AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Skal snart ut i praksis 2 måneder i en annen by og lurer på om det blir alt for mye å jobbe i helgene i tillegg til praksis 4 dager i uka? Noen erfaringer? Anonymkode: c8463...634
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Det kan bli litt mye. Praksis er krevende. I tillegg har man ofte mye skolearbeid, studiedagen skal brukes. Jeg jobbet heller mer i perioder uten praksis. Anonymkode: 731ba...a31
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Jeg gjorde det et par praksisperioder (vernepleier). Praksis hele uken, så jobb i en del helger, og på igjen med praksis mandag. Ble opptil 12 arbeidsdager på rad (med flere sen-tidlig-bytter). I tillegg var det studier, hjem og familie (2 barn med alt det innebærer). Holdt på å kollapse fullstendig, hadde minusenergi hele tiden, helt frynsete sliten. Så siste praksisperiode tok jeg ulønnet perm fra jobb. Man skal ha mye overskudd, og sannsynligvis ikke barn, for at det skal funke. Anonymkode: 2d2ec...a52 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Jeg hadde fast jobb på nesten 40% ved sidenav hele spl studiet. Ganske kjørt i praksisperiodene, men det gikk greit. Anonymkode: 522de...334
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Jobbet ved siden av i flere av mine praksisperioder. Da jeg hadde praksis på samme sykehus som jeg jobbet, gikk jeg ofte fra tidligvakt i praksis til seinvakt på vanlige jobben, og omvendt. Dette gjorde jeg i allefall 3-4 dager i uka + jeg jobbet mye helger. Såg nesten ikke barna mine denne perioden😳 Anonymkode: 9b6aa...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå