Gå til innhold

Russland kastes ut fra menneskerettighetsrådet

Gereon Rath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, som TS sier, man bør i det minste være konsekvent, og hive ut alle land som har menneskerettighetsbrudd på samvittigheten. Norge ryker vel også ut da, på grunn av disse barnevernssakene.
Eller det blir vel riktigere å si mistanke om menneskerettighetsbrudd, siden denne utkastelsen tydeligvis har bakgrunn i Butsja-drapene, der hendelsesforløpet fortsatt ikke er klarlagt.
Kan bli tynt i rekkene der i gården da, gitt.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Men fjern flere land som begår menneskerettighetsbrudd. Sett et eksempel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss da  fjerne alle land som begår menneskerettighetsforbrytelser. Rett skal være rett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal de land som ikke bryter menneskerettighetene sitte og klappe hverandre på ryggen, eller hva er egentlig tanken her?

FN ble i sin tid grunnlagt fordi statene skulle ha et samlingspunkt for å diskutere og for å unngå en ny verdenskrig. Hvor skal man diskutere menneskerettighetsbrudd med synderen som tilhører på hva verden mener? Det burde vel være en god plass å gjøre det i FN- med Russland som tilhører? 

Jeg synes det er noe forbanna vas!

Det er akkurat som det er en ekstremsport i å utestenge Russland fra alt som kan hjelpe- og alt som jeg ikke kan se har noe for seg. Det provoserer sikkert å bli utestengt fra det gode selskap, men det sitter da vitterlige mange der som har brutt rettigheter, og det er vel viktig at de faktisk ER DER og lytter??

Er det noe de prøver å skjule siden Russland ikke skal være der? Det er noe med at sensuren fra å høre hva Russland har å forsvare seg med, eller har å si om sine egne synder kan være viktig for alle å høre. Jeg synes de burde holde Russland der og virkelig hamre inn sitt budskap. Eller?

Endret av Mooza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...