Gjest guri Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 hei alle sammen. jeg vet ikke om dette er rett debatt å gå inn på.. men i hvertfall:) jeg leter etter "cd skap" i alle møbel butikker i oslo , men finner ingen ting..jeg vil ha ett cd skap som rommer ca 150 cd,og som har en form for dør (slipper støvtørking)..er det noen som har råd om hvor de finnes vel,jeg håper på svar, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har du sjekket Ikea? Vet at de har hatt noe sånt iallefall. Lykke til i letingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Lula Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 ROOM har noen super-fine CD skap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guri Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 hei igjen, takk for svar, men jg titet innom room,og der så jg kun cd hyller, ikke skap noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 #5 Del Skrevet 16. oktober 2002 Finnes jo utallige møbelbutikker.. Stikk innom et par.. de har garantert cd-skal. Men vanskelig å si om de har akkurat det du vil ha da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 Bor du i Oslo-området? i såfall kan du sjekke ut de litt etniske butikkene rundt Youngstorget. På Grünerløkka er det flere butikker som har cd-skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 16. oktober 2002 #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 Bor du i Oslo-området? i såfall kan du sjekke ut de litt etniske butikkene rundt Youngstorget. På Grünerløkka er det flere butikker som har cd-skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Mitt CD-skap er et valig skap. Kjøpt på loppis og malt. Riktignok er det riktig størrelse på skapet, men jeg tviler på at det var beregnet for sånt. Kan være lurt å ikke se seg om etter noe som er beregnet for CD-er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå