Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For så kalt "snille" vampyrer lever ofte på lagret blod i blodposer o.l., så det kan ikke være slik at det må komme ferskt direkte fra blodårene.

Eller?

Anonymkode: dd72a...cf1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - hilsen vampyr i mitt forrige liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nyheter til deg: vampyrer finnes ikke.

Anonymkode: ff406...44c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har nyheter til deg: vampyrer finnes ikke.

Anonymkode: ff406...44c

🙄🤦🏽‍♀️

Anonymkode: dd72a...cf1

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Menstruasjonsblod er ikke vanlig blod,  væsken er sammensatt av slim fra livmorslimhinnen, vevet fra selve livmorslimhinnen, blod og noe sekret fra vagina, 

Så vampyrer drikker ikke mensen-blod. De snille går i blodbanken og kjøper blod der.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det, siden de fleste vampyrer er amerikanske. 

Anonymkode: 2e95b...f8f

Skrevet

Hm... jeg kjenner ingen vampyrer, men jeg har ikke hørt om dette.

Jeg vil tro det er en ganske uapettitelig blodtype, da det er blandet med mye annet guffe og kroppslig avfall. Vampyrer kan jo være litt fine på det.

Mulig de kan overleve på mensblod i krisetilfeller? 

Gjest lurven
Skrevet

Da vil de bli svært  ustabile og få PMS og sånn.

Jeg ville hvertfall ikke vært i nærheten av en ustabil vampyr. Vet aldri hva de kan finne på

AnonymBruker
Skrevet

De kan overleve på det, men det er ingen vampyrer som drikker dette hvis det ikke er tvingende nødvendig. De fleste snille vampyrer går i blodbanken. De har et eget bankkort for dette. 

Anonymkode: c62d2...acf

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det slimblodet der ville iallfall jeg unngått å spise om jeg var vampyr.

Anonymkode: bc512...19a

Gjest lurven
Skrevet

Og de spiser blodappelsiner hvis de ville være sunne.

Da får de hvertfall i seg C-vitamin

Men hvordan får de egentlig i seg D-vitamin?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnest ikke vampyrer. Dette er en fantasifigur som blir levende fordi noen er mentalt ustabile og har vrangforestillinger🙄 Men for all del - drikk menustrasjonsblod, flotte greier👌🏻

Anonymkode: 757d7...9b8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, det slimblodet der ville iallfall jeg unngått å spise om jeg var vampyr.

Når jeg tenker meg om blir det sikkert som å spise østers med blod/jernsmak. Og siden mange mennesker elsker østers, er kanskje mensblod sett på som luksusmat og afrodisiakum i vampyrverden? 

AnonymBruker
Skrevet
lurven skrev (5 minutter siden):

Og de spiser blodappelsiner hvis de ville være sunne.

Da får de hvertfall i seg C-vitamin

Men hvordan får de egentlig i seg D-vitamin?

Mennesker får d-vitamin fra blant annet fet fisk. Så kanskje det er samme prinsipp hos fete mennesker? 

Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det finnest ikke vampyrer. Dette er en fantasifigur som blir levende fordi noen er mentalt ustabile og har vrangforestillinger🙄 Men for all del - drikk menustrasjonsblod, flotte greier👌🏻

Anonymkode: 757d7...9b8

Ååå.  Finnes det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Nå er det faktisk veldig lite blod en menstruerer selv om det virker mye når det kommer slik. Ett par spiseskjeer med blod, har jeg lest, permens. Dermed er det ikke nok til en enkelt desert engang. En måtte hatt et stort harem for en ukes meny. Dessuten ja er det jo ikke rent blod, men en del av "innsiden av livmora" som kommer ut. Men om nøden er stor osv. Hm. har vampyrer blod selv ? Kan de kose bite seg litt på tommelen og slikt ? Ja f.eks. om de har glemt å ta med godis på kino.

Anonymkode: f5075...153

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt tamponger egner seg til vampyr-te da..

Anonymkode: f5075...153

Gjest lurven
Skrevet

Har sett noen vampyrserier der vampyrene blir sjuke hvis de får i seg dårlig blod 

Skrevet
Athena79 skrev (På 8.4.2022 den 7.41):

Menstruasjonsblod er ikke vanlig blod,  væsken er sammensatt av slim fra livmorslimhinnen, vevet fra selve livmorslimhinnen, blod og noe sekret fra vagina, 

Så vampyrer drikker ikke mensen-blod. De snille går i blodbanken og kjøper blod der.

går det virkelig an å kjøpe blod i blodbanken? 😱

AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (På 8.4.2022 den 7.41):

Ja, eller de tar rotter for å spare mennesker, som i Interview with the Vampire. 

Anonymkode: 8aff7...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...