AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg er sammen med en artig type nå. Han er dritkjekk og vi ler masse sammen, men jeg vet jo at det ikke er han jeg skal gifte meg å få barn med. Vi er 23 nå, og har ikke snakket om fremtiden så mye, så jeg vet ikke helt hva han tenker. Jeg sa dette til venninna mi at han er liksom ikke mr. Right, mer mr. right now. Hun mente det var dårlig gjort å være sammen med noen når man ikke tenker at man har en fremtid sammen. Anonymkode: bb0cd...bbe
Trolltunge Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Vel, jeg er gift med min "Mr. Right now". Han ble Mr Right. Det tok bare litt tid. 😄 Nå har det gått 20 år. 😊 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Hadde dere vært i slutten av 30årene ville jeg sagt ja, men i starten av 20årene ser jeg ikke problemet Anonymkode: f27f2...676 4
anonymbruker2312 Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Er nok litt enig med venninna di her, man er jo sammen fordi man ser for seg en fremtid sammen. Du sier selv at du vet at du ikke skal gifte deg med han, så hvorfor er dere sammen..? Litt dumt å "ta" tiden til noen. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Så lenge du ikke jatter med hvis han begynner å snakke om bolig, barn og bofs er det greit. Du kan jo komme til å ombestemme deg også. Anonymkode: c6579...76a 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Jeg blir nysgjerrig, hva er det som gjør at han ikke er mr Right da? Men god å ha akkurat nå? 🤔 Hvis du er på leting etter mr Right finner du ham neppe så lenge du er sammen med en annen, iallfall.. Anonymkode: dcf8a...80b 4
Virrevirrevapp Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Tja, det er jo ganske dumt for din egen del, også. 1
Gjest ABM Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er sammen med en artig type nå. Han er dritkjekk og vi ler masse sammen, men jeg vet jo at det ikke er han jeg skal gifte meg å få barn med. Vi er 23 nå, og har ikke snakket om fremtiden så mye, så jeg vet ikke helt hva han tenker. Jeg sa dette til venninna mi at han er liksom ikke mr. Right, mer mr. right now. Hun mente det var dårlig gjort å være sammen med noen når man ikke tenker at man har en fremtid sammen. Anonymkode: bb0cd...bbe Som 23åringer synes jeg "now" holder siden det er akkurat alt dere har...ingen kjenner framtida og å være sammen bare hvis dere skal være sammen om 20 år blir for dumt...
Tone83 Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Ja, jeg synes du skal si det til han og så får han velge om han ønsker å være sammen med deg for en periode. Hvis begge er med på den dealen, så er det helt greit. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Ja, det er stygt. Mange er opptatt av å bli godt kjent med den de ønsker å stifte familie med en dag. Du frarøver han dette. Anonymkode: 5c4b1...5df
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 Det er utrolig dårlig gjort. Siden dere ikke har snakket om fremtiden antar jeg, så vet ikke du hva han tenker heller? Kanskje han tenker at han vil stifte familie og gifte seg? Du bør fortelle han dette. Jeg ville aldri vært sammen med noen jeg ikke kunne tenke meg å tilbringe resten av livet med. Bortkastet. Anonymkode: dddb7...b20 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 Ikke for å være kynisk, men de fleste forhold tar jo slutt…enten det går ett år eller tretti år. Men ville vært ærlig med han uansett. Det kan ødelegge mye for han. Anonymkode: bd376...c40
Snedig Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 Dere er 23 år! Senk skuldrene, nyt livet og lev her og nå. På den alderen er det umulig å detaljplanlegge framtiden uansett, livet skjer og det er helt greit. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 anonymbruker2312 skrev (1 time siden): Er nok litt enig med venninna di her, man er jo sammen fordi man ser for seg en fremtid sammen. Du sier selv at du vet at du ikke skal gifte deg med han, så hvorfor er dere sammen..? Litt dumt å "ta" tiden til noen. Det er jo fordi vi har det gøy sammen! Han er morsom og drar meg med på mye gøy jeg ellers ikke ville gjort, vi har bra sex, men "møter2 hverandre på det emosjonelle planet, har ikke helt samme verdier og planer for fremtiden. Vi passer sammen her og nå. TS Anonymkode: bb0cd...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #17 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir nysgjerrig, hva er det som gjør at han ikke er mr Right da? Men god å ha akkurat nå? 🤔 Hvis du er på leting etter mr Right finner du ham neppe så lenge du er sammen med en annen, iallfall.. Anonymkode: dcf8a...80b Jeg kan ikke se for meg han som faren til mine barn. Han er en "fri sjel" som nyter livet i store drag. Han er min rake motsetning som drar meg med på masse kult som jeg aldri ville gjort på egen hånd. Han er ikke en jeg har de dypeste samtalene med, og om vi har det så er vi uenige. Tenker han er en sånn kjæreste jeg kan se tilbake på når jeg blir gammel og tenke "det var tider det, for ett liv!" Men hvis jeg hadde endt opp med han hadde livet bare blitt et rot. Jeg er ikke på utkikk etter det heller, jeg er ung og vil prøve ut forskjellige ting og leve livet litt når jeg kan... TS Anonymkode: bb0cd...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #18 Skrevet 7. april 2022 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Tja, det er jo ganske dumt for din egen del, også. hvorfor? Jeg er ung og har det gøy. TS Anonymkode: bb0cd...bbe
powerpuffen Skrevet 7. april 2022 #19 Skrevet 7. april 2022 Det er slemt ja - om dere ikke er enig i hvor dere står. Hva om han ikke tenker det samme som deg? Hva om han faktisk ser for seg et helt liv med deg, også er ikke du på samme nivå? Da stjeler du faktisk tid av livet hans. Dere bør virkelig snakke om fremtiden. Ja, dere er "bare" 23 år, men likevel.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #20 Skrevet 7. april 2022 Kos deg du. Du er bare 23 og livet blir seriøst nok senere en gang 😀 Anonymkode: 2b91e...03a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå