Gå til innhold

Hvis det kom en fremmed, dritetrengt person på døren din og tryglet om å få låne dassen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hadde du sluppet vedkomne inn da?

Anonymkode: ecbca...915

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det hadde blitt så fjernt for meg, at jeg ikke hadde trodd på det. Dessuten er det ikke mange minuttene til nærmeste bensinstasjon, så det ville vært en veldig rar ting å plukke en privatbolig for noe sånt. 

Anonymkode: 0ce2b...357

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke om det var en mann. Jeg sjekker alltid hvem det er før jeg åpner døra. 

Anonymkode: fb2a3...4d4

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helst ikke, jeg låner ikke toalettet til hvem som helst dessverre. De må nøye seg med de offentlige toalettene som finnes overalt. I butikkene kan ansatte hjelpe dem med det.

Anonymkode: 7ce7c...d06

AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: 01bd0...595

AnonymBruker
Skrevet

Utspekulerte tyver kjenner ingen begrensning og når alle har hørt om alle tegnene de legger igjen utenfor for å sjekke om det er folk hjemme og det ikke virker lengre, da må en finne på nye ting som er troverdige. Mennesker i nød appellerer til det omsorgefulle i mennesker, men kan vise seg å bli veldig negativt for oss. Jeg lukker ikke opp for fremmede. 

Anonymkode: 009ed...83e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hvis det var en dame, definitivt hvis det var et barn. 

Anonymkode: 13dec...59a

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Bare hvis det er et barn. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei. Det hadde blitt så fjernt for meg, at jeg ikke hadde trodd på det. Dessuten er det ikke mange minuttene til nærmeste bensinstasjon, så det ville vært en veldig rar ting å plukke en privatbolig for noe sånt. 

Anonymkode: 0ce2b...357

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helst ikke, jeg låner ikke toalettet til hvem som helst dessverre. De må nøye seg med de offentlige toalettene som finnes overalt. I butikkene kan ansatte hjelpe dem med det.

Hvor bor dere hvor det er offentlige dasser og bensinstasjoner hver 10. meter?

Her er det ikke offentlig dass i mils omkrets, og nærbutikken kjeppjager kunder som trenger toalettet. 

• Liker 12
Skrevet

Nei. Men ville forklart hvor nærmeste toalett de kunne benyttet ligger, eller gitt de 1-2meter dopapir og sendt de ut i skogen.

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg ville nok ønsket å være et medmenneske. Doen min er rett med inngangsdøra. Hvis det var noen med skumle hensikter så kunne han vel like gjerne brutt seg inn døra når jeg åpnet når han ringte på.

Anonymkode: eb8a1...489

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Man vet jo aldri, hva slags menneske dette er, kan jo være alt fra en tyv til en morder. 

Unntaket er barn. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var snakk om et barn som ikke kunne holde seg eller noen bekjente som jeg visste hvem var så hadde jeg det. Ellers nei

Anonymkode: 8083a...a4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor bor dere hvor det er offentlige dasser og bensinstasjoner hver 10. meter?

Her er det ikke offentlig dass i mils omkrets, og nærbutikken kjeppjager kunder som trenger toalettet. 

Bor i Oslo, så her er det mer enn nok. Kan jo være mer vrient enn jeg tror å finne det i butikker da. Men kjøpesentere og offentlige steder hadde vært veldig rare om de ikke hadde det.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg liker ikke en gang dersom håndverkere bruker dassen vår til å drite, det burde de gjort seg ferdige med hjemme hos seg selv. Men er det et barn på døren ville jeg nok sagt ja. Også dersom det var en attraktiv kvinne, de sier jeg aldri nei til, om det er aldri så naivt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hadde du sluppet vedkomne inn da?

Nei. Hadde ikke åpnet døra engang. Åpner ikke for uventet besøk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke om det var en mann.  
Har skjedd her en gang når jeg gikk ut for å tømme søpla at en desperat ung dame spurte meg om å låne wc. Bor jo midt i byen og forstår det er vanskelig å finne. 
Siden jeg var nesten ferdig med middagen tilbydde jeg henne en dusj og spise sammen med meg. Siden jeg fikk inntrykk av at hun levde en flyktig tilværelse (tigging, prostitusjon etc). 

Anonymkode: f87b4...146

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (20 minutter siden):

Jeg liker ikke en gang dersom håndverkere bruker dassen vår til å drite, det burde de gjort seg ferdige med hjemme hos seg selv. Men er det et barn på døren ville jeg nok sagt ja. Også dersom det var en attraktiv kvinne, de sier jeg aldri nei til, om det er aldri så naivt.

Ikke alle driter etter klokka😄

Anonymkode: ebbcd...43e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, åpner ikke døren med mindre jeg venter besøk. Og jeg bor i øverste etasje i en blokk, så de kan ringe på til noen andre.

Anonymkode: 15e3b...557

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor ute i gokk, så ingen kommer hit om de ikke blir invitert(og knapt nok da:fnise:). Så varsellampene mine hadde ult da ja. 

Anonymkode: 027c5...cc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...