AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Hva kan jeg forvente av en jeg kun ligger med? Vi pleier å være med hverandre hjem etter festligheter. Dersom vi fast er med hverandre men det ikke er følelser involvert, er det like vel ok å mislike at han er med andre når jeg ikke er tilgjengelig? Hva er vits med noe fast hvis vi uansett skal være med andre. Vil ikke risikere kjønnssykdommer. Anonymkode: 6f086...62e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Dere kan avtale om dere skal være eksklusive. Anonymkode: 64fad...f42
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva kan jeg forvente av en jeg kun ligger med? Vi pleier å være med hverandre hjem etter festligheter. Dersom vi fast er med hverandre men det ikke er følelser involvert, er det like vel ok å mislike at han er med andre når jeg ikke er tilgjengelig? Hva er vits med noe fast hvis vi uansett skal være med andre. Vil ikke risikere kjønnssykdommer. Anonymkode: 6f086...62e Det er jo noe dere må avtale dere i mellom. Anonymkode: 80057...03a 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Ingenting i veien med å avtale eksklusivitet selv om dere ikke er sammen. Det handler om så enkelt som kjønnssykdommer. Ellers ville jeg i det minste insistert på kondom. Anonymkode: 7774c...825 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Fast med hverandre uten følelser ? Det er umulig med mindre du er en psykopat. Slutt med dette selvbedraget nå. Er man sammen så er man sammen, er man ikke sammen så kan man ikke "avtale eksklusivitet". Livet funker ikke sånn, mange bare tror det, helt til de skjønner de har lurt seg selv. Anonymkode: 7214d...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå