AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg er nesten 40, og jeg ville aldri i verden gått etter kvinner på 20-25. Men jeg kan se at kvinner på 20-25 at de er vakre/tiltrekkende. Gjør dette meg egentlig til en motbydelig gris? Anonymkode: 4caf9...961
MacadamiaNut Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Det kommer an på om du synes damer på din egen alder også er tiltrekkende. Ser du kun på ungjenter, ja så er du en gris🐽 1
Hannah80 Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Nei, selvsagt er du ikke en gris. Jeg ser flotte kvinner omtrent daglig. I alle aldre😎 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Nei. Hva du tenker gjør deg ikke til en motbydelig gris, eller gammel gris som man oftest sier. Det er ubehagelig oppførsel mot unge kvinner som fører til benevnelsen gammel gris. Utilslørte kåte blikk og sikling, "tilfeldige" berøringer som absolutt ikke er tilfeldige, og seksuelle fremstøt som er påtrengende og ekle for kvinner. Jeg kan se at unge gutter er vakre og tiltrekkendende også, men det er det ingenting seksuelt ved, siden jeg ikke er seksuelt tiltrukket av dem selv om jeg ser at de er vakre. Selv om jeg hadde vært seksuelt tiltrukket av dem, men ikke avslørte det ovenfor dem på noen måte, så hadde jeg ikke vært gammel gris. Din tanke er fri. Oppførsel bør man klare å holde innen det som blir ubehagelig. Spesielt ovenfor unge mennesker. Samme gjelder deg, så om du ser at unge kvinner er vakre, men ikke oppfører deg påtrengende ubehagelig ovenfor dem, da er du et helt vanlig anstendig menneske. Anonymkode: bca7d...5db 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Innen det som IKKE blir ubehagelig selvfølgelig. 😆 Anonymkode: bca7d...5db
flusa Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 Nei,så lenge du holder tankene for deg selv er du ikke det🤪
ClausSaus Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er nesten 40, og jeg ville aldri i verden gått etter kvinner på 20-25. Men jeg kan se at kvinner på 20-25 at de er vakre/tiltrekkende. Gjør dette meg egentlig til en motbydelig gris? Anonymkode: 4caf9...961 Selvfølgelig ikke. Å kalle deg en motbydelig gris på grunn av en slik preferanse er bare forsøk på hersketeknikk. Det er selvsagt mulig å oppføre seg som en motbydelig gris i en slik situasjon, ved at du ikke respekterer at mange i denne aldersgruppen kan synes at du er for gammel. Men det handler om oppførsel, ikke preferansen som sådanne. Endret 8. april 2022 av ClausSaus 1
911 Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Det som gjør deg til en "motbydelig gris" er hvordan du oppfører deg, ikke hva du synes er pent og tiltrekkende. Jeg er godt voksen og kan synes at både gutter/menn og jenter/damer er vakre og tiltrekkende. Jeg gjør selvsagt ingenting med dette uten at jeg blir "invitert", og kanskje heller ikke da 🙂 1
Gjest Paramount Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 At kvinner i alderen 20-25 er veldig attraktive visuelt er ikke din skyld. Både kvinner og menn i de fleste aldre ser det. Men det skal bare et lite blikk, eller en kort kommentar til, så forvandles du til en stor gris. For bak et slikt blikk eller en slik kommentar, ligger det en ussel personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå