AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Hei! 🥰 Jeg er på dag 1 etter forventet mens, men ingen mens i sikte. Har litt ømme bryster (vart i en uke ca, bruker ikke ha ømme bryster før mensen), og våknet opp supersvimmel i morges (alt gikk rundt). Men! Helt blendahvite tester... Noen som har fått neg test for så å få positiv senere? Anonymkode: da23e...b21
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Vet du når du hadde eggløsning? Har du regelmessige sykluser? Anonymkode: a5fa5...bb5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet du når du hadde eggløsning? Har du regelmessige sykluser? Anonymkode: a5fa5...bb5 Jeg er ikke sikker på når jeg hadde eggløsning, siden jeg ikke tok eggløsningstest eller målte temp. Men har alltid kramper/murringer under eggløsning, og det hadde jeg fredag 25.mars. Har ganske regelmessige sykluser, kommer enten på dagen eller 1-2 dager før den egentlig skal begynne. Anonymkode: da23e...b21
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 De fleste tester skal vise positivt ved IKM ved regelmessige sykluser, til og med utskjelte merker, så tviler dessverre på at du vil få positiv test senere. Anonymkode: a5fa5...bb5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Jeg fikk negativ test to dager etter forventet mens. Da mensen ikke var kommet 3 dager senere testet jeg igjen og den var veldig tydelig positiv 🥰 Jeg er 16 uker i dag og har sett bankende hjerte på tul. Test igjen om noen dager om mensen fremdeles ikke har kommet du 😊 Anonymkode: aa83d...1f9
Erosrose Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Jeg er i samme båt som deg... Bare mens er forsinket med 6 dager... Negativ test🙈
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Erosrose skrev (1 time siden): Jeg er i samme båt som deg... Bare mens er forsinket med 6 dager... Negativ test🙈 "Godt" å høre at jeg ikke er alene 🙈 Men, blæh, ventetida er helt jævlig! 🤯 Jeg kommer til å ruinere meg selv av å kjøpe tester 😂 Anonymkode: da23e...b21
Erosrose Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): "Godt" å høre at jeg ikke er alene 🙈 Men, blæh, ventetida er helt jævlig! 🤯 Jeg kommer til å ruinere meg selv av å kjøpe tester 😂 Anonymkode: da23e...b21 Ja... Det er helt sikkert... Jeg er ikke sikker på om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning. Hvilken dpo er du?
Karma91 Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: "Godt" å høre at jeg ikke er alene 🙈 Men, blæh, ventetida er helt jævlig! 🤯 Jeg kommer til å ruinere meg selv av å kjøpe tester 😂 Anonymkode: da23e...b21 Jeg kjøpte 10pk så var første jeg tok etter positiv xD så brukte jeg bare alle de andre for moro skyld xD
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Erosrose skrev (41 minutter siden): Ja... Det er helt sikkert... Jeg er ikke sikker på om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning. Hvilken dpo er du? Om jeg hadde eggløsning den dagen jeg tror, så er det vel 13 dager. Anonymkode: da23e...b21
Erosrose Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om jeg hadde eggløsning den dagen jeg tror, så er det vel 13 dager. Anonymkode: da23e...b21 Åja:) lurer på hvor lenge jeg kommer til å gå over...
Gidavmeg Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Jeg ble inseminert så helt sikker på når jeg hadde eggløsning. Jeg hadde negativ test i en uke etter venter mens. Damen på klinikken sa at så lenge jeg ikke fikk mens er det håp. Jeg var gravid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå