AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Ville du blitt glad for dette smykket Anonymkode: 3389a...ff2
Taluno Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Jeg bruker ikke mye smykker, og jeg bruker kun hvitt gull eller sølv. Men formen er helt fin. Men blir uansett glad for gaver, selv om det er noe jeg ikke kommer til å bruke ofte.
Million Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Er smykket bare bijouteri, dvs uekte? (som jeg antar) Nei, jeg synes folk bør få velge noe så personlig som et smykke selv, med mindre man har hørt og sett mottakeren av gaven peke ut spesifikke smykker og sagt "Det ønsker jeg meg" eller "Oi, så fint det smykket der var!" Ellers er det veldig lett å gå på en bommert, og gi en gave som bare blir lagt vekk i en skuff og aldri brukt. Jeg synes forøvrig smykket på bildet var helt nøytralt. Det var verken fint eller stygt, men jeg personlig hadde nok ikke brukt det. Men jeg bruker generelt veldig lite smykker.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Million skrev (9 minutter siden): Er smykket bare bijouteri, dvs uekte? (som jeg antar) Nei, jeg synes folk bør få velge noe så personlig som et smykke selv, med mindre man har hørt og sett mottakeren av gaven peke ut spesifikke smykker og sagt "Det ønsker jeg meg" eller "Oi, så fint det smykket der var!" Ellers er det veldig lett å gå på en bommert, og gi en gave som bare blir lagt vekk i en skuff og aldri brukt. Jeg synes forøvrig smykket på bildet var helt nøytralt. Det var verken fint eller stygt, men jeg personlig hadde nok ikke brukt det. Men jeg bruker generelt veldig lite smykker. Smykket er fra gullsmed så noe juggel er det ikke. Det går jo også an å bytte om det ikke skulle falle i smak. Anonymkode: 3389a...ff2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Jeg ville blitt glad for det. Men det spørs jo veldig den du har tenkt å gi det til, noen liker kun gull. noen liker ikke formen. Anonymkode: 95bff...f97
Million Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smykket er fra gullsmed så noe juggel er det ikke. Det går jo også an å bytte om det ikke skulle falle i smak. Anonymkode: 3389a...ff2 Gullsmedene selger noe bijouteri også, ikke alt de har er ekte. Men ja, det kan jo alltids byttes. Du får si det når du overrekker gaven, så mottakeren vet at du ikke tar det ille opp om den byttes, at "det er helt ok å bytte den i noe annet du liker bedre om du vil det. Den er kjøpt hos gullsmed xxx". Du kjenner jo også din venninne eller mottakeren av smykket best og hvilken smak hun har. Så tror du hun vil like det, kjøp det 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Nei. Jeg kler meg ganske klassisk, og liker bare bittesmå smykker. Det er for prangende for meg. Anonymkode: 34ebf...4d2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 Nei. Det vil si, jeg hadde naturligvis blitt glad for å få gave, men jeg synes det er litt vondt å få ting som ikke faller i smak. Jeg er ganske bestemt i smaken min og ville ikke brukt dette smykket, da jeg ikke bruker diamantimitasjoner. Anonymkode: b35af...48e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #12 Skrevet 8. april 2022 Jeg hadde ikke forstått hensikten med det. Hva er bruksområdet til et smykke? Og har ikke alle minst ett? De kan jo ikke brukes samtidig, så ett smykke per menneske er mer enn nok? De arves jo nedover i generasjoner, så de har det med å hope seg opp, i min erfaring. Å bytte det hjelper jo ikke så lenge en ikke får pengene igjen, men ender med å måtte kjøpe noe annet tull hos en gullsmed. Anonymkode: 9d0a3...6cf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Skrevet 8. april 2022 Du kjenner venninnen din, og hva slags stil hun har. Så om hun liker sånt, vil hun nok like smykket også😊 Anonymkode: 333f4...8cb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #14 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hadde ikke forstått hensikten med det. Hva er bruksområdet til et smykke? Og har ikke alle minst ett? De kan jo ikke brukes samtidig, så ett smykke per menneske er mer enn nok? De arves jo nedover i generasjoner, så de har det med å hope seg opp, i min erfaring. Å bytte det hjelper jo ikke så lenge en ikke får pengene igjen, men ender med å måtte kjøpe noe annet tull hos en gullsmed. Anonymkode: 9d0a3...6cf Du tror det er innstillingen hos folk flest? Ett smykke er nok? Anonymkode: b35af...48e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #15 Skrevet 8. april 2022 Ville blitt kjempeglad hvis det var gull, men bruker ikke uekte smykker. Liker formen på det ☺️ - er 35 år. Anonymkode: b7dfc...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå