Gå til innhold

Menn liker damer som er mindre tilgjengelige, hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har merket dette av flere jeg har datet. Siste var oppriktig intr i meg fra starten av. Da syntes jeg han var i overkant ivrig og overså snappene hans osv. Etterhvert da han lente seg litt tilbake klarte jeg å få øynene opp for han. Vi møttes og klinte, koste oss veldig.

Dagene som gikk merket jeg han ble litt mer innesluttet og det ble ikke helt som vi håpet på. Kanskje spenningen var over... Nå har jeg vist han at jeg har et annet liv, det finnes andre menn og jeg har lagt ut livet på myhistory. Nå er han mer på å sende me snap igjen, spør hvor jeg er, veldig interessert i meg. Helt sikkert fordi jeg har trekt meg tilbake. Er han redd for at jeg skal glemme han? Eller vi generelt sånn alle ? Man faller for det man må jobbe litt ekstra for☺

Anonymkode: 4f196...e95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om det. Det handler om at han vil ha deg på gress, i tilfelle det ikke dukker opp noe bedre i mellomtiden. 

Anonymkode: 34935...185

• Liker 8
Skrevet

Skal si deg at jeg har "spilt det spillet" ganske mye før, og det har aldri fungert. 

Grunnen til hvorfor de fleste gutter oppfører seg slik, er fordi de er emosjonelt ustabile. De vet ikke hva de selv vil ha, de er usikre. De liker å spille et spill. Merker du slik oppførsel bør du holde deg unna, for det skaper bare problemer i fremtiden. 

Du bør ha en mann som vil ha deg når du er tilgjengelig, når du er interessert, når det er likegyldig. Ikke en som tar deg for gitt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (11 minutter siden):

Skal si deg at jeg har "spilt det spillet" ganske mye før, og det har aldri fungert. 

Grunnen til hvorfor de fleste gutter oppfører seg slik, er fordi de er emosjonelt ustabile. De vet ikke hva de selv vil ha, de er usikre. De liker å spille et spill. Merker du slik oppførsel bør du holde deg unna, for det skaper bare problemer i fremtiden. 

Du bør ha en mann som vil ha deg når du er tilgjengelig, når du er interessert, når det er likegyldig. Ikke en som tar deg for gitt. 

Er jo dette jeg har merket. En tidligere jeg holdt på med ville plutselig avslutte alt etter et halvt år. Men først når jeg hadde fått meg tinder, så ble han ellevill og ville ha meg på besøk igjen. Osv... 

Han siste her gjør det på en diskrét måte. Han sender meg snap når han ser det skjer noe rundt meg. Han vil ikke inn i et forhold, men han han liker å ha meg litt rundt fingeren. Tror jeg. Vi har ikke hatt sex da, kan det være at han venter på at den dagen først skal komme? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo dette jeg har merket. En tidligere jeg holdt på med ville plutselig avslutte alt etter et halvt år. Men først når jeg hadde fått meg tinder, så ble han ellevill og ville ha meg på besøk igjen. Osv... 

Han siste her gjør det på en diskrét måte. Han sender meg snap når han ser det skjer noe rundt meg. Han vil ikke inn i et forhold, men han han liker å ha meg litt rundt fingeren. Tror jeg. Vi har ikke hatt sex da, kan det være at han venter på at den dagen først skal komme? 

Helt garantert. Der har du svaret: han vil ikke inn i et forhold. Nei uff.. hold deg unna, jeg hadde nok bare slettet han om jeg hadde vært deg. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye bullshit fra "Kvinneguiden". Mange menn trenger litt mer enn ti sekunder på å falle for noen. Man blir kjent, mannen skjønner at dama er OK, tenker litt på det .... og faller. 

Holde på gress, pføy ! Ikke rart dere sliter her inne. 

Anonymkode: 1a184...681

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvorfor liker du (og andre kvinner) menn som er mindre tilgjengelige? 

Kanskje en idé å stille seg det spørsmålet selv først. 

Anonymkode: 3b0e6...5c3

• Liker 6
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (6 timer siden):

👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (7 timer siden):

Synd damer ikke ønsker dette da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herregud så mye bullshit fra "Kvinneguiden". Mange menn trenger litt mer enn ti sekunder på å falle for noen. Man blir kjent, mannen skjønner at dama er OK, tenker litt på det .... og faller. 

Holde på gress, pføy ! Ikke rart dere sliter her inne. 

Anonymkode: 1a184...681

Takk!! Jeg ts her (dame), og tenker at det er fullt mulig at menn også trenger tid på seg. Makan hvordan enkelte kvinner ser på menn som ulver. De har følelser også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS, hvorfor liker du (og andre kvinner) menn som er mindre tilgjengelige? 

Kanskje en idé å stille seg det spørsmålet selv først. 

Hehe, visste den kom. Nei jeg er lik selv. Liker også når menn først er litt på (det må de nesten være), så om de da tar avstand blir jeg automatisk tiltrukket. Tror det er fordi at det viser litt selvtillit og en tilgjengelighet hos andre damer. Hvis en er for på, så kan det virke som at fyren ikke har fått seg på noen år. TS :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/8/2022 den 17.35):

Hehe, visste den kom. Nei jeg er lik selv. Liker også når menn først er litt på (det må de nesten være), så om de da tar avstand blir jeg automatisk tiltrukket. Tror det er fordi at det viser litt selvtillit og en tilgjengelighet hos andre damer. Hvis en er for på, så kan det virke som at fyren ikke har fått seg på noen år. TS :)

Folk er sikkert litt ulike angående dette. Jeg hadde trolig vært evig singel om mennene ikke hadde vært på. Det er nok ingen tilfeldighet at jeg har vært sammen med selvsikre menn som vet hva de vil ha, og går for det, for jeg føler jeg nærmest er litt autistisk når det kommer til å vise interesse og følge opp noe. Om ikke mannen gjorde det ville det bare glidd ut i sanden. Husker da jeg og min mann var på gang, og han ringte og sa "Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men det er alltid jeg som må ta kontakt med deg. Nå tenkte jeg at jeg skulle vente og se om du tok kontakt, men nå har det gått tre dager. " "Åh, men vi har jo avtalt at du kommer hit neste helg", svarte jeg, for jeg hadde ikke tenkt over det, verken at jeg aldri tok kontakt eller at det hadde gått tre dager. "Så du hadde ikke tenkt at vi skulle prate før det?" spurte han. Nei det hadde jeg ærlig talt ikke tenkt noe på, selv om jeg oppriktig var interessert i ham. 😆

Vi ble altså gift likevel, men dette kom nok delvis av at jeg er utrolig treg angående å virkelig få følelser for noen, og så er jeg en veldig i nuet person. Så opptatt med det jeg driver med at tiden går uten at jeg stopper opp og tenker at jeg burde følge opp en mann. Så ja, uten at menn var på ble det aldri noe. Og så måtte de ikke være så på at det ble plagsomt heller. 

Sikkert mye som har rent ut i sanden for meg på grunn av dette, men fordelen er jo at jeg neppe tenkte over det engang. Om menn ga opp fort på grunn av dette hadde jeg uansett ikke utviklet følelser. Den rette fant jeg jo til slutt også. Han som ikke var usikker nok til å gi opp på grunn av dette, og til og med tøff nok til å kreve at jeg ble flinkere til å ta kontakt tilbake. Ikke engang noe "Liker du meg virkelig? Jeg blir usikker når..." Nei bare klar beskjed om at "I morgen forventer jeg at du ringer meg. Sett på alarm om du tror du vil glemme det." 

Måtte jo bli kjærlighet det. 🤣🥰

Anonymkode: e8a31...02f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 9.31):

Har merket dette av flere jeg har datet. Siste var oppriktig intr i meg fra starten av. Da syntes jeg han var i overkant ivrig og overså snappene hans osv. Etterhvert da han lente seg litt tilbake klarte jeg å få øynene opp for han. Vi møttes og klinte, koste oss veldig.

Dagene som gikk merket jeg han ble litt mer innesluttet og det ble ikke helt som vi håpet på. Kanskje spenningen var over... Nå har jeg vist han at jeg har et annet liv, det finnes andre menn og jeg har lagt ut livet på myhistory. Nå er han mer på å sende me snap igjen, spør hvor jeg er, veldig interessert i meg. Helt sikkert fordi jeg har trekt meg tilbake. Er han redd for at jeg skal glemme han? Eller vi generelt sånn alle ? Man faller for det man må jobbe litt ekstra for☺

Du dater feil menn! De er ikke interessert nok. Jeg som mann hater slikt spill, og om jeg merker at en kvinne legger opp til det forsvinner jeg raskt. Det er vel et av de sterkeste røde flaggene som finnes. Fordi da viser hun i praksis at hun ikke er interessert nok, tar sjansen på at jeg "glipper" og at det ikke betyr noe for henne. Motsatt er jeg på hele tiden, viser interesse og initiativ uten å bli needy og påtrengende. Forventer det samme tilbake.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 19.33):

Takk!! Jeg ts her (dame), og tenker at det er fullt mulig at menn også trenger tid på seg. Makan hvordan enkelte kvinner ser på menn som ulver. De har følelser også. 

De fleste trenger tid! Men hva er motstridende med å vise interesse, ta initiativ, bli bedre kjent, prioritere hverandre og det å trenge tid ? Det betyr ikke giftemål om 4 uker, det handler om å ta steg i innledende fase som kan bli til noe varig som kan gå over mange år. De store avgjørelsene tas ikke da, og det er å ta seg tid. Alt annet er bare tullprat, og innerst inne er det ikke nok interesse som ligger bak om man ikke er "på", kanskje i en kombinasjon med at man egentlig ikke ønsker noe fast forhold. Bare sex og spenning de første ukene man treffes. Pill råttent av de som holder på med det, og ikke er åpen om det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert i deg. ❤️

Tenk det! Han er forelsket!!! ❤️❤️❤️

Jeg spår at det blir dere 2. ❤️❤️❤️

Anonymkode: b1800...f87

AnonymBruker
Skrevet

Man faller for det man må jobbe litt ekstra for☺

Absolutt ikke. Og jeg tror menn flest misliker sterkt å jobbe for kvinner. Flesteparten gir opp underveis. Det er ingenting som er så usjarmerende enn når kvinner spiller hard-to-get eller gjør seg selv delvis utilgjengelige. 

Anonymkode: 08931...5ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke. Og jeg tror menn flest misliker sterkt å jobbe for kvinner. Flesteparten gir opp underveis. Det er ingenting som er så usjarmerende enn når kvinner spiller hard-to-get eller gjør seg selv delvis utilgjengelige. 

Anonymkode: 08931...5ea

Tja, det er vel ikke så attraktivt å være easy to get, heller. 

Anonymkode: 53451...ba0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, det er vel ikke så attraktivt å være easy to get, heller. 

Det kommer an på hva du ligger i begrepet. Være interessert og ta initiativ er veldig attraktiv, en trygg god ærlig person enda mer. Bare gi sex lett er noe helt annet. Det er ikke attraktiv for mange menn som vil ha et fast varig forhold. Det synes nok garantert mange kvinner også.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Det kommer an på hva du ligger i begrepet. Være interessert og ta initiativ er veldig attraktiv, en trygg god ærlig person enda mer. Bare gi sex lett er noe helt annet. Det er ikke attraktiv for mange menn som vil ha et fast varig forhold. Det synes nok garantert mange kvinner også.

Legger i begrepet å vise for mye at man vil forholdet. For lite er selvsagt feil, men for mye er klengete, masete og pushover med mindre den andre omtrent har fridd også. 

AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (7 timer siden):

De fleste trenger tid! Men hva er motstridende med å vise interesse, ta initiativ, bli bedre kjent, prioritere hverandre og det å trenge tid ? Det betyr ikke giftemål om 4 uker, det handler om å ta steg i innledende fase som kan bli til noe varig som kan gå over mange år. De store avgjørelsene tas ikke da, og det er å ta seg tid. Alt annet er bare tullprat, og innerst inne er det ikke nok interesse som ligger bak om man ikke er "på", kanskje i en kombinasjon med at man egentlig ikke ønsker noe fast forhold. Bare sex og spenning de første ukene man treffes. Pill råttent av de som holder på med det, og ikke er åpen om det.

Det er sant. Men må jo nesten se en interessefra hans side også. Merkelignok sender han lite snap til meg. Men vet ikke om det er for å bevisst holde tilbake? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...