AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg ønsker å kutte ned på karbohydratene, særlig til frokost og lunsj. Pleier vanligvis å spise mye havregrøt og brød, og kjenner at jeg blir tung i magen av av det og at det hadde vært godt med en pause. Lunsj går fint, men sliter litt med å finne mettende frokoster. Jeg er allergisk mot egg. Og magen min foretrekker at jeg bruker laktosereduserte produkter og helst ikke overdriver inntaket av meieriprodukter. Tåler greit å spise ca. 2 dl Q frokostyoghurt, men jeg blir ikke så mett av den yoghurten. Ser at den bare inneholder 3 g fett, og 5 g protein per 100 g. Men det er den eneste laktosereduserte yoghurten som selges på Oda og Meny.no, alt annet er tilsatt sukker og smak. Så tenker jeg må finne på noe annet å spise til frokost, men akkurat nå har jeg ikke fantasi til å komme på noe annet. Jeg har dårlig appetitt og er småspist om morgenen, så orker ikke å spise middagsrester. Må ha noe som er ganske smakløst, som er enkelt å hive i seg og som metter en god stund. Er det noen som har noen tips til kravstore meg? Anonymkode: b50c9...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Har du prøvd chiagrøt eller mandelgrøt? Anonymkode: 3d130...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 (endret) Hampfrøgrøt, kanskje? https://fettogforstand.no/norsk/smaretter-snacks/varme-smaretter/hampfrogrot-keto-glutenfri/ Eller disse lavkarborundstykkene uten egg: https://fettogforstand.no/norsk/bakst/lyse-lavkarbo-rundstykker-uten-egg/ Smoothie med bær, nøttesmør, avocado og kokos- eller mandelmelk, evt også proteinpulver for ekstra metthetsfølelse. Chiagrøt/chiapudding som nevnt over. Evt bare en proteinshake? Endret 7. april 2022 av Roci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 Tusen takk for tips til oppskrifter! Helt supert! Anonymkode: b50c9...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå