AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Nå som denne strømmen er så dyr og d samme maten må jeg vurdere å flytte til et mindre og billigere sted. Flere som er i samme situasjon? Har bare uførepensjon. Anonymkode: bbed4...e95
Million Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Nei. Jeg sliter ikke. Jeg er også uføretrygdet, men jeg har forsikring i tillegg. Klarer meg greit. Men jeg merker på dagligvarebudsjettet at ting er blitt dyrere, ja. Men siden ikke økonomien var spent til bristepunktet fra før, går det greit. Jeg har alltid penger igjen på konto dagen før neste uføretrygd kommer.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 Ja, merker det godt på matprisene og drivstoff ikke minst !! Har aldri kjøpt så mye first price i mitt liv, men det har også steget mye ! Anonymkode: 4c319...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Ikke enda. Vi har spart i mange år til EK, og leier derfor trangt. Men det innvirker veldig på hva jeg tør vurdere nå kontra før. Vi ønsker oss egentlig rekkehus, men det koster nok langt mer enn det smaker. Anonymkode: b7cfb...696
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 Ja, med 2 tenåringer i huset merkes det Anonymkode: a488d...885
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #10 Skrevet 8. april 2022 Nei, ikke foreløpig. Jeg er redd for at det meste kan bli svært kostbart i fremtiden og mye vil bli mangelvare, så jeg tenker sparing hele tiden. Anonymkode: ad6f4...750 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 15.30): Nå som denne strømmen er så dyr og d samme maten må jeg vurdere å flytte til et mindre og billigere sted. Flere som er i samme situasjon? Har bare uførepensjon. Anonymkode: bbed4...e95 Min ekonomi har ikke endrets noe. Kuttet ut lit av mat og unødvendige utgifter. Så får spart like mye som før Anonymkode: 8b25c...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå