AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Hei! Samboeren min har utsatt meg for psykisk og fysisk vold over en periode på et helt år. Jeg vet at jeg må gå, men jeg har dårlig samvittighet (?!?!) og er redd for konsekvensene hvis jeg drar. Noen andre som har opplevd å sitte med samme følelse når de skulle bryte ut? Anonymkode: aed36...0ce
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 1 år med vold, og hvor mange år har dere vært sammen totalt? Plutselig blitt slik? Anonymkode: 1e71b...7ca
kraftwerk Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Samboeren min har utsatt meg for psykisk og fysisk vold over en periode på et helt år. Jeg vet at jeg må gå, men jeg har dårlig samvittighet (?!?!) og er redd for konsekvensene hvis jeg drar. Noen andre som har opplevd å sitte med samme følelse når de skulle bryte ut? Anonymkode: aed36...0ce De driver med psykisk vold og knekker deg ned, nettopp for å skape dårlig samvittighet og katastrofetanker hvis du slår opp. Ikke stol på disse følelsene som dukker opp, følelser er ikke farlig og de er ihvertfall ikke alltid rasjonelle. Her er det bare å pakke sakene å løpe fra han !! 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Har du noen du kan prate med om dette? Anonymkode: 548cb...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå