Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Puppene mine ble gedigne når jeg var gravid. Gikk opp tre kopper. Nå er ungen nesten et år, jeg har tatt av meg alle gravidkiloene pluss litt til, og har derfor endel overflødig hud. Puppene mine er bare rynkete skinnfiller. Når jeg ligger på ryggen ser jeg ut som en 90-åring etter puppene å dømme. Hvilke erfaringer har dere, damer? Må jeg legge meg under kniven for å bli normal igjen?

Anonymkode: 00b78...88b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine ble ikke normale igjen. 

Anonymkode: d1954...214

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mine gikk opp ca bare 1 str, men etter jeg var ferdig med å amme barn nr. 2, så var puppene helt tomme, bare huden igjen. Ventet i 2 år, i håp om at det ville bli bedre, men det ble det ikke. Så jeg tok silikon, og veldig fornøyd med resultatet, følte jeg bare fikk tilbake de gamle puppene mine, for meg var det ikke viktig at de skulle bli store, jeg ville bare ha mine gamle tilbake, og det fikk jeg.

Anonymkode: 7a29b...af2

• Liker 3
Skrevet

Babyen min er 8 mnd, og samme som deg. Har gått ned nesten 24 kg siden graviditeten og opplever det likt. En ting jeg forteller meg selv er at jeg faktisk har ammet et menneske (ikke lenge, men så lenge det gikk😅 5mnd). Men fortsatt så er det viktig at man føler seg vel i egen kropp. Jeg gruer meg litt til sommersesongen.

klem 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine ble det. Har født og ammet 3 barn. Litt slukne i en periode, men så ganske ganske normale igjen. Nå er jeg i overgangsalderen og det er blitt fyldigere og større igjen😅. Ikke ta silikon, du kan ende opp med å miste de erogene sonene…

Anonymkode: 50201...69a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mine ble ikke normale igjen. 

Anonymkode: d1954...214

De er jo normale nå, etter "dagens" situasjon? Hva er normale?

bedre med naturlig fasong uansett, syns jeg da, men skjønner også at det er frustrerende 😔

mye jeg også skulle hatt tilbake i gammelt / "normalt" modus..... 😏

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mine ble det. Har født og ammet 3 barn. Litt slukne i en periode, men så ganske ganske normale igjen. Nå er jeg i overgangsalderen og det er blitt fyldigere og større igjen😅. Ikke ta silikon, du kan ende opp med å miste de erogene sonene…

Anonymkode: 50201...69a

Jeg hadde null følelse i brystene mine, tok silikon, og fikk følelse i brystene etter det.

Anonymkode: 7a29b...af2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du burde hørt på jan Thomas. Amming fører til hengepupper.

Anonymkode: 1d47c...d62

Det er ikke amming som gir hengepupper, men graviditeten. Det som ikke ammer kan få like mye hengepupper som en som fullammer i et halvår og delammer i flere år etter det.

Anonymkode: 30f9c...e96

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de blir ikke normale igjen. Ja, du må legge deg under kniven hvis du vil få dem nærmere den gamle normalen. 

Anonymkode: 1ce97...200

AnonymBruker
Skrevet

De kan bli bedre med tid og fasting. Prøv med 6 måneder der du faster annen hver dag  og spiser næringsrik mat der du er nøye med å få alle næringsstoffene.  Hvis ingen ting forbedre seg innen et år kan du vurdere å lege deg under kniven. 

Anonymkode: 28215...f42

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på gener. Huden min blir stretchy av ingenting, mens andres hud "snapp'er" tilbake uansett hvor mye den har vært strukket. Mine gikk tilbake tilnormalt etter første, men ikke etter andre.. Tror ikke jeg gidder operere noe som helst av den grunn.

Anonymkode: 08fb5...e2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

De kan bli bedre med tid og fasting. Prøv med 6 måneder der du faster annen hver dag  og spiser næringsrik mat der du er nøye med å få alle næringsstoffene.  Hvis ingen ting forbedre seg innen et år kan du vurdere å lege deg under kniven. 

Anonymkode: 28215...f42

Nei, dette funker ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, dette funker ikke.

Har du prøvd?

Anonymkode: 1819b...1ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Puppene mine ble gedigne når jeg var gravid. Gikk opp tre kopper. Nå er ungen nesten et år, jeg har tatt av meg alle gravidkiloene pluss litt til, og har derfor endel overflødig hud. Puppene mine er bare rynkete skinnfiller. Når jeg ligger på ryggen ser jeg ut som en 90-åring etter puppene å dømme. Hvilke erfaringer har dere, damer? Må jeg legge meg under kniven for å bli normal igjen?

Dessverre får du dem aldri som før uten kirurgi. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Akkurat som før blir de nok ikke, men de kan jo bli mer fyldige etter hvert. Det kommer an på gener og vekt - vekt både før, under og etter svangerskapet spiller inn. Hvordan er huden din ellers, er du plaga av løshud andre steder? I så fall tyder det på at huden din ikke er så god på å trekke seg sammen igjen. Er det kun puppene, er det større sjanse for bedring.

AnonymBruker
Skrevet

Ble aldri som før til meg.

Anonymkode: 8693a...ff9

AnonymBruker
Skrevet

Det er så individuelt. Kroppen og brystene mine gikk tilbake som normalt etter amming. Har gått gjennom graviditet og fødsel to ganger. Det verste for min del var hårtapet og vikene! Tok 2 år før håret ble fint igjen. 

Anonymkode: 1e34e...32c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du burde hørt på jan Thomas. Amming fører til hengepupper.

Anonymkode: 1d47c...d62

Amming fører kke til hengepupper, hormonene i graviditeten fører til hengepupper. 

TS, mine gikk fra 70F til 75I, for så å krympe til 70D etter ammingen. To år senere er de bittelitt oppstrammet, men ikke nevneverdig.

Jeg vurderte silikon, men jeg har allerede en autoimmun sykdom og ønsker ikke forverring pga Breast Implant Illness så tør ikke ta sjansen.

Har sett litt på løft + fettinnsprøyting, men vi prøver på andremann nå, så må vente til jeg er ferdig med barn.

Anonymkode: 6ed92...a2d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med "normal" mener samme form som før graviditet, så nei. Men formen de har nå er jo den nye normalen. Kroppen forrandrer seg, det er normalt.

Anonymkode: a2f5f...cdb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

mine ble relativt normale. Ikke hekt som flr men fine nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...