AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Har kjøpt meg flanell sengesett fra H&C, men den lager mye hybelkaniner🙈 Etter en natt så er det masse hybelkaniner og støv under og rundt sengen. Må støvsuge det hver dag, for det er masse. Har vasket sengetøyet sikkert 3-4 ganger, men det hjelper ikke. Elsker sengetøyet men dette blir for slitsomt. Har dere noen tips? Anonymkode: 7c01d...e13
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Du får la være å kikke under sengen hver dag? Anonymkode: 8f2f3...20b 4
Chantielle Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Ryddet for avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 (endret) Det kan også lukte helt vanvittig loende tekstiler pga. dårlig kvalitet. De finnes, tro meg. Jeg måtte kassere et helt sett med myke, tykke håndklær fordi vi ble helt lodne av å tørke oss med dem og badet fikk "pels" på alle overflater i løpet av noen timer, selv etter 8-10 runder med kokvask. Og jeg har ikke støv på hjernen, her er det rett før hybelkaninene får navn. Jeg har dessverre ingen råd, TS, annet enn å bytte ut sengetøyet. Anonymkode: 025a9...e95 Delryddet for sitering av regelbrudd. Chantielle mod. Endret 9. april 2022 av Chantielle
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan også lukte helt vanvittig loende tekstiler pga. dårlig kvalitet. De finnes, tro meg. Jeg måtte kassere et helt sett med myke, tykke håndklær fordi vi ble helt lodne av å tørke oss med dem og badet fikk "pels" på alle overflater i løpet av noen timer, selv etter 8-10 runder med kokvask. Og jeg har ikke støv på hjernen, her er det rett før hybelkaninene får navn. Jeg har dessverre ingen råd, TS, annet enn å bytte ut sengetøyet. Anonymkode: 025a9...e95 Delryddet for sitering av regelbrudd. Chantielle mod. Det er akkurat det jeg mener, har ikke støv på hjernen jeg heller, men den loer av seg noe helt vanvittig. Får vel bytte den ut mot en annen type, synd for den er så myk og god meeeen🙈😅 Takk for at du tok deg tid og svarte meg👌🏻 Anonymkode: 7c01d...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå