Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er på fest, det er 20 mennesker der, alle har på sokker bortsett fra deg, du steppa oppi en søledam på veien og måtte ta av deg sokkene,det er ikke mulig å å låne sokker av værten.Syns du det hadde vært flaut å gå barbeint på festen.

Anonymkode: 3f028...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er flaut.

Gjest Geitis
Skrevet

Synes ikke det er flaut å gå barbeint, men er det høst/vinter/vår så fryser jeg helt sikkert på føttene etter turen i sølepytten og da hadde det jo vert trivelig om jeg kunne få låne ett par ladder kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor skulle det være flaut?

Anonymkode: 93125...40c

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på festen, men ettersom jeg er mann og på fest går i dress, beholdes både sokker og sko på, også om man ble våt på bena. Var det en enkel grillfest med venner, ville jeg kanskje tatt av sokker og sko, men bare kanskje. Måtte også vært varmt nok. 

Anonymkode: ab9f6...1ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 8.14):

Kommer an på festen, men ettersom jeg er mann og på fest går i dress, beholdes både sokker og sko på, også om man ble våt på bena. Var det en enkel grillfest med venner, ville jeg kanskje tatt av sokker og sko, men bare kanskje. Måtte også vært varmt nok. 

Går du med våte sokker og sko ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det var et hypotetisk spørsmål. Har aldri skjedd, ettersom jeg har øyne, men det var premissene i spørsmålet. Men ettersom jeg er fra et møblert hjem går jeg ikke barbent i dress på fest. Skulle det skje, ville jeg den ene gangen i livet hatt på våte sko og sokker ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du burde jo huske dine egne premisser i tråden? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har stygge føtter og går ikke barbeint!!

Anonymkode: 8495b...b6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du burde jo huske dine egne premisser i tråden? 

La meg omformulere, hadde du gått med våte sko og sokker, tror du skjønte godt hva jeg mente.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 1.00):

La meg omformulere, hadde du gått med våte sko og sokker, tror du skjønte godt hva jeg mente.

I gitt situasjon ja. Da man i min vennekrets ville blitt sett på som en tomsing om man vaset rundt barbent. Ingen går barbent hos andre om man er fra et møblert hjem. Man går med sko, også inne. Det er bare barfotfetisjistene i dette forumet som prøver iherdig å få det til å bli normalt å gå barbent hos andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I gitt situasjon ja. Da man i min vennekrets ville blitt sett på som en tomsing om man vaset rundt barbent. Ingen går barbent hos andre om man er fra et møblert hjem. Man går med sko, også inne. Det er bare barfotfetisjistene i dette forumet som prøver iherdig å få det til å bli normalt å gå barbent hos andre. 

Dette må være det mest tullete jeg har lest på lenge, føtter er føtter ikke noe mer enn det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en Thomas Giertsen Helt Perfekt episode dette, alle har sokker på, bortsett fra ham. Men han ville sikkert prøvd å få hatt de fineste sokkene av alle på festen. 

Men jeg hadde gått hjem igjen og funnet nye sokker. Jeg er ikke noen barføtt person.

Anonymkode: 58078...363

• Liker 1
Gjest wwoman
Skrevet

Hvor gamle er dere hvis dere aldri opplever at noen er barbeint? Når jeg er på fest hjemme hos venninner så er sikkert 80% av de som er der barbeint

AnonymBruker
Skrevet
wwoman skrev (7 timer siden):

Hvor gamle er dere hvis dere aldri opplever at noen er barbeint? Når jeg er på fest hjemme hos venninner så er sikkert 80% av de som er der barbeint

Om man er pyntet til fest og ikke har sko på kommer man fra langt nede i samfunnet. Har ikke med alder å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde forventet at jeg kunne lånt sokker av verten.  Hadde det vært over 25 gr hadde jeg gått uten.

Anonymkode: 9eb64...b8e

AnonymBruker
Skrevet
wwoman skrev (7 timer siden):

Og på mine fester går folk inne med pensko.  Det har jeg selv også. Ser så utrolig dumt ut med partyantrekk og skoløs.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer mer på at der er helt totalt umulig å låne sokker av verten. Foretrekker å ha sokker da jeg lett blir syk hvis bena mine blir kalde😔

Anonymkode: 5d086...f22

Gjest wwoman
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om man er pyntet til fest og ikke har sko på kommer man fra langt nede i samfunnet. Har ikke med alder å gjøre. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og på mine fester går folk inne med pensko.  Det har jeg selv også. Ser så utrolig dumt ut med partyantrekk og skoløs.

Tror nok vi er på forskjellige fester, er ikke vanlig å gå med sko inne på de festene jeg er på. Igjen så tror jeg dette har med alder å gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Hadde selvfølgelig bare tatt dem av, med mindre det var noe veldig formelt. Antar du som er ts er fotfetishisten som herjer i forumet og vil gå uten sokker og i sandaler før siste frost. Lurer på hvordan en fotfetishist opplever nakne føtter i varierende former, med fotsopp, neglesopp, rare vinkler osv. Hva er det som definerer fine føtter? Er det medfødt som skjønnhet generelt, eller handler det om de føttene som er best tatt vare på?

Anonymkode: a4e6d...c84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...