AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg jobber 100% dagtid mandag- fredag. Desverre går ikke utgifter og inntekter helt opp, og jeg går i null hver mnd, uten mulighet til å spare noe særlig. Jeg vil derfor søke ekstrajobb, sånn at jeg kan bygge opp en buffer. Jeg har barn annenhver uke, og at tenker jeg kan/vil jobbe på ettermiddag/kveld og helger i barnefri uke. Men hvor ærlig skal man være om dette i en søknad? Anonymkode: 68a5b...96a
anonymbruker2312 Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Jeg ville nok ha vært ærlig ja. Det kan for eksempel komme en situasjon i fremtiden, eller andre hendelser som fører til at du plutselig må ha barnet ditt en dag. Så hvordan skal det da forklares til arbeidsgiver... Er mye bedre å være ærlig på det meste i livet, det er en stor byrde og mye energi man må bruke til å "lyge" og å dekke sine løgner etterhvert, slik som jeg har erfart det i alle fall. Føler meg mye lettere og mye mer "fri" når jeg bare er ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Du jo gjøre det klart at du kun kan jobbe annenhver uke, så da hadde jeg skrevet at jeg «pga barn bare kan jobbe annenhver uke». Ellers ikke noe mer. Anonymkode: 13960...5d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå