*Mocca* Skrevet 7. april 2022 #21 Skrevet 7. april 2022 Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden): Han gir deg orgasmer, men hva gir du ham? Han får orgasme, jeg rir, jeg suger, slikker, leker man han.... Han kommer når han føler for å komme, så det handler ikke om at han holder på lenge fordi han bruker tid på å komme. Vi gir hverandre det den andre vil ha stort sett.... 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #22 Skrevet 8. april 2022 *Mocca* skrev (8 timer siden): Eneste jeg har lest meg til er at forhud gir fordelen av å bidra til å holde bedre på fuktigheten, men her hjelper ikke glidemiddel mer enn kort tid.... Hvis han kan komme på kommando, så kan dere avslutte før dere blir såre, og jobbe dere oppover i lengde? Jeg har opplevd sårhet tidlig i forholdet, men tilvenning og hyppig sex, gjorde slimhinner og hud mer resistente. Dere bør også teste ut forskjellige typer glidemiddel. Anonymkode: 5f2da...8af
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #23 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis dama blir så tørr at dere trenger glidemiddel så er det fordi hun ikke er kåt nok. Høres ut som om dere har sex kun på dine premisser, TS. Anonymkode: a4615...ac2 Det er tull. Jeg blir våt nok, men vi bruker fortsatt glidemiddel hver gang vi har sex Anonymkode: 0232b...54e 2
*Mocca* Skrevet 8. april 2022 #24 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis han kan komme på kommando, så kan dere avslutte før dere blir såre, og jobbe dere oppover i lengde? Jeg har opplevd sårhet tidlig i forholdet, men tilvenning og hyppig sex, gjorde slimhinner og hud mer resistente. Dere bør også teste ut forskjellige typer glidemiddel. Anonymkode: 5f2da...8af Vi kan nok i teorien det, men det er likevel så godt at ingen av oss har lyst til å avslutte. Sårheten merkes ikke før etterpå..... Testa forskjellige glidemiddel og ingen hjelper på...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #25 Skrevet 8. april 2022 Oi så mye bitterhet i denne tråden. Anonymkode: 196c1...cee 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #26 Skrevet 8. april 2022 *Mocca* skrev (13 minutter siden): Vi kan nok i teorien det, men det er likevel så godt at ingen av oss har lyst til å avslutte. Sårheten merkes ikke før etterpå..... Testa forskjellige glidemiddel og ingen hjelper på... Jeg skal ikke nekte dere å pule til dere blør. Det var ment som et mulig steg på veien til å slippe sårhet. Anonymkode: 5f2da...8af
AndersenG Skrevet 8. april 2022 #27 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 16.02): Hei. Tips til en mann som har litt heftig utholdenhet ? Kan lett holde på i alt fra 20 min til 1 time+. Det fører dessverre til at dama blir sår der nede, selv ved bruk av mye glid.. What to do ? Anonymkode: 99595...609 Når hun har fått sine orgasmer kan du ta henne bakfra. Da komme du fort.
*Mocca* Skrevet 8. april 2022 #28 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal ikke nekte dere å pule til dere blør. Det var ment som et mulig steg på veien til å slippe sårhet. Anonymkode: 5f2da...8af Forskjell på sårhet og å blø.... Just saying
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #29 Skrevet 8. april 2022 *Mocca* skrev (16 minutter siden): Forskjell på sårhet og å blø.... Just saying Det var for å sette det på spissen. Jeg kunne sagt pule til dere dør, men det var litt over kanten. Just saying. Anonymkode: 5f2da...8af 2
Kenguruen Skrevet 13. april 2022 #30 Skrevet 13. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 17.39): Herregud. Om mannen min hadde jukket på i over 20 minutter hadde jeg sagt: sorry, du får avslutte selv. Anonymkode: de0c8...8ed 20 minutter høres ikke lenge ut for meg. Jeg har kanskje litt for lang utholdenhet og rekorden ligger på ca 2 timer PIV. Da fikk jeg beskjed om at det var stopp. Anbefaler TS om å be mannen unngå a nappe snoppen hvis han gjør det. Og holde et mindre fast grep. Det funket for meg. Endret 13. april 2022 av Kenguruen
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #31 Skrevet 13. april 2022 Kenguruen skrev (7 minutter siden): 20 minutter høres ikke lenge ut for meg. Jeg har kanskje litt for lang utholdenhet og rekorden ligger på ca 2 timer PIV. Da fikk jeg beskjed om at det var stopp. Anbefaler TS om å be mannen unngå a nappe snoppen hvis han gjør det. Og holde et mindre fast grep. Det funket for meg. 20 minutter er ikke lenge nei, om mannen har vett til å ha annet enn ett gir gjennom det hele. Menn som pumpeknuller egoistisk er et mareritt etter 2- 5 minutter. Det føles ikke som sex, men som å bli brukt som livløs dukke for hans utløsning. Jeg kaller det å bli ristet. Det finnes ikke godt. Anonymkode: 6a8e6...75d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #32 Skrevet 13. april 2022 Vibrator i tillegg? Kan brukes på begge. Anonymkode: 292ca...2d4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #33 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/8/2022 den 16.01): Oi så mye bitterhet i denne tråden. Anonymkode: 196c1...cee Så du skjønner ikke at det er dritsurt for 80 % av landets kvinner, at de ikke er fysiologisk sammensatt til å kunne få orgasme av mannens penetrering? Anonymkode: ca2f4...34c 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #34 Skrevet 13. april 2022 Lær deg å komme fortere. Den sexen høres ut som et aldri så lite helvete for henne. Anonymkode: 87552...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå