Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om din mann hadde hatt et «forhold» til en annen kvinne i over et år, ikke fysisk utro men utvekslet daglig meldinger, seksuelle meldinger, nakenbilder og videoer, samt delt helt hverdagslige ting... ville du vite om det?

Jeg i en slik en situasjon, denne mannen har lurt meg trill rundt. Jeg hadde ingen anelse om at han var gift (han sa han var skilt) og hadde aldri holdt dette gående om jeg visste om dette.

Han vet ikke at jeg har funnet ut dette men jeg begynner å bli klar til å klar til å konfrontere han.

Det er den bitre delen av meg som har lyst å skrive til kona. Jeg vet det er simpelt men jeg synes hun bør vite hva han holder på med.

Anonymkode: d7e55...2b4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare gjør det, så slipper kona å bli lurt hun også. Hun kaster vekk tiden sin på det krypet. Du er nok neppe den eneste..

Anonymkode: e4106...9c2

• Liker 35
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner tanken din, men vet du om han er lykkelig gift? Jeg vet hvertfall om flere «litt oppe i åra» som vet at partneren sin holder på med det, men aksepterer det pga barn eller lignende.

Jeg hadde konfrontert han uansett, men ville vært helt sikker på at han hadde hatt et romantisk forhold før jeg hadde sagt noe til kona. 

Anonymkode: 68a53...0ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner tanken din, men vet du om han er lykkelig gift? Jeg vet hvertfall om flere «litt oppe i åra» som vet at partneren sin holder på med det, men aksepterer det pga barn eller lignende.

Jeg hadde konfrontert han uansett, men ville vært helt sikker på at han hadde hatt et romantisk forhold før jeg hadde sagt noe til kona. 

Anonymkode: 68a53...0ac

Han er 31.

Ang lykkelig gift aner jeg ikke siden han fortalte meg han var skilt etter at kona var utro og han var nå singel (møttes på en datingside)...

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Her er det jo bare din egen hevnlyst som driver deg, ikke omsorg for kona hans. Dropp det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er den bitre delen av meg som har lyst å skrive til kona. Jeg vet det er simpelt men jeg synes hun bør vite hva han holder på med.

Det spiller ingen trille hva slags del av deg som har lyst til å fortelle, når du nettopp har funnet dette ut.

Hadde du visst om kona hele tiden, og ikke fortalt noe før a) du innså at han ikke kom til å forlate henne, eller b) han dumpet deg, eller lignende ting, da ville det vært usselt av deg å plutselig ville fortelle.

Men du har jo ikke visst om dette, så da er det helt innafor å fortelle det nå.

Jeg hadde sendt melding til henne på dagen hvis jeg fant ut av noe sånt, og bare blokkert fyren og aldri snakket til han eller konfrontert han.

Damer som "konfronterer" menn?

Nope, de tabber seg ut, mener jeg.

Bedre å bare stenge alle muligheter for henne å vise ydmykelse og for han å komme med unnskyldninger. 

Anonymkode: e2140...4cd

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Søkte nettopp opp twitterbrukeren hans som vi først snakket på før vi flyttet samtalen til instagram.
Den gang hadde han ingen følgere men fulgte et par.

Jeg slettet min den gangen og tenkte ikke mer over det.

Nå har han over 20 han følger og noen følger han, så jeg er neppe den eneste.

Jeg vet hans ekte fulle navn nå så dette er definitivt en twitter kun til dette formålet.

AnonymBruker
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (56 minutter siden):

Her er det jo bare din egen hevnlyst som driver deg, ikke omsorg for kona hans. Dropp det.

Hvorfor skal hun ha omsorg for kona? Han er en drittsekk dom fotjener å miste begge, og kanskje fler.

Anonymkode: f428b...828

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Søkte nettopp opp twitterbrukeren hans som vi først snakket på før vi flyttet samtalen til instagram.
Den gang hadde han ingen følgere men fulgte et par.

Jeg slettet min den gangen og tenkte ikke mer over det.

Nå har han over 20 han følger og noen følger han, så jeg er neppe den eneste.

Jeg vet hans ekte fulle navn nå så dette er definitivt en twitter kun til dette formålet.

Har du hatt et forhold til en fyr i et år uten å vite navnet hans? Looool 😂

Anonymkode: 6e405...078

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du hatt et forhold til en fyr i et år uten å vite navnet hans? Looool 😂

Anonymkode: 6e405...078

Kan være han gav meg et falskt navn?

Folk kan hete hva de vil på some...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke konfrontere han først. Hvorfor i all verden tror du det er en god ide å konfrontere han? Da gir du han massevis av tid til å formulere en plan og fortelle kona om denne "gale stalkeren". 

Du vil ikke få noe som helst fra å konfrontere han annet enn flere løyner og bortforklaringer. Blokker han, også sender du en melding til kona hvor du forklarer kort at du har holdt på med denne fyren, og nylig fant ut at han er gift og at du føler at hun har rett til å få vite om det. Deretter sender du screenshots osv (få med nakenbildene, de er vanskeligere å bortforklare), og deretter blokkerer du henne også. Så får de finne ut av dette selv.

Anonymkode: 6584d...20d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å vite, men basert på lignende tråder på Kg vet jeg at jeg er i mindretall. Jeg hadde foretrukket å leve i lykkelig uvitenhet. For meg hadde det vært enklere å jobbe med forholdet eller å samarbeide etter et brudd, dersom jeg ikke visste om slike svik. Så for meg handker det til syvende og sist om at det hadde vært best for barna at jeg ikke hadde visst. Derfor ville jeg nok ikke fortalt noe dersom jeg var deg, men har full forståelse for at andre mennesker har en annen oppfatning av dette enn meg og ville valgt annerledes. Tror du bare må gjøre det som kjennes riktig for deg. Hvis du føler på hevntramg akkurat nå og er usikker på dine egentlige motiver, kan du kanskje vente noen uker/måneder og se det an da?

Anonymkode: b8528...2e6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skal du gå til kona og stresse det enda med det enda mer? Du er ikke noe moralsk pålagt til å skape dårlig stemning i heimen deres. La dem finne ut av det selv, du kan ihvertfall konfrontere han, thats it. 

• Liker 3
Skrevet

Syns du skal ta det opp med han, og deretter avslutte det hele å droppe han. Vis han at du vet hva han har holdt på med, og av den grunn så vil du avslutte relasjonen sammen med han. Du dummer han ut og det er det han fortjener. 

Mange som synes at det å fortelle kona kan være enten "hevngjerrig" eller et alt for stort steg å ta, men det er synd på dama som ikke vet noe som helst om hva som foregår bak kulissene. Jeg hadde likt det hvis noen hadde sagt i fra til meg, da jeg på den måten vet hvor jeg har vedkommende. Er jo synd på henne som ikke vet hvor udugelig denne fyren er. 

Jeg syns du skal si ifra til henne, men med måte. Ikke en "angripelse", men heller en voksen samtale. Foreslå at dere enten kan møtes, eller snakke på tlf. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (4 minutter siden):

Jeg syns du skal si ifra til henne, men med måte. Ikke en "angripelse", men heller en voksen samtale. Foreslå at dere enten kan møtes, eller snakke på tlf. 

Jeg har en mental kladd som jeg lurer på å sende:

«Hei, du kjenner ikke meg men det er noe om XXX, eller XXXX som jeg har kjent han som det siste året som jeg synes du bør vite.

Om ikke tar jeg ikke kontakt igjen.»

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en mental kladd som jeg lurer på å sende:

«Hei, du kjenner ikke meg men det er noe om XXX, eller XXXX som jeg har kjent han som det siste året som jeg synes du bør vite.

Om ikke tar jeg ikke kontakt igjen.»

Det synes jeg du kan skrive. 
Jeg ville helt klart kontaktet henne. 

Anonymkode: a265a...9dc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha visst! Best å si det til kona FØR han vet at du vet, hvis ikke kan han prøve å sno seg unna

Anonymkode: 4c91b...fdf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne, ja. Det er det riktige å gjøre.

Anonymkode: c2337...aa8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville ha visst! Best å si det til kona FØR han vet at du vet, hvis ikke kan han prøve å sno seg unna

Anonymkode: 4c91b...fdf

og husk å sikre bevismateriale at dere har hatt et romantisk forhold

Anonymkode: a265a...9dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om din mann hadde hatt et «forhold» til en annen kvinne i over et år, ikke fysisk utro men utvekslet daglig meldinger, seksuelle meldinger, nakenbilder og videoer, samt delt helt hverdagslige ting... ville du vite om det?

Jeg i en slik en situasjon, denne mannen har lurt meg trill rundt. Jeg hadde ingen anelse om at han var gift (han sa han var skilt) og hadde aldri holdt dette gående om jeg visste om dette.

Han vet ikke at jeg har funnet ut dette men jeg begynner å bli klar til å klar til å konfrontere han.

Blottlegg han for den grisen han er og dump han på flekken! 

Anonymkode: 684a3...024

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...