Gå til innhold

Menn som utgir seg for å være kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det skjedd igjen, jeg er så lei av menn som utgir seg for å være kvinner her inne, jeg har mistet telling på hvor mange som tar kontakt, i starten er alt greit og jeg bruker masse med tid på personen, så ender det alltid med det samme, jeg blir så skuffet og lei meg.Er det greit å legge ut brukernavn på disse, eller er ikke det lov.

Anonymkode: dd39b...a41

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skru av meldingssystemet så slipper du slikt.

Anonymkode: f3832...469

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå har det skjedd igjen, jeg er så lei av menn som utgir seg for å være kvinner her inne, jeg har mistet telling på hvor mange som tar kontakt, i starten er alt greit og jeg bruker masse med tid på personen, så ender det alltid med det samme, jeg blir så skuffet og lei meg.Er det greit å legge ut brukernavn på disse, eller er ikke det lov.

Identifiserer de seg som kvinner? Vel, da ER de kvinner.

Anonymkode: 534b1...cd3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke lov.

Det som er lov er å lære av sine dårlige erfaringer og ikke bite på det samme agnet om og og om igjen…

Anonymkode: dc024...57b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Identifiserer de seg som kvinner? Vel, da ER de kvinner.

Anonymkode: 534b1...cd3

Jepp, klovneland og bakvendtland er det sånn.

Anonymkode: 0b69d...800

• Liker 5
Gjest Geitis
Skrevet

Det er nok ikke lov å dele brukernavnene i forhold til reglementet om at man ikke skal drive med bruker debatt. 

Forøvrig er det nok mange fler enn man kommer på, har opplevd det samme selv faktisk. Kanskje best som anonym over sier å ikke skrive på PM, eller ta alle henvendelser med en klype salt 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du mener at de tar kontakt på pm og later som de er kvinner for så å flagge at de er menn og pense praten inn på sex ...? Tuller du?

AnonymBruker
Skrevet

Hva om de identifiserer seg som kvinne? 

Det er vel lov å kommunisere hva man identifiserer seg som? 

Anonymkode: 9c43b...ea5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Du mener at de tar kontakt på pm og later som de er kvinner for så å flagge at de er menn og pense praten inn på sex ...? Tuller du?

Jepp, helt riktig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om de identifiserer seg som kvinne? 

Det er vel lov å kommunisere hva man identifiserer seg som? 

Anonymkode: 9c43b...ea5

De utgir seg for å være kvinner

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva de tror de oppnår med det? 

Anonymkode: 4a401...358

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva om de selvidentifiserer seg som kvinner da? Er du transfobisk?

Ok spøk til side, hvordan oppstår problemet? Er det weirdoes som kontakter deg for å være venninner og så er det en eller annen kåt dude som vil at du skal sende nude? Aldri støtt på fenomenet så jeg bare lurer på hvordan det oppstår og utarter seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (1 minutt siden):

Hva om de selvidentifiserer seg som kvinner da? Er du transfobisk?

Ok spøk til side, hvordan oppstår problemet? Er det weirdoes som kontakter deg for å være venninner og så er det en eller annen kåt dude som vil at du skal sende nude? Aldri støtt på fenomenet så jeg bare lurer på hvordan det oppstår og utarter seg.

Ja, skjer veldig ofte

Gjest Ghostface
Skrevet

Har aldri opplevd det selv, men det lønne seg ikke å henge ut noen uansett grunn.

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

De utgir seg for å være kvinner

De identifiserer seg som kvinner. Ikke deres feil at de er født med penis. 

I følge retorikken til KG er DU en såkalt "bigot" og misandrist og burde være utestengt for hatprat. 

Endret av herremann
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jepp, helt riktig 

Og hva skulle de oppnå med det? Hva er den manglende opplysningen her? Snakker vi hetero menn?

Skrevet

Veldig leit at det er så mange useriøse, eller skal jeg si barnslig

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, herremann said:

De identifiserer seg som kvinner. Ikke deres feil at de er født med penis. 

I følge retorikken til KG er DU en såkalt "bigot" og misandrist og burde være utestengt for hatprat. 

Denne tråden handler ikke om transpersoner. Dette kan du diskutere et annet sted.

Anonymkode: bdb29...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, feliek54 said:

Veldig leit at det er så mange useriøse, eller skal jeg si barnslig

Definitivt.

Forøvrig interessant at det er så mange her inne som virker brennende engasjert i amerikansk samfunnsdebatt i så stor grad at selv denne tråden blir brukt som påskudd for ventilasjon.

Internett gjør jammen verden til et lite sted!

Anonymkode: 5c1cf...530

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette, TS skriver mye om seg selv under seksualitet delen av forumet? 

Anonymkode: bbdc6...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...