AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Det gjelder meg. Han har mange kvaliteter og er en grei fyr på mange måter , men han gr utrykk at han er veldig interessert. Kan ikke vente at vi møtes, gleder seg, er nervøs, spent... Han forteller det til meg Vi har vært sammen kun 2 ganger , men jeg føler meg kvelt allerede. I går sa jeg rett ut at det blir for mye for meg og at jeg vil da det med ro. Har det noen gang skjedd at noen vekket deres interesse etter en stund ? Anonymkode: 8dc4b...735
anonymbruker2312 Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Ja. En fyr som var veldig interessert i meg var veldig "på". Jeg var ikke interessert i det hele tatt og syntes det ble for mye. Men etter en tid, så fikk jeg interessen opp for han. Men da skulle selvfølgelig han snu.. Det gjorde han jo fordi han er en av de som liker det "toxic", liker å spille et spill. Gikk fort ut av det da jeg fant ut hvor barnslig han var. Rett og slett ikke noe for meg. Så, det kan jo være at du får større interesse for han i fremtiden, men man kan aldri si sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Ja her også. Var en mann som var veldig interessert og som var veldig tydelig på det. Vi hadde en kjempebra kjemi men jeg følte ingen tiltrekning eller noe mer enn vannskaplig for ham. Etterhvert som tiden gikk ble jeg plutselig helt på knærne etter han - han fikk meg til å føle meg som den eneste kvinnen i hele verden Anonymkode: 7333e...e63 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Ja, men vi hadde lav interesse begge to i starten. Nå har vi vært sammen i 10 år og har barn nr. 2 på vei. Elsker han mer for hver dag. Om han klarer å holde tilbake litt så kan det hende det ordner seg for dere to også. Anonymkode: 6ebe5...655
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Jeg har bestemt meg å prøve å bli bedre kjent. Problemet er at han irriterer meg pga han beskriver i detaljer hvor godt han liker meg 🙈 Hvis vi avtaler å treffes han skriver ,,Yesssssss, du reddet dagen min og uken. Kan ikke vente,, osv. Det sender desperat vibber. Eller st han ikke kan tro at jeg liker han. ts Anonymkode: 8dc4b...735
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bestemt meg å prøve å bli bedre kjent. Problemet er at han irriterer meg pga han beskriver i detaljer hvor godt han liker meg 🙈 Hvis vi avtaler å treffes han skriver ,,Yesssssss, du reddet dagen min og uken. Kan ikke vente,, osv. Det sender desperat vibber. Eller st han ikke kan tro at jeg liker han. ts Anonymkode: 8dc4b...735 Høres ut som han er rimelig betatt/forelsket Anonymkode: 7333e...e63
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har bestemt meg å prøve å bli bedre kjent. Problemet er at han irriterer meg pga han beskriver i detaljer hvor godt han liker meg 🙈 Hvis vi avtaler å treffes han skriver ,,Yesssssss, du reddet dagen min og uken. Kan ikke vente,, osv. Det sender desperat vibber. Eller st han ikke kan tro at jeg liker han. ts Anonymkode: 8dc4b...735 Huff sånn er drepen å høre med mindre man er forelsket ja, misliker det selv. Men han stakkaren er jo helt på tuppa etter deg 🙈 Anonymkode: 33628...dc0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Jeg har også opplevd dette. Etter to treff var han helt fortapt. Det var kysse emojis etter første date. Tenker noe som skurrer når man faller så hardt etter kun to treff. Jeg tenkte litt sånn "hvordan kan du falle så intenst etter så kort tid - du kjenner meg jo ikke". Selv var jeg jo alldeles ikke der. Jeg stoppet det med han, fordi jeg synes det tyder på desperatisme evt altfor kjapp i avtrekkeren mtp dømmekraft Anonymkode: ebe9f...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå