AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg håper dette blir rett underforum. Jeg tok ut p-stav i oktober (hadde hatt den i 3 år) og samtidig hatt 3 år med uregelmessige blødninger (gjerne 2-3 ganger per mnd). Jeg begynte på slinda p-piller og gikk på disse til desember. I desember reiste kjæresten min bort og jeg bestemte meg for å ta en pause fra prevensjon. Han kom hjem i starten av februar og jeg begynte igjen på p-piller. Fikk mens 25 februar. Har vært litt slapp med p-pillene i perioden etter dette (vi bor ikke sammen, så vi sees 2 helger i mnd bare) 25-26-27 mars var jeg hos han. Jeg hadde kjøpt angrepille siden jeg har fuska med p-pillene (hadde ikke gått på de de 2 siste ukene) Jeg hadde noe som lignet eggløsning 23 mars (skikkelig seigt el slim som virkelig kunne strekkes mellom fingrene - sorry for detaljer) , men avfeide det ettersom jeg hadde mens 25 februar. Lørdag 26 mars blødde jeg litt i sammenheng med samleie, og trodde da at mensen kom. Satt i en tampong, men som alltid på dag 1 blør jeg lite, og kanskje 1/5 av tampongen ble full. Neste dag var det nesten ingenting blod, men tenkte ikke videre over det fordi mensen kan være litt treg i starten. Tok derfor ikke angrepille, men startet rett på p-pille brettet. Og "mensen" stoppet helt opp. 3-4 dager etter fikk jeg en mini blødning igjen (typ bare på papiret) og ingenting mer. De siste dagene nå har jeg hatt noen ekstreme mensen smerter, vondt i høyre eggstokk, kramper i magen, småkvalm og svimmel. Tok en graviditetstest 4 april (9 dager etter 26 mars og vi hadde samleie) den ble svaaakt positiv. Tok enda en digital på kvelden som ble negativ. Tok hver morgen de påfølgende dagene (frem til i går) som har vært negative. Om jeg skulle ha blitt gravid, og hatt en biokjemisk graviditet (siden første ble svaaakt positiv, ingen skygge strek, men svak, tykk rosa strek) burde jeg ikke startet å blø nå? Og synker hcgen så kjapt at neste test blir negativ? Eller er det noe sjans for at jeg er gravid siden mens ikke har kommet selvom siste test også ble negativ (tatt i går).. Har bitte litt angst, og tusen takk til dere som gidder å lese gjennom alt sammen 🙏 Anonymkode: 073ea...71c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Du burde få mensen snart hvis det var en kjemisk. Men dersom testene er negative nå så er du nok ikke gravid 😊 Anonymkode: e3d70...7d0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du burde få mensen snart hvis det var en kjemisk. Men dersom testene er negative nå så er du nok ikke gravid 😊 Anonymkode: e3d70...7d0 Du har nok rett. Tok en veldig tidlig test i dag på morgen urin (5 mIU) og den var negativ Anonymkode: 073ea...71c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Jeg opplevde i fjor å få positive tester veldig tidlig, så negative i to dager før positive igjen. Jeg aner ikke hvorfor. Men jeg var gravid. Anonymkode: c09fa...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå