AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Kanskje et rart spørsmål - please ikkeno trollesvar… Vi liker analsex begge to, men han kommer ganske fort. Især om jeg ligger på magen, og han ligger med sine ben utenfor mine og støter inn i meg - det er nok veldig trangt. Gjør han dette med litt fart/styrke kommer han veldig fort. Er det uvanlig, eller bør jeg få han til å holde ut lenger? Skal sies at han kan holde ut lengre i andre stillinger. Jeg blir vel ikke akkurat skuffet, men analsexen vår varer jo dermed kortere enn «vanlig»/annen type sex. Er litt redd for å ta det opp med han i tilfelle det er et sårt tema, særlig hvis han ikke klarer å styre det slik han klarer i misjonærstillingen? Føler det er et ordentlig rart innlegg, men jeg trenger litt input 😅 Anonymkode: ef445...f69
sicario Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje et rart spørsmål - please ikkeno trollesvar… Vi liker analsex begge to, men han kommer ganske fort. Især om jeg ligger på magen, og han ligger med sine ben utenfor mine og støter inn i meg - det er nok veldig trangt. Gjør han dette med litt fart/styrke kommer han veldig fort. Er det uvanlig, eller bør jeg få han til å holde ut lenger? Skal sies at han kan holde ut lengre i andre stillinger. Jeg blir vel ikke akkurat skuffet, men analsexen vår varer jo dermed kortere enn «vanlig»/annen type sex. Er litt redd for å ta det opp med han i tilfelle det er et sårt tema, særlig hvis han ikke klarer å styre det slik han klarer i misjonærstillingen? Føler det er et ordentlig rart innlegg, men jeg trenger litt input 😅 Anonymkode: ef445...f69 Helt Vanlig at mannen kommer mye raskere av analsex en PIV. Det er jo mye mer friksjon og mer intenst med analsex en vaginal. Be han ta det litt roligere. Kondom er lurt. Vil nok utsette orgasmen hans noe. Samtidig som det er mer et must om dere vil ha vaginalt samleie etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Kommer like fort ved vaginal som anal her i gården Anonymkode: 1c73a...bfc 1
Gorgonzola Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Kombinasjonen "ulovlig", kinky, at det kun skjer en sjelden gang og alt det fysiske (både den noe langvarige inntrengningen og at det er ekstra stimulerende (for oss begge) gjør at det er krevende å vare lenge når denne deilige leken praktiseres. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 sicario skrev (3 timer siden): Helt Vanlig at mannen kommer mye raskere av analsex en PIV. Det er jo mye mer friksjon og mer intenst med analsex en vaginal. Be han ta det litt roligere. Kondom er lurt. Vil nok utsette orgasmen hans noe. Samtidig som det er mer et must om dere vil ha vaginalt samleie etterpå. Virker på meg som at du ikke har peiling. Hvorfor er det mer friksjon i analkanalen enn vaginakanalen? Jeg tenker mer i retning at han tenner mer på tanken og det visuelle av analsex enn vaginalsex. I tillegg er analåpningen trangere enn vaginaen. På den annen side så har kvinnen større mulighet til å bruke muskelaturen i vaginaen enn analkanalen. Som sagt, my guess. Han får mer overtenning av analsex enn vaginalsex. Anonymkode: 5c72a...458 6
sicario Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Virker på meg som at du ikke har peiling. Anonymkode: 5c72a...458 På hvor mye fortere jeg (Og åpenbart andre) kommer av analsex en vaginal? Nei du vet nok det bedre en meg. Men syntes kanskje du burde burde prøve analsex selv før du uttaler deg om Hvordan andre opplever det da👍🏻 Endret 7. april 2022 av sicario
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Mener bestemt at det er mer friksjon i vaginaen. I analen er det mest sfinktermuskelen ytterst, som skaper mest friksjon. Hele vaginaen kan trekke seg sammen rundt penisen. Anonymkode: 98590...0d6 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 sicario skrev (Akkurat nå): På hvor mye fortere jeg (Og åpenbart andre) kommer av analsex en vaginal? Nei du vet nok det bedre en meg 👍🏻 Du snakker om at det er mer friksjon under analsex eller vaginalsex. Det vil si at kvinner har samme muskulatur i analkanalen som i vaginaen for å skape den friksjonen. Det stemmer selvfølgelig ikke. Anonymkode: 5c72a...458 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 sicario skrev (11 minutter siden): På hvor mye fortere jeg (Og åpenbart andre) kommer av analsex en vaginal? Nei du vet nok det bedre en meg. Men syntes kanskje du burde burde prøve analsex selv før du uttaler deg om Hvordan andre opplever det da👍🏻 Registrerer at du har føyd til en ekstra setning i innlegget ditt hvor du prøver å sende et stikk i retning at jeg ikke har kjennskap til analsex. Jeg har pult rumpe i godt og vel 20 år, ikke en gang har jeg opplevd at analkanalen har mer friksjon enn vaginaen. Selv kvinner som tåler en hel hånd i vaginaen har kraftigere friksjon enn analen. Gud bedre så mye rart man skal skryte på seg, selv når man har blitt såpass opp i årene. Anonymkode: 5c72a...458 6
sicario Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har pult rumpe i godt og vel 20 år, Anonymkode: 5c72a...458 Ja jøss 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 sicario skrev (1 time siden): Ja jøss 🤣 Nå er jeg tydeligvis ikke alene om å ha den erfaringen jamfør andre innlegg her. Men for guds skyld, fortsett å lat som om du er en verdensvant rumpeknuller. Anonymkode: 5c72a...458
flusa Skrevet 8. april 2022 #12 Skrevet 8. april 2022 Han kommer like fort som når vi har vanlig sex.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Skrevet 8. april 2022 Alle stillinger der jeg får strukket ut magen, bekken, og lår, gjør at jeg kommer fortere. Dere kan prøve sittende, eller at han trekker knærne litt opp, når du rir ham. Det kan også tenkes han blir ekstra tent av at du ligger på magen, siden det er en dominerende stilling. Min opplevelse av friksjon, er at det er glatt, og lite muskulatur på innsiden av lukkemuskelen. Skal jeg komme fort av anal, så er det å trekke seg nesten helt ut, slik at penishodet får jobbe med lukkemuskulaturen. Anonymkode: 9d12b...837
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #14 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå er jeg tydeligvis ikke alene om å ha den erfaringen jamfør andre innlegg her. Men for guds skyld, fortsett å lat som om du er en verdensvant rumpeknuller. Anonymkode: 5c72a...458 Enig med deg. Vaginaen har så mye muskler, det er ikke plass til pikk noen ganger. Analen er også muskel, men som løses ganske mye opp med en gang ringen er avslappet. Det er enklere å få plass til svær pikk i rumpa. Analen er også mye glattere innvendig, som eliminerer enda mer friksjon. Føler dette ikke har med analsex å gjøre engang, dette handler om anatomi. 🙃 Anonymkode: d7519...6cb 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #15 Skrevet 8. april 2022 Vil legge til at det for meg ikke handler om friksjon hvor fort jeg kommer, men hvor kåt jeg er, hvor tent jeg blir av dama og det vi gjør Anonymkode: 1c73a...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #16 Skrevet 8. april 2022 Det er mindre friksjon, og derfor glattere, i endetarmen. Men det er trangt i åpningen. Dersom dama ikke kniper ved piv, er det trangere i analen. Anonymkode: a514e...6fe
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 Ring anal jens han vet alt om dette. Anonymkode: 62070...afd
Hr. Aktiv Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Registrerer at du har føyd til en ekstra setning i innlegget ditt hvor du prøver å sende et stikk i retning at jeg ikke har kjennskap til analsex. Jeg har pult rumpe i godt og vel 20 år, ikke en gang har jeg opplevd at analkanalen har mer friksjon enn vaginaen. Selv kvinner som tåler en hel hånd i vaginaen har kraftigere friksjon enn analen. Gud bedre så mye rart man skal skryte på seg, selv når man har blitt såpass opp i årene. Anonymkode: 5c72a...458 Enig med deg. Helt enig faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå