AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Går på Metformin for PCOS. Ønsker barn i relativ nær fremtid. Føler Metformin alene fungerer sånn passe med tanke på alle PCOS-symptomer, men hører egentlig bare positivt om folk som kombinerer Metformin med Inositol (da spesielt den som er Myo og D-Chiro) for enda bedre effekt. Har selvsagt tenkt å høre med gynekologen om dette neste gang jeg snakker med henne, men i mellomtiden gjør jeg min egen forberedende Googling. Men jeg sliter litt med å finne steder som selger dette i Norge. Noen som har brukt dette selv og vet hvordan man får tak i det? - En eller annen gynekolog på nettet sa på en Facebookside (for noen år siden) at det kan kjøpes på apotek eller steder som selger kosttilskudd. Men jeg finner det ingen steder. - Jeg har funnet det på noen utenlandske nettsider som iHerb, men der må jeg vel betale toll i tillegg? Jeg liker heller ikke å importere kosttilskudd fra utlandet, da jeg er så redd for at noe skal være ulovlig. Jeg orker ikke bråk med politiet for ei krukke med kosttilskudd, liksom. - Noen har også nevnt Urtesenteret.no, men jeg liker ikke å bestille fra nettsteder som jeg aldri har hørt om før. Virker som et svært lite firma, som drives hjemmefra? De har også en svært enkel hjemmeside, som er nok en ting som gjør meg litt usikker. Er det noen her med erfaring fra den siden, og som vet at den er helt trygg, spesielt med tanke på betaling og levering av varer? - Ellers leste jeg for noen dager siden noe om at man kunne få lege til å bestille spesielt fra utlandet, men jeg skjønte ikke så mye av det og nå finner jeg heller ikke hvor jeg leste infoen. Noen som vet om det er sånt som helsepersonell (enten lege eller gynekolog) eventuelt bestiller for deg også får man det på den måten? Anonymkode: 14d59...9de
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Jeg bestilte fra urtesenteret. Rask levering, bare positive opplevelser med dem 😊 Anonymkode: 98c5e...7ef
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bestilte fra urtesenteret. Rask levering, bare positive opplevelser med dem 😊 Anonymkode: 98c5e...7ef Er det lenge siden du bestilte fra dem? Og kan jeg få spørre hva slags betalingsmetode du brukte? Betalte du før eller etter du mottok varene? Ser all info de har, både på Facebook og nettsiden, er ganske gammel. Det siste de la ut på nettsiden var i 2020, og på Facebook i 2019. Anonymkode: 14d59...9de
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Bare gode erfaringer fra urtesenteret jeg og. Rask levering. Har alltid forhåndsbetalt. Myo og d-chiro inositol fungerte ikke for meg da, men har hørt om flere som har hatt effekt 😊 Anonymkode: d3736...908
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Har kjøpt fra iHerb, billigere enn de jeg har funnet ellers. 😊 Anonymkode: a10f8...168
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det lenge siden du bestilte fra dem? Og kan jeg få spørre hva slags betalingsmetode du brukte? Betalte du før eller etter du mottok varene? Ser all info de har, både på Facebook og nettsiden, er ganske gammel. Det siste de la ut på nettsiden var i 2020, og på Facebook i 2019. Anonymkode: 14d59...9de Siste jeg bestilte var i slutten av 2020. Litt usikker på hvordan jeg betalte. Tror jeg forhåndsbetalte med kort. Pakken ble sendt veldig fort. Anonymkode: 98c5e...7ef
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Jeg har bestilt fra urtesenteret i et år, senest noen uker siden. Myo + d chiro inositol. Kombinert med metformin fra oktober, og ble nå nettopp gravid på 9’ende pp☺️ Syntes det virket tryggere å bestille fra urtesenteret siden det er i Norge. Rask levering alltid og alltid helt tipp topp! Anonymkode: 774ae...a23
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Jeg som er trådstarter, takk for svar! Da tror jeg at jeg bestiller fra dem likevel. Ser ut til at Urtesenteret er en av ytterst få, kanskje den eneste, som selger akkurat den Myo + D-chiro, så da har de kanskje en del kunder som kjøper den. Anonymkode: 14d59...9de
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg som er trådstarter, takk for svar! Da tror jeg at jeg bestiller fra dem likevel. Ser ut til at Urtesenteret er en av ytterst få, kanskje den eneste, som selger akkurat den Myo + D-chiro, så da har de kanskje en del kunder som kjøper den. Anonymkode: 14d59...9de Jeg ville sjekket iHerb. Det er helt trygt, men du betaler for frakt. Samme kosttilskuddet som du ser på urtesenteret, men det har vanligvis vært billigere for meg å kjøpe fra iHerb. Lenke her: https://no.iherb.com/pr/fairhaven-health-myo-d-chiro-inositol-120-capsules/103570?rcode=LVZ582 Anonymkode: a10f8...168
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #10 Skrevet 8. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg ville sjekket iHerb. Det er helt trygt, men du betaler for frakt. Samme kosttilskuddet som du ser på urtesenteret, men det har vanligvis vært billigere for meg å kjøpe fra iHerb. Lenke her: https://no.iherb.com/pr/fairhaven-health-myo-d-chiro-inositol-120-capsules/103570?rcode=LVZ582 Anonymkode: a10f8...168 Men er man ikke selv ansvarlig for ting man importerer fra utlandet, sånn at om det skulle bli stoppet i tollen er det jeg som får problemer? Også kommer vel betalingen for importen i tillegg, eller tar jeg feil? Anonymkode: 14d59...9de
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men er man ikke selv ansvarlig for ting man importerer fra utlandet, sånn at om det skulle bli stoppet i tollen er det jeg som får problemer? Også kommer vel betalingen for importen i tillegg, eller tar jeg feil? Anonymkode: 14d59...9de Det er ingen restriksjoner på myo inositol som gjør at det blir stoppet. Har aldri hatt noe problem med toll. Du ser prisen når du legger inn frakt på iHerb. Toll kan du sjekke tollkalkulator (om det ikke ligger med i prisen på iHerb, det husker jeg ikke men det står). Har ikke måttet betale noe ekstra for noe fra iHerb i etterkant og jeg har bestilt mye derfra. Anonymkode: a10f8...168
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #12 Skrevet 11. april 2022 Jeg skal ikke si at iherb er utrygt, da jeg aldri har prøvd. Er jeg som skrev siste om urtesenteret. Det er må vertfall trygt, så opp til TS å bestemme ☺️ Lykke til! Anonymkode: 774ae...a23
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #13 Skrevet 14. april 2022 Er dette det samme? https://www.apotekhjem.no/conceive-ovulation-support?gclid=EAIaIQobChMI3vLCzZCT9wIVF49oCR1PMQ8vEAQYAyABEgJhDPD_BwE Anonymkode: 50599...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå