AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Nå er det vel et par måneder siden forrige Supertilbud. Tror det var i slutten av januar. Har DNB sluttet med det eller? Anonymkode: 032ea...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Det var supertilbud både 24.-26. februar og 17.-19. mars, så nei, de har ikke sluttet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 Nei det var både i februar og mars, men hvilket kort/kundeprogram har du? De har endret i hvem som får tilbud Anonymkode: a9381...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 TS her. Takk for svar. Da har de tydeligvis endret på noe, for jeg har ikke fått info om supertilbud siden januar. Jeg har ikke noe kundeprogram hos DNB, jeg bruker en annen bank som hovedbank og har kun kredittkort hos DNB. Men jeg har likevel fått supertilbudene i flere år, så hvorfor det plutselig er slutt forstår jeg ikke. Har ikke fått noe info fra DNB heller. Anonymkode: 032ea...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Takk for svar. Da har de tydeligvis endret på noe, for jeg har ikke fått info om supertilbud siden januar. Jeg har ikke noe kundeprogram hos DNB, jeg bruker en annen bank som hovedbank og har kun kredittkort hos DNB. Men jeg har likevel fått supertilbudene i flere år, så hvorfor det plutselig er slutt forstår jeg ikke. Har ikke fått noe info fra DNB heller. Anonymkode: 032ea...129 De har lagt ut informasjon om endringene, har stått hver gang de har hatt supertilbudene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Del Skrevet 11. april 2022 nordlending skrev (4 minutter siden): De har lagt ut informasjon om endringene, har stått hver gang de har hatt supertilbudene. Okey, så de sender ikke ut på mail lenger? Man må selv følge med på nettsidene til DNB? Anonymkode: 032ea...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okey, så de sender ikke ut på mail lenger? Man må selv følge med på nettsidene til DNB? Anonymkode: 032ea...129 Jeg har alltid fått sms når de har tilbud (husker ikke om jeg har fått mail også), også etter endringen. Jeg har heller ikke kundeprogram, så skal si opp kredittkortet når jeg har funnet et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Okey, så de sender ikke ut på mail lenger? Man må selv følge med på nettsidene til DNB? Anonymkode: 032ea...129 Tilbudene gjelder nå kun for de som er med i et kundeprogram i dnb, holder ikke å bare ha kredittkortet lenger. Anonymkode: 34f7c...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #9 Del Skrevet 12. april 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Okey, så de sender ikke ut på mail lenger? Man må selv følge med på nettsidene til DNB? Anonymkode: 032ea...129 På DNBs sider kan du fylle inn mobilnr. og få SMS hver gang det er supertilbud. Men, som noen nevner i tråden, de har endret hvem som får tilbudene, nå må du være del av kundeprogram - som Saga eller Pluss. Anonymkode: 2a7ae...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Del Skrevet 13. april 2022 On 4/11/2022 at 6:13 PM, AnonymBruker said: Okey, så de sender ikke ut på mail lenger? Man må selv følge med på nettsidene til DNB? Anonymkode: 032ea...129 De sender ut både SMS og mail, men man må være i kundeprogrammene Saga eller Pluss for å få tilbudene nå Anonymkode: a9381...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå