Gå til innhold

Til eldre menn; Unge kvinner er ikke interessert i seksualiteten din!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så firkantet som du skriver. En del eldre damer vil helst ha eldre og en del unge gutter vil ha eldre damer

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så du skal nekte meg som ung kvinne å ha de seksuelle preferansene som jeg har?

Anonymkode: d9978...a2b

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du skal nekte meg som ung kvinne å ha de seksuelle preferansene som jeg har?

Anonymkode: d9978...a2b

Neida. Men eldre folk må forstå at unge som ønsker sex med godt voksne er en minoritet. 

Anonymkode: fd451...2c3

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Sannheten er egentlig så brutal at ingen er interessert i seksualiteten din med mindre de selv er seksuelt tiltrukket av deg. 

99,99999% av unge kvinner er ikke interessert i seksualiteten til langt eldre menn. Slik er der bare, og det bør eldre menn respektere på lik linje med at de fleste er faktisk ikke interessert i tilfeldige folk sin seksualitet. Det er derfor ingen som bør gå og vise frem sin seksualitet i det offentlige, med mindre man er i en sjekkesituasjon, og gjør det på en fin og diskret måte. Rett og slett ved å vise interesse for den andre. Man bør også stoppe med det straks man ser at det ikke er ønskelig og gjensidig. Dess mindre sannsynlig at din seksualitet er av interesse for andre dess mer forsiktig bør man også være når man viser (seksuell) interesse for noen.

Det er ikke slik at akkurat eldre menn ikke får lov til å vise sin seksualitet, sin kåthet og sin lyst i hytt og gevær. Det er slik at INGEN anstendige mennesker går rundt og påtvinger andre sin seksualitet, sin kåthet og sin lyst. Det er det bare uanstendig folk uten sosiale antenner som gjør. Uansett alder. 

Eldre menn som tenner på unge kvinner blir ikke diskriminert. De bare forventes å oppføre seg anstendig. Som alle. Dessverre er det så tungt for mange slike å oppføre seg anstendig at knapt en eneste ung kvinne slipper unna ekle opplevelser med eldre menn som påtvinge dem sin seksualitet på uanstendig måte. Joda, yngre menn også, men også der er det de uanstendige uten gode sosiale antenner som blir ufint påtrengende. 

Det er generelt ikke akseptert å påtvinge andre sin seksualitet, sin kåthet og sin lyst. 

Vanskeligere er det egentlig ikke. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 39
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår meg heller ikke på menn på min alder som jakter på airheads. Må kaste bort tiden sin på å lære småripsa på 20-25 hvordan verden fungerer og at alt i verden skjer ikke på Insta med trutmunn og fillers.

Anonymkode: 29af2...581

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv.

Jeg har likt eldre menn (45 og oppover) fra jeg var 16 år.

Anonymkode: afc2e...bc0

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakk for deg selv.

Og jeg har aldri likt menn som er på alder med faren min eller onklene mine

Ønsker du virkelig å gi eldre menn (eller andre for den saks skyld) grønt lys til å tråkke ned seksualiteten sin og fetisjene sine på andre fordi du (som en minoritet) liker det? Prøv å se litt lengre enn egen nesetipp

Anonymkode: b553e...492

• Liker 34
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår meg heller ikke på menn på min alder som jakter på airheads. Må kaste bort tiden sin på å lære småripsa på 20-25 hvordan verden fungerer og at alt i verden skjer ikke på Insta med trutmunn og fillers.

Anonymkode: 29af2...581

Hallo! Er kvinne og antageligvis på samme alder som deg, og det er jo virkelig i vår generasjon at det finnes airheads fulle av fillers. Bare det å tro at kvinner er dumme mellom 20-25 og snakke slik om unge kvinner gjør jo at man fremstår som ikke helt rett nava.

Anonymkode: 0e0a6...b2b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Som godt voksen/eldre/ gammel mann må du faktisk bare akseptere at du i de fleste tilfeller er uinteressant og uaktuell som sexpartner for langt yngre kvinner.

De finner deg rett og slett ikke seksuelt tiltrekkende, noe de mener at du burde forstå. Når du da på tross av dette velger å gjøre seksuelle framstøt, gir du i beste fall inntrykk av å mangle sosiale antenner og forståelse av realitetene, og i verste fall å være en respektløs, småpervers gammel gris. Uansett vil tilnærmelsene dine oppfattes som irriterende, malplasserte og uvelkomne.

Det oppleves ikke som et kompliment for en ung kvinne å være gjenstand for en gammel manns seksuelle fantasier, og det teller overhodet ikke i din favør om du forteller henne om fantasiene dine - det er da du blir den gamle grisen.

Gamle menn som ønsker sex med langt yngre kvinner er ikke en marginalisert gruppe som blir "forfulgt" eller hetset, eller på noen som helst måte blir fratatt noen rettigheter. Man har ikke rett til å få aksept for avvikende atferd. Men (unge) kvinner - og menn, for den saks skyld - har faktisk rett til å ikke bli utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet.

Dine seksuelle preferanser, ønsker og drømmer er det ingen som nekter deg - men du har ingen rett til å påtvinge andre disse. Hold de for deg selv og la de unge kvinnene være i fred, så unngår du å bli stemplet som en gammel gris. 

Anonymkode: 28fe3...2f3

Men han gamlingen har rett i at det du skriver også kan sies om homofili. De homofile har ikke rett til å få aksept fordi det er avvikende i følge deg og det du skriver. sånn blir det når man skal dømme en annens pesrons seksualitet. Du har bare valgt at det kun skal gjelde en eldre mann og en ung kvinne. vel før i tiden var det homofile som fikk "kritikk"Hvis jeg blir sjekket opp av en homofil... har jeg valget mellom å takke nei, eller ta til mediene og skrive om at det er så "ubehagelig" med disse personene. Som dere gjør med eldre menn.. Siden jeg ikke mobber og angriper så aksepteter jeg at noen kan være intresserte i meg uten å kalle dem gris.

Anonymkode: eb444...c84

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Neida. Men eldre folk må forstå at unge som ønsker sex med godt voksne er en minoritet. 

Ja, og ofte er jo de eldre kjekke mennene noen heeelt andre enn de som desperat løper etter yngre eller som skriver på KG at vi må tåle det.

Det er ikke slik at eldre menn = eldre menn. De er ulike. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Snakk for deg selv.

Høres ut som om noe gikk litt gærent i utviklinga di.

Anonymkode: c9bdb...133

• Liker 23
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men han gamlingen har rett i at det du skriver også kan sies om homofili. De homofile har ikke rett til å få aksept fordi det er avvikende i følge deg og det du skriver. sånn blir det når man skal dømme en annens pesrons seksualitet. Du har bare valgt at det kun skal gjelde en eldre mann og en ung kvinne. vel før i tiden var det homofile som fikk "kritikk"Hvis jeg blir sjekket opp av en homofil... har jeg valget mellom å takke nei, eller ta til mediene og skrive om at det er så "ubehagelig" med disse personene. Som dere gjør med eldre menn.. Siden jeg ikke mobber og angriper så aksepteter jeg at noen kan være intresserte i meg uten å kalle dem gris.

Anonymkode: eb444...c84

Tuller du?

Hadde du opplevd at homofile prøvde seg på deg daglig, overalt, på alle plasser du befant deg, over mange år, så hadde du nok til slutt kunne funnet på å kalle de noe stygt. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann 40+. 

De 3 siste som har gjort fremstøt og vært tydelige på at de vil ha sex med meg, er alle i midten av 20 årene. Nå er jo ikke det aktuelt for min del da jeg ikke er singel, og foretrekker uansett partnere mer på min egen alder.

Så er ikke noen fasit på hvordan alle er når det gjelder alderspreferanser. Det erfarer jeg flere ganger for å si det sånn.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det tror jeg egentlig alle skjønner. Unødvendig av deg å påpeke dette.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Høres ut som om noe gikk litt gærent i utviklinga di.

Anonymkode: c9bdb...133

Veldig frekt av deg å påstå det bare fordi det er noe du ikke forstår deg på.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Jeg er mann 40+. 

De 3 siste som har gjort fremstøt og vært tydelige på at de vil ha sex med meg, er alle i midten av 20 årene. Nå er jo ikke det aktuelt for min del da jeg ikke er singel, og foretrekker uansett partnere mer på min egen alder.

Så er ikke noen fasit på hvordan alle er når det gjelder alderspreferanser. Det erfarer jeg flere ganger for å si det sånn.

Ja, men det er catch 22.

Det er antageligvis fordi du IKKE prøver deg, og ikke kun sikler på unge damer, at de prøver seg.

Husker fra da jeg var ung at verden var full av kjekke eldre menn og av eldre pervo fyrer. De var som natt og dag.

Som eldre er det også mye enklere å takle at yngre prøver seg enn det var å være ung når eldre prøvde seg. Man visste ofte ikke at det var det de gjorde en gang…før man satt i en ubekvem situasjon.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aiaiai.. enda en post av en middelaldrende kvinne som er furt for at menn foretrekker jenter som ser bra ut 😅 

Det er forsåvidt også klinkende likegyldig hva TS mener all den tid jeg lever godt med å være 35+ og ligger med akkurat de jentene jeg vil. Og de er som regel 10 år yngre enn meg eller mer - og det er helt uproblematisk å få til. Hvorfor? Fordi jeg er en oppegående attraktiv mann med status. Jeg kan velge hvem jeg vil. Og jeg velger bort damer som TS med god margin til fordel for yngre attraktive og morsomme jenter på 22. Og jeg er hverken umoden eller jentene har mental bagasje. De er ute etter en mann og morro - jeg er ute etter pene jenter og morro. It’s that simple!

Så kan grinebiterne her inne fortsette å være så bitter de bare vil. Det endrer særs lite - og de eneste de preker til er ekkokammeret sitt.

Anonymkode: ed26f...158

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aiaiai.. enda en post av en middelaldrende kvinne som er furt for at menn foretrekker jenter som ser bra ut 😅 

Det er forsåvidt også klinkende likegyldig hva TS mener all den tid jeg lever godt med å være 35+ og ligger med akkurat de jentene jeg vil. Og de er som regel 10 år yngre enn meg eller mer - og det er helt uproblematisk å få til. Hvorfor? Fordi jeg er en oppegående attraktiv mann med status. Jeg kan velge hvem jeg vil. Og jeg velger bort damer som TS med god margin til fordel for yngre attraktive og morsomme jenter på 22. Og jeg er hverken umoden eller jentene har mental bagasje. De er ute etter en mann og morro - jeg er ute etter pene jenter og morro. It’s that simple!

Så kan grinebiterne her inne fortsette å være så bitter de bare vil. Det endrer særs lite - og de eneste de preker til er ekkokammeret sitt.

Anonymkode: ed26f...158

Nå er jeg middelaldrende selv, men du høres omtrent nøyaktig ut som de eldre gubbene da jeg var ung. De var omtrent like ivrige på å irritere middelaldrende kvinner som de var av å sjekke opp oss unge. Vet knapt hva som betydde mest for de.

Tydelig at tidene ikke har endret seg! 

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Som godt voksen/eldre/ gammel mann må du faktisk bare akseptere at du i de fleste tilfeller er uinteressant og uaktuell som sexpartner for langt yngre kvinner.

De finner deg rett og slett ikke seksuelt tiltrekkende, noe de mener at du burde forstå. Når du da på tross av dette velger å gjøre seksuelle framstøt, gir du i beste fall inntrykk av å mangle sosiale antenner og forståelse av realitetene, og i verste fall å være en respektløs, småpervers gammel gris. Uansett vil tilnærmelsene dine oppfattes som irriterende, malplasserte og uvelkomne.

Det oppleves ikke som et kompliment for en ung kvinne å være gjenstand for en gammel manns seksuelle fantasier, og det teller overhodet ikke i din favør om du forteller henne om fantasiene dine - det er da du blir den gamle grisen.

Gamle menn som ønsker sex med langt yngre kvinner er ikke en marginalisert gruppe som blir "forfulgt" eller hetset, eller på noen som helst måte blir fratatt noen rettigheter. Man har ikke rett til å få aksept for avvikende atferd. Men (unge) kvinner - og menn, for den saks skyld - har faktisk rett til å ikke bli utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet.

Dine seksuelle preferanser, ønsker og drømmer er det ingen som nekter deg - men du har ingen rett til å påtvinge andre disse. Hold de for deg selv og la de unge kvinnene være i fred, så unngår du å bli stemplet som en gammel gris. 

Anonymkode: 28fe3...2f3

La folk nå leve livet sitt som de vil, uten at man på liv og død må fortelle dem hva de skal gjøre.

Begge deler er voksne mennesker, og om det finnes kvinner som føler seg tiltrukket av eldre menn, så la dem leve sitt eget liv.

Denne vi-vet-best-tankegangen passer greit i barnehagen, men når man fyller 18 og blir myndig, er man faktisk voksen, og dersom en eldre mann blir myk i blikket når han ser en ung dame, er det bare for henne å åpne munnen og fortelle ham at han kanskje bør se et annet sted, uten at man trenger å oppføre seg som et lettkrenket persilleblad.

Her i Norge vet mange tydeligvis best hvordan andre skal leve livet sitt; hva de skal spise, tenke og gjøre - la Ottar ta seg av parolene sine, og gi folk friheten til å bestemme sin egen livsvei. Vi går ikke i barnehagen lenger.

Anonymkode: 9609b...2ce

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...