AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Hvordan gikk det? Anonymkode: 3e836...6d9
anonymbruker2312 Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Aldri. Holder meg unna de som er opptatt, og jeg selv har aldri åpnet opp for å bli kjent med andre mens jeg har vært i forhold. Husker da jeg var sammen med en av mine ekser, så syntes jeg det var rart at jeg ble interessert i andre mens jeg var i et forhold. Kom frem til at det skyldtes at jeg ikke elsket han så mye som jeg trodde. Jeg sa i fra og gjorde det slutt, før jeg gikk å "eksperimenterte" videre. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Ja. Gikk til helvette. Anonymkode: ed791...a45 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Forelsket meg i en annen dame mens jeg var i forhold. Innså at jeg egentlig aldri hadde elsket hun jeg var sammen med så slo opp med en gang (var såklart ikke utro) og så oppsøkte jeg denne andre kvinnen. Vi er nå sammen på femte året og jeg er fortsatt like stormforelsket. Men jeg ville aldri forelsket meg i henne dersom hun la ser etter meg mens jeg var i forhold, noe av det jeg likte var at hun trakk seg unna med en gang jeg fortalte at jeg var i forhold og hun tok ikke kontakt med meg igjen før jeg oppsøkte henne som singel. Anonymkode: 8b9b4...895 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Ja, jeg var gift og på vei ut, lei av rollen som hushjelp for urenslig og uryddig mann med dårlig hygiene. Var vel ikke den letteste å ha med å gjøre selv heller. Traff en strake motsetning på en fritidsaktivitet. Jeg bodde alene en stund, var egentlig ikke klar til å hoppe rett i noe nytt. Det var han, hadde bodd alene i 5 år og stelt hus og barn på en utmerket måter da han traff meg. Vi er nå gift og har vært sammen i 23 år. Var det utroskap? Ja, definitivt. Er jeg stolt? Nei! Er jeg glad for at det ble som det ble? Absolutt! Anonymkode: f3345...357 2
Hr. Aktiv Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Ja flere damer. Jo jeg avsluttet hele greia når det kom til syne.
Delfin82 Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Ja jeg forelsket meg i en gift mann. Eller vi forelsket oss. Han gift, jeg samboer. Nå har vi vært sammen i snart 20 år. Skulle ønske vi ikke hadde partnere på hver vår kant. Men jeg så han og jeg forelsket meg der og da. Kan ikke si at jeg angrer da vi er lykkelige den dag i dag. MEN jeg skulle ønske ting var annerledes
Million Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 (endret) Nei, men jeg var den som var i et forhold, da jeg møtte en mann og vi ble umiddelbart forelsket og det ble helt klart at "det måtte bli oss". Vi snakket om det, han visste jeg egentlig hadde en kjæreste, men jeg sa jeg skulle gjøre det slutt så fort vi kom hjem igjen. Så jeg gjorde det slutt med han jeg var sammen fra før med et par uker senere, når vi var hjemme fra ferien igjen. Det var uansett ikke et særlig seriøst og dypt forhold, så det var ikke vanskelig å gjøre det slutt. Han nye og jeg var stormforelsket som bare det, men bare i ett år. Så ble det brått slutt. Endret 7. april 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 ja. jeg var gift. mannen aldri hjemme, ønsket ikke å høre/ lytte/ være delaktig i å forbedre ekteskapet. kalte det for gnål, himla med øynene og gikk når jeg prøvde å si jeg ikke hadde det bra i ekteskapet, var nedlatende når jeg fortalte jeg følte meg ensom. vi hadde dog en avtale om åpen forhold, dont ask dont tell, så sånn sett følte jeg ikke gjorde noe galt. men når jeg gjorde det var vist den avtalen glemt og jeg var den fæle som hadde ødelagt alt. gjennom mitt 40 årige liv har jeg kun kysset tre personer. min eksmann, og min nåværende mann er to av de. senere har han sagt at de siste par årene ikke hadde noe igjen i seg for meg og oss. det kom jo ikke som en overraskelse, for det merket jeg jo. jeg elsket min mann, og ønsket ikke å skilles, jeg ønsket bare at han skulle elske meg. men jeg trengte noen, jeg også- og det gjør meg visstnok til et monster i hans øyne. jeg er nå gift med mannen som var min elsker. han visste om min mann, og var en jeg hadde kjent i mange år i forkant. vi giftet oss så fort skilsmissen gikk igjennom. Anonymkode: 0d618...07f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Forelsket meg i en annen dame mens jeg var i forhold. Innså at jeg egentlig aldri hadde elsket hun jeg var sammen med så slo opp med en gang (var såklart ikke utro) og så oppsøkte jeg denne andre kvinnen. Anonymkode: 8b9b4...895 Akkurat slik beskriver mannen min det også. Da han ble forelsket i meg skjønte han at hans daværende ikke var den rette for ham, og gjorde det slutt før han oppsøkte meg. Jeg visste ikke at han var i et annet forhold før mange år etterpå. Vi feirer 30 års bryllupsdag i år. Anonymkode: 42734...e15
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Ja, men han var på vei ut før han møtte meg. Det var uansett vanskelig og turbulent med tanke på familien han dro fra, som skyldte på meg, men det gikk fint til slutt og vi er sammen enda☺️ Anonymkode: 9db6f...979
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Har tre ganger i mitt liv innledet et forhold til en opptatt dame. Jeg angrer på alle 3, selv om jeg var ung de 2 første gangene. Blir et lurveleven hver gang, og jeg fikk et dårlig rykte på meg. Folk slet med å stole på meg. Jeg skjønner det godt, egentlig, men det er 15 år siden sist gang, og folk ser ikke ut til å glemme. Jeg skal aldri - aldri - gjøre noe lignende igjen. Det er ikke verd det. Hun er ikke verd det. For er det en ting som er sikkert, er den du er interessert i kapabel til å overlappe med deg, så sier det seg selv at hun/han også er lett kapabel til å overlappe mot deg også. Det skjedde meg alle 3 gangene. Anonymkode: 11841...920 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Forelsket meg i en annen dame mens jeg var i forhold. Innså at jeg egentlig aldri hadde elsket hun jeg var sammen med så slo opp med en gang (var såklart ikke utro) og så oppsøkte jeg denne andre kvinnen. Vi er nå sammen på femte året og jeg er fortsatt like stormforelsket. Men jeg ville aldri forelsket meg i henne dersom hun la ser etter meg mens jeg var i forhold, noe av det jeg likte var at hun trakk seg unna med en gang jeg fortalte at jeg var i forhold og hun tok ikke kontakt med meg igjen før jeg oppsøkte henne som singel. Anonymkode: 8b9b4...895 Hun har integritet og moral Skjønner ikke at folk finner det motsatte attraktivt. Noe så avtennende! Anonymkode: 74894...ad1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 Jepp, mannen var i et forhold når vi møttes. Jeg trakk meg unna når jeg fikk vite. Han gikk fra henne etter kort tid og vi har vært sammen i 17 år. Anonymkode: e1912...0db
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 Ja, gikk til helvete begge gangene. Menn trekker seg/ombestemmer seg plutselig. Anonymkode: 91c30...3bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå