MarianneE Skrevet 8. april 2022 #1 Del Skrevet 8. april 2022 Har dere satt sammen noen meny for påska og vil dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Del Skrevet 8. april 2022 Skjærtorsdag: Indisk daal med kokosris Langfredag: Sopp og spinat galette Påskeaften: rosmarin og hvitløkmarinert seitan med rødvinssaus og ovnsbakte rotgrønnsaker 1 påskedag: Maki med røkt tofu og avocado,maki med mango og agurk og maki med plantebasert chili mayo og søtpotet. 2 påskedag: Restebowl Anonymkode: f0abf...f90 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. april 2022 #3 Del Skrevet 8. april 2022 Påskemenyen er ikke helt bestemt ennå, men så langt har vi dette på planen: Torsdag: Wraps med laks, guacamole, rømme og diverse grønnsaker. Langfredag: (Middagsgjester) - Lammestek med fløtegratinerte poteter, honning- og rosmarinbakte rotgrønnsaker (ulike beter, pastinakk, sellerirot, gulrot og løk) og rødvinsaus. Sjokolademousse til dessert. Påskeaften: Sweet pork nachos med rømmedressing, guacamole og pico de gallo. 1. påskedag: Indisk kyllingcurry med ris, naanbrød og raita. 2. påskedag: Muligens rester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Del Skrevet 8. april 2022 Foreløpig ser det sånn ut her: torsdag: Hel fjellørret med poteter, agurksalat og hasselnøtt-rømmesaus fredag: andebryst med appelsinsaus og rotgrønnsaker Lørdag: asiamarinert lammecarré med thaisalsat, peanøtter og kokosris Mangler fortsatt et par dager, så håper det kommer noe mer inspo her! Tror faktisk jeg må stjele @Arkanas ide og lage nachos med pulled pork en av dagene🤤😈 Anonymkode: 91f59...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 skjærtorsdag: lam tikka masala langfredag: sitronkylling Påskeaften: pinnekjøtt med tilbehør 1. påskedag: bacalao 2. påskedag: spagetti bolognese med hjemmelagd pasta Anonymkode: 0bd92...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. april 2022 #6 Del Skrevet 10. april 2022 Skjærtorsdag: Skal bort, vet ikke hva som blir servert Langfredag: Pizzaboller Påskeaften: Lammelår med diverse tilbehør 1. påskedag: Rester av lammelåret 2. påskedag: Fiskegrateng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 10. april 2022 #7 Del Skrevet 10. april 2022 Har ikke planlagt de røde dagene ferdig enda, tenkte jeg skulle tygge ligg på det og ta handlerunde på onsdag. Men for påsken (som starter denne helgen for meg, selv om jeg skal jobbe et par dager neste uke): Lørdag: Kremet basilikumkylling Søndag: Entrecote med ovnsbakte poteter og salat Mandag: Red curry torsk m/nudler, sukkererter. gulrot, paprika og sukkererter (ikke laget før, så håper det blir godt) Tirsdag: spaghetti bolognese Onsdag: Thai kylling suppe med hjemmelaget kraft Skjærtorsdag: Langtidskokt lammeskank med pastinakkpure Langfredag: må bli noe fisk, siden samboer er oppvokst med at man ikke skal spise kjøtt på langfredag. Håper jeg finner noe ørret i butikken på onsdag Påskeaften: squashspaghetti med pesto og tomat 1. og 2.påskedag vet jeg ikke enda, men har lyst på noe slow food som kan godgjøre seg hele dagen. Og bør vel få inn en vegetardag til. To voksne et barn på 4 med hjemmepåske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 skjærtorsdag, lunsj/middag på besøk, bruker å få blomkålsuppe , spekemat, potetsalat og flatbrød. langfredag også lunsj/middagsbesøk hos en venninne, tror det blir hjemmelaget lasagne Påskeaften, kjelår med ingefærglaserte rotgrønnsaker. Griller kjøttet ute hvis det er fint vær. 1 påskedag, reker. 2 påskedag pizza, da får vi brukt opp litt rester. Anonymkode: 6246c...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jezabell Skrevet 13. april 2022 #9 Del Skrevet 13. april 2022 Skjærtorsdag, Spekefat, eggerøre og flatbrød. Langfredag, Lammelår, hasselbakte poteter og diverse grønnsaker. Påskeaften, spise på restaurant. 1. Påskedag Lapskaus med rester av lammelåret. 2. Påskedag Pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #10 Del Skrevet 15. april 2022 Skjærtorsdag: liten lammestek med poteter og salat. Langfredag: laks Påskeaften: må bli noe lettere, gjerne vegetar, funderer på falafler. 1. Påskedag: helstekt kylling. 2. Påskedag: ikke bestemt ennå, men godt mulig rester. Eller noe enklere, kanskje suppe og nybakte rundstykker. Anonymkode: b0eaa...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Del Skrevet 15. april 2022 Blir imponert jeg! Lager folk sånn mat? 😮 Jeg skal ha lasagne, pizza og taco 🤭 Anonymkode: 52847...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 15. april 2022 Lammestek og fløtegratinerte poteter i dag Langfredag. I morgen blir det hjemmelaget pizza med creme fraiche og spekeskinke. 1. Påskedag blir det kremet kyllinggryte etter oppskrift fra FruTimian Og påska avrundes med Sloppy Joe fra Gladkokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå