Gå til innhold

Utro partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistanker om at min samboer er utro.

Kvinner er listigere og mer utspekulerte enn menn når det gjelder å holde ting skjult. 
Så derfor ønsker jeg tips fra dere kvinner om hvordan jeg kan greie å finne ut om det stemmer eller ikke.

Telefonen hennes er det bare å glemme å få kikket på, ikke samme kode som før.
Jeg begynner tidligere på jobb enn henne, og kommer tidligere hjem, og har begynt å se i undertøyskuffen hennes at det er en sammenheng med pent/sexy undertøy, og «jeg blir senere i dag». Noe jeg synes er mistenkelig.

Alle tips mottas med takk!
Hilsen bekymret mann.

Anonymkode: b2ce9...e22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok jobbet for å få tilgang til telefonen ja. Kvinner lever ofte mye av livet gjennom sosiale medier. Så å få sjekket Snapchat og ev. Facebook. Har hun fått noen nye venner på Facebook? Trender for shaving og undertøy, definitivt. 

Anonymkode: 385a2...f1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du mistanker? Det skriver du ingenting om. Det kan jo hende du overtenker. Men det kan jo hende du ikke gjør det, magefølelsen er somregel rett..

Anonymkode: b60a3...9c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Spør henne rett ut!

Anonymkode: 91b77...e6d

Det fungerer sjeldent. Mine venninner som har vært utro lyver som en foss. 

Anonymkode: 99744...11b

• Liker 2
Skrevet

Endring av oppførsel, passer ekstra godt på og skjuler telefonen, har mye mer alenetid, mye ute på kveldene, humørsvingninger..  mye som kan indikere utroskap, men som flere skriver bør du lytte til magefølelsen om du ikke er svært sjalu av natur.

• Liker 4
Skrevet (endret)

En kveld dere snakker i ro og mak, spør henne hva hun tenker om det å være utro?

Endret av exictence
  • Liker 5
Gjest Chroma
Skrevet

Typiske tegn er at man begynner å pynte seg mer, blir mer distansert fra partner, humørendringer, endring i sexlyst - enten mindre lyst eller mer lyst, vokter telefonen sin, setter den på lydløs og/ eller med skjermen ned, plutselig mer overtid på jobb eller mer sosial omgang med «venner». 

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ville nok jobbet for å få tilgang til telefonen ja. Kvinner lever ofte mye av livet gjennom sosiale medier. Så å få sjekket Snapchat og ev. Facebook. Har hun fått noen nye venner på Facebook? Trender for shaving og undertøy, definitivt. 

ALARM! 

TS er en mann. Og vær så snill ikke ty til samme grenseoverskridende oppførsel som kvinner gjør med at de snoker i andres eiendeler basert på «intuisjon». Værre enn utroskap. Sex er bare fysisk nytelse man strengt tatt bør unne en partner man elsker. Tillitsbrudd er noe helt annet.

Anonymkode: ea010...bb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

GPS i bilen og voice activated rekorder i bilen eller der hun ellers snakker.

I løpet av 2uker er du sikker.

Anonymkode: 67ce0...83b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ALARM! 

TS er en mann. Og vær så snill ikke ty til samme grenseoverskridende oppførsel som kvinner gjør med at de snoker i andres eiendeler basert på «intuisjon». Værre enn utroskap. Sex er bare fysisk nytelse man strengt tatt bør unne en partner man elsker. Tillitsbrudd er noe helt annet.

Det er et tillitsbrudd å ligge med andre. De fleste par som har avtalt å være eksklusive i seksuallivet, det er selvfølgelig et enormt tillitsbrudd å introdusere fremmede kroppsvæsker inn dit. 

Anonymkode: 7546b...a8f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ALARM! 

Enig. Snoking er ikke bare umoralsk, men også ulovlig. 

Anonymkode: 0d7d5...6a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ALARM! 

Det må du gjerne mene. Jeg mener at utroskap er mye verre. Man skal selvsagt ikke snoke til vanlig, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det da jeg fant ut at mannen var utro etter ti års samliv der jeg trodde alt var bra.. Dersom han hadde spurt om å ha fysisk nytelse med en annen er det ikke umulig at jeg hadde godtatt det, men å gå bak ryggen min tilgir jeg ikke.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...