AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Tenkte å overraske søsteren min med et påskeegg fylt med godis i posten. Hun bor i en annen by. Tenkte da et ganske stort egg også. Noen som vet om jeg kan sende egget uten noe rundt i posten? Om jeg taiper det godt igjen? Har aldri sendt pakke i posten før.. 😅 Må jeg også forhåndsbetale leveringen på nett? Anonymkode: af1c4...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Ville nok ha kostet på det en pappkasse før jeg sendte det i posten. Kan bli vanskelig å feste pakkelappen på en rund pakke også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 Du kan pakke det i en pose og sende med helt hjem f.eks. jeg vil ikke anbefale det da helt hjem er ubrukelige i mine (og mange andres) øyne. Putt det i en eske, det er nok det lureste. Anonymkode: df5fe...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Del Skrevet 7. april 2022 Du må nok putte det i en eske, ellers er jeg ganske sikker på at egget kommer til å være ødelagt, og innholdet kommet ut. Du kan betale for frakt på posten, da du leverer pakken inn. Anonymkode: 18220...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå