Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på et karneval til helgen. Har ikke størst tilgang til kostymebutikker her jeg bor. Men min mor foreslo at jeg kunne låne klær av henne, og gå som jente. Har prøvd endel klær,hun har. Og hadde veldig Morro av bunaden. Hennes. Men det jeg lurer på, er om jeg støter noen, eller om jeg som gutt, kan bruke hennes bunad på karneval?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste problemet med denne planen er at bunader er kjempedyre og ikke noe jeg ville ha lånt bort til en ungdom som skal på fest.

Men ellers er det bare å kle deg i det du vil. På karneval er det ingen som bryr seg om du går i kvinneklær. Du kan gjerne bruke kvinneklær til vanlig også om du vil det, men da får du sikkert noen reaksjoner av trangsynte folk. Kjør på uansett.

Anonymkode: 1cbcb...cf0

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok ikke brukt en bunad som ikke var min til utkledningsfest. Det er nok mange andre ting du kan kle deg ut som fra hennes klær. 

Anonymkode: cbe02...96c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

var på karnevalet, og med mammas bunad (ja vi vet den er dyr) men spiste litt kake, og en is. og jeg var selfølgelig forsiktig med den. fikk gode responser på dette. dette var vist en unik og uvanlig ide. var bare en eldre dame, som klagde. fordi dette ikke var godkjent bunadskultur. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare forsett med dameklær, mye  mer behagleg

Anonymkode: 045e0...8f8

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

kan ikke si at bunaden var behagelig, men var litt artig da. og til tross for all jobb, min mor la inn her, så var jeg fortsatt en gutt i damebunad. og tror aldrig det kommer til og skje igjen. kan hende jeg tråkker i baret her nå. men en av mine venner (hvit) hadde kledd seg som indianer, en annen (ikke hvit) som trønder, bare bart og vest. de fikk masse pes. vi skal liksom vokse opp med dette, og hva skal vi gjøre? hva om jeg var adoptert og (ikke hvit) med norsk bunad. men uansett tror jeg dette var min siste forsøk på utkledning, hvis ikke verden forandrer seg.

Endret av gutt..15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...