AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg og en kollega var sammen i 1 år. Nå har han dame, og jeg sliter. Jeg vet jeg ikke får gjort noe med det, men har noen vært i samme situasjon? Han er grei og ingenting drama mellom oss, men er bare fortsatt så vondt å høre han fortelle (de andre) om hva de har gjort i helga, hvor de skal reise i sommer osv.. Anonymkode: a872a...425
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Hva mener du med "sammen i 1 år"? Var dere kjærester? Hadde dere en greie? Vet de andre kollegaene deres om det? Anonymkode: a4a69...6fc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Alle vet om det, ja. Vi dro ikke på ferier og sånt da. Men var offisielt sammen. Møtte ikke foreldrene til hverandre og han sa han aldri ville ha barn, men vi introduserte hverandre for hverandres venner og vi fikk beskjed om å være profesjonelle på jobb. Men nå er tonen en annen, han og damen snakker om barn og lignende Anonymkode: a872a...425
MacadamiaNut Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Og derfor skal man ikke involvere seg med kollegaer! Så var hun den rette, og ikke deg. Det er noe du bare må leve med. Eller bytt jobb… 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Ikke driv på med kolleger, om dere jobber relativt tett. Anonymkode: d1720...09c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 Aldri bland jobb og privatlivet på den måten....!! At folk ikke klarer å forstå dette, helt talentløst. Man klarer faktisk å styre sine følelser. Sett 2 forhold gå til helvete på jobb, det gikk utover ALLE som jobbet der!! I dag har jeg et 100% skille mellom jobb og privat. Anonymkode: 1e901...22c
sicario Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Er for så vidt enig i at man skal være forsiktig med å involvere seg med kollegaer, men det er jo ingen absolutt regel. Jeg bodde i flere år med en kollega. Var helt uproblematisk. Også etter at vi flyttet fra hverandre. De fleste normale voksne mennesker vil ikke ha noe problem med å skille jobb og privat. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 sicario skrev (33 minutter siden): De fleste normale voksne mennesker vil ikke ha noe problem med å skille jobb og privat. De fleste klarer ikke det, heller et bittelite mindretall. Ikke gjør jobben privat, "don´t take it personal". Anonymkode: 1e901...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå