Gå til innhold

Typen kommer for fort, er dette en løsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Støtter det med å onanere først, bruker å vare litt lenger, hvis han nettopp har tømt seg.

Anonymkode: 7cbb9...878

nei, dette vil ikke funke, tvert imot. rask onani og deretter sex etter en time gjør ting enda verre. problemet ligger i at han tømmes raskt, og det må trenes opp med stopp og start teknikken.

Anonymkode: 0b3e8...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt problemet her. Blir han slapp og ikke kan fortsette? Hvem sier at sexen er over selv om han har kommet én gang. 

Få han stiv igjen hvis han blir slapp, så er det bare å fortsette moroa.

Har skjedd mange ganger med meg også, at jeg har kommet veldig fort. Men da har vi lekt litt med hverandre på andre måter, og så har plutselig junior vært klar igjen.  Har også ved et par anledninger hatt suksess ved å ikke stoppe selv om det gikk for meg, men bare fortsatte å kjøre på fordi hun nærmet seg orgasme, og hun ble enda mer tent da hun kjente at jeg kom inni henne. Da ble den faktisk ikke slapp i det hele tatt, og vi kom samtidig. 

Mann 42

Anonymkode: 94b63...f91

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er bra at dere er sammen om å trene ham opp. Vær litt varsom så det ikke trigger prestasjonspress. Det kan bidra til at han kommer fort.

Vi menn er også litt kompliserte, dessverre. 

Anonymkode: e02c9...8f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...