feil av en innbydende fitte kontra et brunt bæsjehull. Anonymkode: 4ccfd...1d1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vagina er tøyelig, hvis den er for trang så er det faktisk en sykdom eller noe som sitter psykisk hos kvinnen. Kan ikke på noen måte sammenlignes med liten penis. Penisen kan man ikke gjøre noe med, men trang vagina kan man få hjelp med. Google vaginisme. Anonymkode: 7f6c0...35b ikke noe googelsøk i verden kan hjelpe en mann med info han søker når han egentlig bare ønsker være vanskelig 😎 Anonymkode: 0d821...252 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #14 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I tillegg til at de er som å knulle en bøtte lunket vann, ikke at de er for trange. Særlig kvinner som har født. Anonymkode: 126c1...67d Ikke alle kvinner med barn har født. Noen har tatt keisersnitt. Anonymkode: a5452...5ed 1
Maleficenta Skrevet 8. april 2022 #15 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og hva så? Jeg er ikke ts, men jeg er så lei av alt gnålet om små peniser, enten det kommer fra kvinner eller menn. Noen av oss er faktisk interessert i mannen og ikke cm. meterne de har mellom bena. Anonymkode: 497c9...9ab mikropenis er en uvanlig liten penis. Det er en diagnose. Er ikke bare en helt vanlig liten penis
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #16 Skrevet 8. april 2022 Hånd i hanske For at alt skal bli helt supert bør hånden finne riktig hanske og hansken finne riktig hånd, sånn er det bare! Om man ikke passer i hverandre, men likevel vil holde sammen, ja da må man finne andre måter å ha sex på enn den tradisjonelle. Men ingen skal ha ufrivillig vondt, og begge skal føle seg tilfredsstilt. Anonymkode: 4b809...742 1
Nusket Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 Da bør hun oppsøke fysioterapeut som har underliv som spesialfelt. Dette kan trenes opp.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du ikke mer oppfinnsomm enn dette? Hvis du virkelig skulle laget en tråd for å vise din forakt for kvinner så ville jeg heller ha tatt opp reelle problemer som lukt og smak. Enkelte kvinner smaker vondt og lukter ufyselig. Andre derimot lukter blomst og smaker champagne. Anonymkode: b623f...6d7 Kan ha noe å gjøre med hvor hun er i syklusen også. Anonymkode: 72a46...57b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #19 Skrevet 8. april 2022 Maleficenta skrev (8 timer siden): mikropenis er en uvanlig liten penis. Det er en diagnose. Er ikke bare en helt vanlig liten penis Ja? Fremdeles finnes det en del kvinner som er mer opptatt av mannen enn av penis. Det er mye annet man kan gjøre, det finnes hjelpemidler. Og for en del kvinner så er det ikke penetrerende sex som gir nytelse. Anonymkode: 497c9...9ab
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 Forskjellen er at damer tar dette som et kompliment ✌️ Anonymkode: ae9b4...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå